opinia z praktyki pedagogicznej.PDF

(51 KB) Pobierz
48311306 UNPDF
ÈÈÈÈÈÈÈÈ
pieczħę szkoþy
OPINIA
z praktyki pedagogicznej studenta
Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
A.
1. Nazwisko i imiħ studentaÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈ..
2. Kierunek studiwÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈ..
3. Termin praktykiÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈ
4. Rodzaj i adres placwkiÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈ
5. Kierownik praktyki w szkoleÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈ
- imiħ i nazwisko nauczyciela Î opiekunaÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈ
- staŇ pracy w szkolnictwieÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈ...
- specjalnoĻęÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈ..
- stopieı kwalifikacjiÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈ.
___________________________________________________________________________
B.
1. Student przeprowadziþ samodzielnieÈÈÈ.godzin z zakresu specjalizacji. Wykazaþ w
tej dziedzinie: bardzo duŇy, duŇy, przeciħtny, maþy, bardzo maþy stopieı samodzielnoĻci,
inicjatywy i pomysþowoĻci (niepotrzebne skreĻlię).
2. Student hospitowaþÈÈÈ.godzin zajħę. Przeprowadziþ notatki na bieŇĢco w dzienniku:
tak, nie, czħĻciowo (niepotrzebne skreĻlię). Przy omawianiu lekcji wykazaþ: bardzo
dobre, dobre, przeciħtne, sþabe przygotowanie (niepotrzebne skreĻlię).
3. Student poznaþ pracħ nauczyciela przedmiotu i wychowawcy klasy w stopniu: bardzo
dobrym, dobrym, wystarczajĢcym, niewystarczajĢcym(niepotrzebne skreĻlię).
4. Student poznaþ pracħ dyrektora szkoþy w stopniu: bardzo dobrym, dobrym,
wystarczajĢcym, niewystarczajĢcym(niepotrzebne skreĻlię).
5. Student potrafi przeprowadzię zajħcia oraz wykazaþ siħ znajomoĻciĢ problematyki
dotyczĢcej przygotowania uczniw do wyboru zawodu w stopniu: bardzo dobrym,
dobrym, wystarczajĢcym, niewystarczajĢcym (niepotrzebne skreĻlię).
6. Ocena studenta wedþug podanych kryteriw
Kryterium
oceny
Przygotowanie
rzeczowo-
techniczne
ZnajomoĻę i
umiejħtnoĻę
posþugiwania
siħ maszynami
i urzĢdzeniami
Demonstracja
nowych
operacji tech-
nologicznych
ZnajomoĻę i
umiejħtnoĻę
zastosowania
Ļrodkw dy-
daktycznych
Zakþadanie
celw lekcji
i ich
realizacja
Jħzyk
techniczny,
pismo
techniczne
Takt pedago-
giczny, kultura
bycia, umiejħt-
noĻę kontaktu z
uczniami
Stosunek
studenta do
powierzo-
nych zadaı
Ocena
Uzasadnienie
oceny
7. Inne uwagiÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈ
ÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈ..
8. Ocena oglna z realizacji zadaı praktykiÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈ.
ÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈ ÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈ..
podpis opiekuna praktyki podpis dyrektora szkoþy
48311306.001.png 48311306.002.png 48311306.003.png 48311306.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin