Jaki był pierwszy samochód.docx

(325 KB) Pobierz

Jaki był pierwszy samochód? 
Szybkie Historia Automobile dla młodzieży

William W. Bottorff


cugnots.jpg

Kilku Włochów zarejestrowane wzory dla pojazdów napędzanych wiatrem. Pierwszym był Guido da Vigevano w 1335 roku.To był typ napędu wiatrak do przekładni, a tym samym kół. Vaturio zaprojektowany podobny pojazd, który nigdy nie został także zbudowany. Później Leonardo da Vinci zaprojektował Mechaniczna trójkołowy napędzany z sterowanie rumplem oraz mechanizmu różnicowego pomiędzy tylnymi kołami.

Katolicki kapłan, imieniem Ojciec Ferdynand Verbiest zostało powiedziane, że zbudował parowy pojazd z napędem dla chińskiego cesarza Chien Lung w około 1678 roku. Nie ma informacji o pojeździe, tylko zdarzenia. Od Thomas Newcomen nie zbudować swoją pierwszą maszynę parową do 1712 roku możemy się domyślać, że to był prawdopodobnie pojazd Model napędzany przez mechanizm, jak maszynę parową Hero i przędzenia koła z dyszami na obwodzie. Silnik Newcomen miała cylinder i tłok i był pierwszym tego rodzaju, i to używane pary jako czynnika skraplania tworząc próżnię i napowietrznej wiązką spaceru, ciągnąć na drążku do podnoszenia wody. To była ogromna sprawa i była ściśle stacjonarny. Para nie była pod presją, tylko otwarte kotła rurami do cylindra. Kiedyś na tej samej zasadzie podciśnienia, że Thomas Savery już opatentował podnieść wodę bezpośrednio z próżni, która byłaby ograniczona swoją pompę do mniej niż 32 stóp windą. Wyciąg Newcomen na to były tylko ograniczona przez długość pręta oraz siłę zaworem na dole. Jakoś Newcomen nie był w stanie oddzielić swój wynalazek się od Savery i musiał zapłacić za prawa Savery firmy. W 1765 James Watt zbudował pierwszy silnik parowy ciśnieniowy, który okazał się znacznie bardziej wydajny i kompaktowy, że silnik Newcomen.

Pierwszy pojazd, aby przejść pod własnym napędem, dla których istnieje zapis został zaprojektowany przez Nicholasa Joseph Cugnot i wykonany przez M. Brezin w 1769 roku. Replika tego pojazdu jest na wystawie w Conservatoire des Arts et métiers w Paryżu. Wierzę, że Smithsonian Museum w Waszyngtonie posiada również duży (pół rozmiaru?) Model skala. Druga jednostka została zbudowana w 1770 roku, który waży 8000 kg i miał prędkość na 2 mil na godzinę i na Cobble kamiennych uliczek Paryża był to prawdopodobnie tak szybko, jak ktoś chciał zrobić tego. Zdjęcie przedstawia pierwszy model na pierwszym dysku w Paryżu były to hit i zburzono mur. To również miały tendencję do przewracania frontward chyba że został on counterweighted z kanonu z tyłu. Celem pojazdu było holować kanony po mieście.

Wczesne pojazdy napędzane parą były tak ciężkie, że były tylko praktyczne na idealnie płaskiej powierzchni, tak silny jak żelazo. Droga zatem wykonane z szyn żelaznych stały się normą na najbliższe sto i dwadzieścia pięć lat. Pojazdy dostał większy i cięższy i mocniejszy i jako takie były ostatecznie stanie ciągnąc pociąg wielu samochodów wypełnionych pasażerskich i towarowych.


http://www.ausbcomp.com/~bbott/cars/Carraces.jpg
Jak na zdjęciu po prawej pokazuje, wiele próby czynione w Anglii 1830 roku opracować praktyczny pojazd, który nie potrzebują szyn. Seria wypadków i propagandą ustalonych kolei spowodowało lawinę restrykcyjnych przepisów, które zostaną przekazane i rozwój Automobile Anglii pominięte. Kilka pojazdy były budowane ale były one bardziej jak pociągi bez torów.

Rozwój silnika spalinowego musiał czekać aż paliwo było dostępne do spalania wewnętrznie. Proch był sądzony, ale nie wyszło. Gaźniki Gunpowder są wciąż trudne do znalezienia. Pierwszy gaz rzeczywiście gazu wykorzystują. Użyli gazu węglowego generowanego przez węgla opałowego w zbiorniku ciśnieniowym lub kotła. Francuz o imieniu Etienne Lenoir opatentował pierwszy praktyczny silnik gazowy w Paryżu w 1860 roku i prowadził samochód na podstawie projektu z Paryża do Joinville w 1862 roku. Jego jedna połowa Moc silnika koń miał otwór o 5 cali oraz 24 calowy skok. To był duży i ciężki i zwrócił 100 rpm. Lenoir zmarł wybuchła w 1900 roku.

Lenoir miał osobny mechanizm kompresji gazu przed spaleniem. W 1862 roku Alphonse de Rochas Niedźwiedź zorientowali się, jak skompresować gaz w tym samym cylindrze, w którym miał się spalić, co jest sposobem mamy jeszcze zrobić. Ten proces doprowadzenia gazu do cylindra, ściskając go spalania mieszanki skompresowany, a następnie męczące to jest wiedzieć, jak cykl Otto, lub czterech cyklu silnika. Lenoir twierdził, że należy uruchomić samochód na benzenu i jego rysunki pokazują elektrycznym zapłonem iskrowym. Jeśli tak, to jego pojazd był pierwszym, który działa na bazie ropy naftowej paliwo, albo benzyna, albo to, co nazywamy gaz, skrót od benzyny.

Siegfried Marcus, z Meklemburgii, zbudowany puszkę w 1868 roku i pokazał jeden na wystawie w Wiedniu 1873 roku. Jego później samochód został nazwany Strassenwagen miał około 3/4 koni mocy przy 500 obr. Przedsiębiorstwo znalazło się na surowych drewnianych kołach z żelaza felgi i zatrzymany przez naciśnięcie drewnianych klocków w stosunku do żelaza felgi, ale miał sprzęgła, mechanizm różnicowy i iskrowników. Jeden z czterech samochodów, które Marcus budowanych jest w wiedeńskim Muzeum Techniki i nadal może być napędzany własnym napędem.

W 1876 Otto opatentował Nokolaus silnik cyklu Otto, de Rochas zlekceważyli to zrobić, a ten stał się później podstawą do Daimler i Benz łamanie patentu Otto twierdząc wcześniej sztukę z de Rochas.


http://www.ausbcomp.com/~bbott/cars/Benzbiks.jpg
Obraz w lewo, podjęta w 1885 roku, ma warsztat Gottllieb Daimlera w Bad Cannstatt gdzie zbudował drewniany motocykl pokazane. Daimlera syn Paweł jechał ten motocykl z Cannstatt do Untertürkheim iz powrotem w dniu 10 listopada 1885.Daimler używane gorący układ zapłonowy rury, aby uzyskać jego prędkość obrotową silnika do 1000 obr

Poprzedni sierpnia, Karl Benz już napędzany Jego świetle, rurowy ramce trójkołowym rowerku wokół doliny Neckar, zaledwie 60 mil od miejsca Daimler mieszkał i pracował. Nigdy nie spotkałem. Frau Berta Benz wziął samochód Karola jedna noc i dokonał pierwszego długą podróż samochodem, aby zobaczyć jej matkę, podróże 62 mil od Mannheim do Pforzheim w 1888 roku.

Również w sierpniu 1888 roku, William Steinway, właściciel fabryki fortepianów Steinway & Sons, mówił do Daimlera o amerykańskiej produkcji w prawo i we wrześniu miał ofertę. Przez 1891 Daimler Motor Company, należąca do firmy Steinway, produkował silniki benzynowe dla samochodów tramwajowych, lawety, pojazdy czterokołowe wozy strażackie i łodzi w zakładzie w Hartford, CT.

Samochody parowe został zbudowany w Ameryce, ponieważ przed wojną secesyjną, ale już jeden były jak miniaturowych lokomotyw. W 1871 roku dr JW Carhart, profesor fizyki na Uniwersytecie Stanowym Wisconsin, a Spółka Case JI zbudował pracy samochodu pary. To było wystarczająco praktyczne, aby inspirować stanie Wisconsin do oferują 10.000 dolarów nagrody do zwycięzcy wyścigu 200 km w 1878 roku.> (Zobacz więcej na JW Carhart historii z Fredric Dennis Williams )

200 wyścig mile miał siedem pozycji, lub co dwa pojawił się na wyścig. Jeden samochód był sponsorowany przez miasto Green Bay, a drugi przez miasto Oshkosh. Zielony samochód Bay był najszybszy, ale załamał się i samochód Oshkosh zakończył ze średnią prędkością 6 mil na godzinę.


http://www.ausbcomp.com/~bbott/cars/Oldsteas.jpg
Od tego czasu aż do końca XX wieku, prawie każda gmina w Polsce miał szalony naukowiec pracujący na samochodzie parowym. Wiele starych gazetami opowiadają o prób i niepowodzeń byłyby one wynalazcy.

W 1890 Ransom E. Olds wybudował swój drugi parowy zasilany samochód, na zdjęciu po lewej stronie. Jeden został sprzedany do nabywcy w Indiach, ale statek był na zaginął na morzu.


http://www.ausbcomp.com/~bbott/cars/Duryes1.jpg
Uruchomiony w lutym 1893 roku i jest gotowy do prób drogowych września 1893 samochód zbudowany przez Charlesa i Franka Duryea, bracia, był pierwszy samochód zasilany benzyną w Ameryce. Pierwsze uruchomienie po drogach publicznych dokonano w dniu 21 września 1893 roku w Springfield, Massachusetts. Mieli kupić używanego konnym buggy, 70 dolarów i zainstalował 4 HP, jeden silnik benzynowy. Samochód (buggy) miał transmisję tarcie, gaźnika natrysku i niskie napięcie zapłonu. To nie musi działać bardzo dobrze, bo Frank nie prowadzić go ponownie do 10 listopada, kiedy została ona zgłoszona przez Rano gazetyUnii Springfield. Samochód ten został wprowadzony do składu w 1894 roku i pozostał tam aż do roku 1920, kiedy został uratowany przez Inglis M. Uppercu i przedstawione do Stanów Zjednoczonych Muzeum Narodowego.


http://www.ausbcomp.com/~bbott/cars/Fordfsts.jpg
Henry Ford miał silnika pracującego w 1893 roku ale to był 1896 przed zbudował swój pierwszy samochód. Pod koniec roku Ford sprzedał swój pierwszy samochód, który nazwał Quadracycle, za 200 dolarów i wykorzystane pieniądze na budowę kolejnego. Przy finansowym wsparciu burmistrza Detroit, Williama C. Maybury i innych Detroiters zamożnych, Ford stworzył firma samochodowa w Detroit w 1899 roku. Kilka prototypy zostały zbudowane, ale nie samochody produkcyjne w historii tej firmy. Została rozwiązana w styczniu 1901 roku. Ford nie oferują samochód na sprzedaż aż do 1903 roku.


http://www.ausbcomp.com/~bbott/cars/Fstcircs.jpg
Pierwszy wyścig samochodowy zamknięty obwód odbędzie się Narragansett Park, Rhode Island, we wrześniu 1896 roku. Wszystkie cztery samochody na lewo są Duryeas, po prawej Electrobat Morris & Salom. Trzynaście Duryeas o tej samej konstrukcji zostały wyprodukowane w 1896 roku, co czyni go pierwszym samochodem produkcji.


http://www.ausbcomp.com/~bbott/cars/Duryes.jpg
Na lewo jest na zdjęciu z fabryki z produkowanego w 13 Duryeas. W 1898 roku bracia poszli własnymi drogami i Duryea Firma Wagon silnikowy został zamknięty. Karol, który urodził się w 1861 roku i miał osiem lat starszy od Frank wykorzystał Frank rozgłosu i patentów. Frank wyszedł na własną rękę i ostatecznie połączone z broni Stevens i Tool Company, tworząc zespół Stevensa-Duryea Firma, która została sprzedana do Westinghouse w 1915 roku.Karol starał się produkować niektóre z jego własnych zając-mózgiem pomysłów z różnych firm do 1916 roku. Potem ograniczył się do pisania książki i artykuły techniczne. Zmarł w 1938 roku. Frank dostał pół miliona dolarów za transakcję Westinghouse i mieszkał w komfortowych warunkach aż do śmierci w 1967 roku, zaledwie siedem miesięcy od jego 98. urodzin.


http://www.ausbcomp.com/~bbott/cars/Oldsgass.jpg
W tym grawerowania Ransom Eli Olds jest w sterze jego pierwszego benzynowego samochodu zasilanego. Jazda obok niego jest Frank G. Clark, który zbudował ciało i z tyłu są ich żony. Samochód ten został uruchomiony przez 1896, ale produkcja Olds Motor Vehicle Company w Detroit rozpoczął się dopiero 1899 roku. Po wczesnym awarii z luksusowych samochodów założyli pierwszą naprawdę udaną produkcję z klasycznym Curved Dash Oldsmobile.


http://www.ausbcomp.com/~bbott/cars/Oldoldss.jpg
Curved Dash Oldsmobile miał jednocylindrowym silniku i sterowanie rumplem i napędem łańcuchowym. Jest sprzedawany za 650 dolarów. W 1901 roku 600 zostały sprzedane, a następne lata były 1902 - 2.500, 1903 - 4.000, 1904 - 5000. W sierpniu 1904 roku Olds Ransom opuścił firmę, tworząc reo (dla Ransom Eli Olds). Ransom E. Olds było pierwszym producentem masy benzynowych zasilanych samochodów w Stanach Zjednoczonych, choć Duryea jako pierwszy producent samochodów ze swoich 13 samochodów.


http://www.ausbcomp.com/~bbott/cars/Oldseles.jpg
Ransom Olds produkowane niewielką liczbę samochodów elektrycznych na przełomie XIX i XX wieku. Niewiele wiadomo o nich i żaden przetrwać. Zdjęcie po lewej stronie jest tylko znany obraz z jednej z tych rzadkich samochodów. To zostało zrobione w zostało zrobione w Belle Island Park w stanie Michigan. W 1899 i 1900, elektryka pochwalić wszystkie inne rodzaje samochodów i najbardziej popularny elektryczna była Columbia zbudowana przez pułkownika Alberta Augusta papieża, właściciel amerykańskiej firmy Bicycle. 
ciekawy przypis do Olds Electric.


http://www.ausbcomp.com/~bbott/cars/Lutzmans.jpg
JA Koosen i H. Lawson w 1895 Lutzmann. Jest to typowy przykład amerykańskiego projektu w połowie lat 1890-tych. To było naprawdę mechaniczny powóz. Sterowanie rumplem, silnik pod podłogą, bardzo wysoko umieszczony środek ciężkości, nie przeznaczona do jazdy po drodze. Wyobraź sobie wspinaczki na...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin