UNIWERSALNY_KOD_PRZEMOWIEN.doc

(30 KB) Pobierz

 

                                    UNIWERSALNY KOD PRZEMOWIEN

 

     Polacz dowolne zdanie z tubryki (I) z dowolnym zdaniem z rubryk kolejnych, a otrzymasz

uniwersalny tekst. Ilosc mozliwych kombinacji wynosi 10000, wystarczy na 40 godzin przemowienia.

 

+----------------------+----------------------+----------------------+------------------------+

|         (I)          |         (II)         |        (III)         |          (IV)          |

+----------------------+----------------------+----------------------+------------------------+

| kolezanki i          | realizacja           | zmusza nas do        | istniejacych warunkow  |

|  koledzy             | nakreslonych         | przeanalizowania     | administracyjno-       |

|                      | zadan programowych   |                      | -finansowych           |

+----------------------+----------------------+----------------------+------------------------+

| z drugiej            | zakres i miejsce     | spelnia istotna      | dalszych kierunkow     |

|  strony              | szkolenia kadr       | role w               | rozwoju                |

|                      |                      | ksztaltowaniu        |                        |

+----------------------+----------------------+----------------------+------------------------+

| podobnie             | staly wzrost ilosci  | wymaga sprecyzowania | systemu powszechnego   |

|                      | i zakres naszej      | i okreslenia         | uczestnictwa           |

|                      | aktywnosci           |                      |                        |

+----------------------+----------------------+----------------------+------------------------+

| nie zapominajmy      | aktualna struktura   | pomaga w             | postaw uczestnikow     |

| jednak, ze           | organizacji          | przygotowaniu        | wobec zadan stawianych |

|                      |                      | i realizacji         | przez organizacje      |

+----------------------+----------------------+----------------------+------------------------+

| w ten sposob         | nowy model           | zabezpiecza udzial   | nowych propozycji      |

|                      | dzialalnosci         | szerokiej grupie     |                        |

|                      | organizacyjnej       | w ksztaltowaniu      |                        |

+----------------------+----------------------+----------------------+------------------------+

| praktyka dnia        | dalszy rozwoj        | spelnia wazne        | kierunkow postepowego  |

| codziennego          | roznych form         | zadania w            | wychowania             |

| dowodzi, ze          | dzialalnosci         | wypracowaniu         |                        |

+----------------------+----------------------+----------------------+------------------------+

 

| wagi i znaczenia     | stale zabezpieczenie | umozliwia w          | systemu szkolenia      |

| tych problemow nie   | informacyjno-        | wiekszym stopniu     | kadry odpowiadajacego  |

| trzeba szerzej       | programowe naszej    | tworzenie            | potrzebom              |

| uzasadniac, poniewaz | dzialalnosci         |                      |                        |

+----------------------+----------------------+----------------------+------------------------+

| roznorakie i bogate  | wzmacnianie i        | powoduje             | odpowiednich warunkow  |

| doswiadczenia        | rozwijanie           | docenianie           | aktywizacji            |

|                      | struktur             | wagi                 |                        |

+----------------------+----------------------+----------------------+------------------------+

| troska organizacji,  | konsultacja z        | przedstawia          | modelu rozwoju         |

| a szczegolnie        | szerokim aktywem     | interesujaca probe   |                        |

|                      |                      | sprawdzenia          |                        |

+----------------------+----------------------+----------------------+------------------------+

| wyzsze zalozenia     | rozpoczecie          | pociaga za soba      | form oddzialywania     |

| ideowe, a takze      | powszechnej akcji    | proces wdrazania     |                        |

|                      | ksztaltowania postaw | i unowoczesnienia    |                        |

+----------------------+----------------------+----------------------+------------------------+

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin