Najpierw to sprawdz co ci puszcza podcisnienie ( jesli puszcza ). Mi puszczal ten gorny elektrozawor (EGR). Odlaczenie go powoduje checka po jakims czasie jazdy i spadek mocy. Oto co zrobilem:1. Zamieniłem plastikowe przewody - blekitne kolka - miejscami.2. Pozamienialem miejscami wtyczki - zielone kolka3. Węzyk wychodzący z trojnika na wejscie do elektrozaworu od EGR - czerwone kolko - zastapilem dluzszym, przelewowym a na koncu wcisnalem gwozdz zeby to uszczelnic
Zmniejszono 85%
640 x 426 (67,89K)
Tym sposobem mam:1. EGR podlaczony do dolnego, sprawnego elektrozaworu2. Klapki zawirowan podlaczone elektronicznie jednak fizycznie sie nie ruszaja bo brak jest podcisnienia wychodzacego z zaworu - niesprawny elektrozawor wyłaczony z ukladu.3. Wlasciwe podcisnienie w ukladzie
mario_black