Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat.pdf

(268 KB) Pobierz
Wielka FormuĀa.
Maksimum zysku,
minimum strat
Autor: Mark Joyner
TĀumaczenie: Marcin Kowalczyk
ISBN: 978-83-246-1041-9
Maximum Profit with Minimal Effort
Format: A5, stron: 288
Przepis na wyborny napj o smaku zysku, powodzenia i satysfakcji
Witaj w krlewskiej kuchni Marka Joynera. Nie musisz byě wprawnym kucharzem
swojego biznesu ani szefem restauracji serwujĴcej od lat niekoniecznie spoŃywcze
produkty na kilkunastu rynkach. Wystarczy otwarty umysĀ, chķě nauki oraz:
¤ szczypta kreatywnoľci,
¤ dwie ĀyŃki wyciĴgu z pasji,
¤ porcja trwaĀych relacji z klientem,
¤ pĀ szklanki poufnych informacji,
by przygotowaě skuteczny eliksir sukcesu, przyjemnie ĀechcĴcy podniebienia
bez wzglķdu na branŃķ, w ktrej dziaĀasz.
W swojej pierwszej ksiĴŃce, noszĴcej tytuĀ â Oferta nie do odrzucenia Ò , Mark Joyner
pokazaĀ specom od marketingu i handlu oraz biznesmenom, jak przygotowaě ofertķ,
ktrej Ńadna rozsĴdna osoba nie byĀaby w stanie odrzuciě. Jednak faktycznie oferta
taka jest tylko pierwszym z elementw przepisu na uzyskanie trwaĀego sukcesu
w sprzedaŃy. PozostaĀe jego elementy autor odkrywa w ksiĴŃce â Wielka FormuĀaÈ Ò
â Wielka FormuĀa. Maksimum zysku, minimum strat Ò zaczyna siķ w miejscu, w ktrym
autor zakoĺczyĀ â Ofertķ nie do odrzucenia Ò Ï wychodzi od oferty nie do przebicia, ktra
jedynie czeka, by coľ z niĴ dalej zrobiě. Druga czķľě koncepcji Joynera pokazuje,
w jaki sposb moŃna zaprezentowaě tķ ofertķ klientom, sprzedaě, a nastķpnie
sprzedaě ponownie. NiezwykĀa "Wielka FormuĀa" jest skuteczna, poniewaŃ podkreľla
prostotķ i koncentruje siķ wyĀĴcznie na tych aspektach i dziaĀaniach, ktre przynoszĴ
wymierne rezultaty.
Sposb na wyľmienity sukces nigdy nie jest skomplikowany:
¤ Odszukaj spragnione masy.
¤ Zaspokj ich pragnienie.
¤ Zaoferuj kolejnĴ porcjķ napoju, ktrym wciĴŃ bķdĴ siķ chciaĀy delektowaě
oraz dzieliě z innymi.
944497888.051.png 944497888.062.png 944497888.073.png 944497888.083.png 944497888.001.png 944497888.002.png 944497888.003.png 944497888.004.png 944497888.005.png 944497888.006.png 944497888.007.png 944497888.008.png 944497888.009.png 944497888.010.png 944497888.011.png 944497888.012.png 944497888.013.png 944497888.014.png 944497888.015.png 944497888.016.png 944497888.017.png 944497888.018.png 944497888.019.png 944497888.020.png 944497888.021.png 944497888.022.png 944497888.023.png 944497888.024.png 944497888.025.png 944497888.026.png 944497888.027.png 944497888.028.png 944497888.029.png 944497888.030.png 944497888.031.png 944497888.032.png 944497888.033.png 944497888.034.png 944497888.035.png 944497888.036.png 944497888.037.png 944497888.038.png 944497888.039.png 944497888.040.png 944497888.041.png 944497888.042.png 944497888.043.png 944497888.044.png 944497888.045.png 944497888.046.png 944497888.047.png 944497888.048.png 944497888.049.png 944497888.050.png 944497888.052.png 944497888.053.png 944497888.054.png 944497888.055.png 944497888.056.png 944497888.057.png 944497888.058.png 944497888.059.png 944497888.060.png 944497888.061.png 944497888.063.png 944497888.064.png 944497888.065.png 944497888.066.png 944497888.067.png 944497888.068.png 944497888.069.png 944497888.070.png 944497888.071.png 944497888.072.png 944497888.074.png 944497888.075.png 944497888.076.png 944497888.077.png 944497888.078.png 944497888.079.png 944497888.080.png 944497888.081.png
SPIS TREŚCI
ROZDZIAŁ 1.
Wprowadzenie — H×2+O
7
ROZDZIAŁ 2.
„Mam tysiąc kanałów telewizyjnych,
ale większość z nich to śmieci”
9
ROZDZIAŁ 3.
Grupowanie
15
ROZDZIAŁ 4.
Wielkie grupowanie
21
ROZDZIAŁ 5.
Wielka Formuła
27
ROZDZIAŁ 6.
Dlaczego Wielka Formuła działa
29
ROZDZIAŁ 7.
Wielka Formuła — krok 1.: Oferta nie do
odrzucenia
33
ROZDZIAŁ 8.
Wielka Formuła — krok 2.: Przedstaw Ofertę
nie do odrzucenia spragnionym masom
37
ROZDZIAŁ 9.
Wielka Formuła — krok 3.: Sprzedaj im drugą
szklankę
41
ROZDZIAŁ 10. Poszukując spragnionych mas
45
Kupno dostępu do klientów
46
Wymyślenie innowacyjnego sposobu zdobycia
klientów
47
Sam zgromadź swoją masę
49
Znalezienie zagubionych klientów
49
3
944497888.082.png
SPIS TREŚCI
ROZDZIAŁ 11. Taktyki drugiej szklanki
51
Sprzedaż dodatkowa
52
Sprzedaż krzyżowa
53
Sprzedaż następcza
54
Ciągłość
55
ROZDZIAŁ 12. Wielka Formuła w historii
57
Holiday Inn
57
Bezpieczna maszynka do golenia firmy Gillette
61
Amazon.com
69
Charles Atlas: „Słabeusz, który stał się najlepiej
zbudowanym człowiekiem świata”
72
Model T
75
Proszek do pieczenia i książka kucharska Edmondsa
77
Estée Lauder
79
Table for Six
82
ROZDZIAŁ 13. Szaleni Naukowcy stosujący Wielką Formułę
85
Picasso na płytkach
Joe Sugarman
88
Dwa wyjątki z korespondencji firmy Boron
Gary Halbert
92
Wybór spragnionych mas i przebiegłe techniki
podsuwania im drugiej szklanki
David Garfinkel
104
W jaki sposób przyciągnąć nowy samochód wart
90 tysięcy dolarów
dr Joe Vitale
108
Osobisty e-mail od byłego wiceprezesa BBDO
do Marka Joynera
Ben Mack
111
28 tysięcy dolarów leżących na stole
Russell Brunson
127
Złoty standard spragnionej masy
Paul Galloway
129
4
SPIS TREŚCI
Były naukowiec z NASA ekspediuje drugą szklankę
na księżyc
Harry „Hank” Johnson
133
W jaki sposób po mistrzowsku przekonać swoich
nowych klientów, aby rzucili się na drugą szklankę
— jeszcze zanim wychylą pierwszą… Albo, ujmując
to lepiej… jak zwiększyć sprzedaż o 200 procent
lub więcej, robiąc tę jedną prostą rzecz
Lee Benson
137
Tajemnice z Blogosfery: w jaki sposób zdobyć
lojalnych czytelników, subskrybentów i klientów
— za darmo!
Jason i Skye Mangrum
148
W jaki sposób dwa magiczne słowa mogą niemal
zagwarantować, iż Twoi klienci będą błagać Cię
o drugą szklankę
Yanik Silver
155
Znajdź pragnienie poprzez elicytację kryteriów
Kenrick Cleveland
162
Przygotowywanie umysłów potencjalnych klientów
na drugą szklankę
Joshua Shafran
168
Robisz się spragniony… baaardzo
spraaagnioooony…
Tellman Knudson
210
Tworzenie niekończącej się serii promocji, w których
wygrywają wszyscy, i zawiązywanie strategicznego
partnerstwa
dr Joe Rubino
223
Pasja i e-mail w Wielkiej Formule
Andrew Fox
227
„Tajemnica całkowitego zdominowania dowolnego
rynku w ciągu 180 dni”
Brad Callen
233
W jaki sposób utworzyć swoje własne spragnione
masy, aby zapewnić sobie automatyczne,
cykliczne zyski
Craig Perrine
242
5
SPIS TREŚCI
Niech inni „podają szklankę”: etyka i sukces
Shel Horowitz
253
Jak znaleźć spragnione masy za pomocą Google
Perry Marshall
261
Jak wyzwolić ukryty popyt, utworzyć nową wartość
i uzyskać eksplozję sprzedaży: prawdziwa historia
pomysłu, który pozwolił zarobić milion dolarów
Perry Marshall
270
Skorowidz
277
6
Zgłoś jeśli naruszono regulamin