Podstawy-marketingu.pdf

(1364 KB) Pobierz
Podstawy marketingu
dr Michał Jaśniok
Katedra Marketingu
www.jasniok.pl
973071040.039.png
politykapredaży
(trategia,wpółpraca,
konkurencja itp.)
polityka zakupu (opinie,
potawy,naladownictwo
itp.)
Struktura układu rynkowego
wycenawartociwymiennych
aporednictwemceny
Sprzedający
Kupujący
przejaw popytu
prejawpodaży
Produkty
Potrzeby ujawnione
dolnoćapokajaniapotreb
(wartoćużytkowa)
substytucja
ikomplementarnoć
wartociużytkowych
substytucja,
komplementarnoć,
konkurencyjnoćpotreb
973071040.040.png 973071040.041.png 973071040.042.png 973071040.001.png 973071040.002.png 973071040.003.png 973071040.004.png 973071040.005.png 973071040.006.png 973071040.007.png 973071040.008.png 973071040.009.png 973071040.010.png 973071040.011.png 973071040.012.png 973071040.013.png 973071040.014.png 973071040.015.png 973071040.016.png 973071040.017.png 973071040.018.png 973071040.019.png 973071040.020.png
Ewolucja marketingu
Orientacje:
- produktowa,
- predażowa,
- marketingowa,
- trategicna(rodowikowa)
973071040.021.png
Strategia marketingowa
Strategiczny foresight
Okrelenieceludiałalnocipredibiortw
ormułowanieogólnychadańrynkowych
Segmentacja
Dopaowanieintrumentówmarketingu
doocekiwańgrupdocelowych
produkt
promocja
cena
naliawntra
Analiza otoczenia
dystrybucja
Kontrola i ewaluacja
973071040.022.png 973071040.023.png 973071040.024.png 973071040.025.png 973071040.026.png 973071040.027.png 973071040.028.png 973071040.029.png 973071040.030.png 973071040.031.png 973071040.032.png 973071040.033.png 973071040.034.png 973071040.035.png 973071040.036.png 973071040.037.png
Teoria a praktyka marketingu
973071040.038.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin