Klasa / płeć: III / CH
Ilość uczniów: Czas: 3x45 min.
Miejsce ćwiczeń: sala gimnastyczna Przybory:piłki,szarfy,materace,paliki
Lekcja 1
Zadania szczegółowe
Lekcja 2
1.Zorgan.gr i spr. got.do zajęć
2.Motywacja do zajęć
3.Rozgrzewka
4.Kształtowanie umiejętności doskonalenie sprawności
5.Usp. organizm
6.Czynności org.
7.Nast. do sam. pracy
1.Zbiórka w dwuszeregu
2.Sprawdzenie listy obecności i strojów sportowych
1.Podanie tematu i celów lekcji
1.Zabawa ożywiająca „berek parami”
2.RR krążenia RR w przód i tył
3.Skłony T w przód i podanie szarfy między NN do partnera
4.Przysiady w 2 trzymając szarfe
5.Sklony T w L i P z szarfą trzymaną nad głową
6.Tzw. łapki trafiamy partnera w dłonie w podporze przodem
7.Obroty ciała w 2 w L i P trzymając szarfę
8.Kółeczka NN dookoła NN partnera w leżeniu tyłem na przedramionach
9.Kołyska
10.Staramy wytrącić partnera z równowagi
11.Dowolne przeskoki przez szarfe
1.Pad na materac wykonywany z klęku
2.To samo ale z przysiadu
3.Stojąc wykonujemy pad na materac wybijając się z NL
4.To samo ale ze skrętem T i zamachem RP w tył
5.To samo ale piłka rzucana jest do partnera
6.Wykonujemy pad na parkiet bez piłek
7.To samo ale z piłkami
8.W 2 podania zakończone rzutem dowolnym
9.Podanie zwód przed tyczką i rzut z L skrzydła
10.Gra szkolna
1.Ćwiczenia rozciągające
1.Omówienie lekcji
2.Pochwała najlepszych i przypomnienie padu
1.Zachęcanie do gry w piłkę ręczną
1 i 2 jak w lekcji 1
1, Jak w lekcji 1
1.Zabawa ożywiająca „berek”
2 W biegu
-na sygnał przyspieszenie
-na sygnał zmiana kierunku biegu
-na sygnał bieg tyłem
3.W marszu:
-marsz w przysiadzie
-jumping
-marsz w podporze przodem
4.Dowolne ćwiczenia rozciagające ---S---
1.Zabawa porządkowo orientacyjna powódz-burza
2.jw. L1 ćw.5
3.jw. L1 ćw 7
4.Konkurs rzutów karnych kończonych padem
5.Podania do środkowego ustawionego tyłem do bramki – zwód i rzut z padem
6.To samo ale z obrońcą
7.Wyścig do piłek w 2 z pozycji izolowanych kto szybciej ten rzuca – dowolny rzut
8.Gra uproszczona
1.Zabawa uspokajająca „minutka”
jw. L1
Rzuty generalnie wykonywane były poprawnie wszyscy robili je z materacem ale tylko kilka osób zrobiła pad bez materaca ze względu na strach.
Większosć uczniów wykonuje już rzut na parkiet bez materaca po dodaniu elementu rywalizacji i dodatkowego punktowania.
kasperpl