Nagrzewnica [F] + klima - wymiana.pdf

(1603 KB) Pobierz
420756816 UNPDF
Nagrzewnica [F] + klima - wymiana
Autor: kycej
Witam podczas ostatnich moich zmagań z nagrzewnicą postanowiłem opisać co i jak sie rozbiera, chodzi o nagrzewnicę z wersji z
kilimatyzacją bez zaworu odcinajacego przepływ płynu przez nagrzewnicę. Po ściągnięciu tunelu środkowego mamy następujący
widok
Aby się nie męczyć wykręciłem śruby wzmocnień
420756816.002.png
Do odkręcenia nagrzewnicy będziemy musieli użyć klucza M 5,5 albo pokombinować w inny sposób. Odkręcamy teraz obudowę
nagrzewnicy tzn. tunel którędy biegnie powietrze na nogi pasażerów
420756816.003.png
Teraz zabieramy się za odkręcenie wkrętów po bokach
420756816.004.png
Od strony pasażera pod nogami znajdują się kolanka, wciśnięte w nagrzewnice i zabezpieczone przed wypadnięciem za pomocą
takich zatrzasków
Wystarczy lekko podważyć końcówkę cienkim śrubokrętem i po sprawie.
Po wyciągnięciu rurek widzimy, że na ich końcach są uszczelki. Nagrzewnica wychodzi bez żadnego problemu wraz z podstawą (ze
swoją miską)
420756816.005.png
Nie udało mi się dostać nowej nagrzewnicy (tzn. musiałbym długo czekać na sprowadzenie, a jej koszt to ok. 350 zł.), więc
postanowiłem ją przeczyścić. Wsadziłem ją do garnka, zalałem wodą, a do nagrzewnicy wlałem środek K2 do przeczyszczania
chłodnic i wszystko gotowałem przez kilka godzin. Czynność powtórzyłem trzykrotnie.
Efekt - super!
420756816.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin