Jan Batorski - Klucz do umysłu klienta.pdf
(
1637 KB
)
Pobierz
Copyright by Wydawnictwo Złote My¶li & Jan Batorski, rok 2010
Nr zamówienia: 925597
Nr Klienta: 305004
Data realizacji zamówienia: 2010-12-06
Zapłacono: 12,45 zł
Autor: Jan Batorski
Tytuł: Klucz do umysłu klienta
Data: 2010
ZdjŒcie do projektu okładki zostało u¿yte za zgod–
istockphoto.com
Wydawnictwo Złote My¶li sp. z o.o.
44-100 Gliwice
ul. Daszyæskiego 5
www.ZloteMysli.pl
e-mail:
kontakt@zlotemysli.pl
Autor oraz Wydawnictwo "Złote My¶li" doło¿yli wszelkich staraæ, by zawarte w tej ksi–¿ce informacje były
kompletne i rzetelne. Nie bior– jednak ¿adnej odpowiedzialno¶ci ani za ich wykorzystanie, ani za zwi–zane z
tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo "Złote My¶li" nie
ponosz– równie¿ ¿adnej odpowiedzialno¶ci za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji
zawartych w ksi–¿ce.
Niniejsza publikacja, ani ¿adna jej czŒ¶
æ
, nie mo¿e by
æ
kopiowana, ani w jakikolwiek inny sposób
reprodukowana, powielana, ani odczytywana w ¶rodkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Wykonywanie kopii metod– kserograficzn–, fotograficzn–, a tak¿e kopiowanie ksi–¿ki na no¶niku
filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Je¶li przez my¶l przeszło Ci, aby udostŒpni
æ
tŒ ksi–¿kŒ za darmo w internecie łami–c tym samym prawa
autorskie, POMYƒL, czy nie lepiej przył–czy
æ
siŒ do Programu Partnerskiego i ZARABIA˘ poprzez
promowanie tej i kilkuset innych ksi–¿ek z naszego wydawnictwa.
Zobacz szczegóły.
Wszelkie prawa zastrze¿one.
All rights reserved.
Spis treści
1. Ustalenia terminologiczne..........................................7
1.1. Kunszt = jakość + profesjonalizm ................................... 7
1.2. Co to jest „potrzeba”? .......................................................... 7
2. Cele diagnozowania potrzeb klienta ...................... 13
2.1. Wzajemny szacunek i zaufanie ......................................13
2.2. Weź swojego rozmówcę za rękę i poprowadź ........13
2.3. Kluczem do sukcesu jest rozpoznawanie ważnych
potrzeb klienta ............................................................................14
2.4. Punktem wyjścia są cele klienta, a nie pieniądze....16
2.5. Czym jest Diagnoza Potrzeb Indywidualnych? .......17
2.6. Odgadywanie myśli czy gruntowna diagnoza? ......20
2.7. Zanim wypiszesz receptę, postaw diagnozę ............24
2.8. Cele diagnozowania potrzeb indywidualnych ........25
2.9. Korzyści dla klienta ............................................................27
2.10. Ograniczenia......................................................................27
2.11. Podsumowanie .................................................................28
3. Układ trynitarny diagnozowania potrzeb klienta ...... 31
4. Cele i marzenia.......................................................... 33
4.1. Dlaczego nieracjonalnie wydajemy pieniądze? ......33
4.2. Cechy pieniądza..................................................................34
4.3. Prawa budżetów rodzinnych..........................................35
4.4. Murphologia rynkowa ......................................................35
4.5. Zdolność wyznaczania celów ........................................37
4.6. Wróć do czasów dzieciństwa – zacznij marzyć ........38
4.7. Dlaczego ludzie nie wyznaczają celów?.....................39
4.8. Przyszłość należy do tych, którzy wierzą, że spełnią
się ich marzenia ..........................................................................41
5. Złote zasady rozpoznawania potrzeb klienta ........ 42
6. Droga do sukcesu wiedzie poprzez zadawanie pytań .......51
6.1. Zamiast wydawać rozkazy, zręcznie pytaj.................51
6.2. Korzyści wynikające z zadawania pytań ...................52
6.3. Umowa o prawie do zadawania pytań .......................56
6.4. Błędy popełniane przy zadawaniu pytań ..................56
6.5. Jak zadawać pytania? .......................................................57
6.6. Kolejność zadawania pytań ............................................58
6.7. Używaj pytań sugerujących odpowiedź....................59
6.8. Podstawowe rodzaje pytań ............................................63
6.9. Otwarte pytania informacyjne ......................................67
6.10. Kluczowe, sprawdzone w działaniu pytania ..........72
6.11. Pytania sytuacyjne...........................................................77
7. Słuchanie empatyczne — najważniejsze między
pytaniami ...................................................................... 91
7.1. Ludzie pragną, aby ktoś słuchał ich naprawdę........91
7.2. Konsekwencje gadulstwa................................................93
7.3. Posługiwanie się pytaniami zawsze prowadzi do
sprzedaży ......................................................................................94
7.4. Aktywne słuchanie wymaga kilku prostych zasad . 95
7.5. Ludzie kupują od osób, które ich słuchają ................97
7.6. Odpowiednie proporcje ..................................................98
7.7. Po ograniczeniach poznać mistrza ..............................99
7.8. Wsłuchuj się w myśli ludzi, nie tylko w ich słowa . 100
7.9. Uważnie słuchaj ............................................................... 101
7.10. Jak być dobrym słuchaczem?................................... 102
7.11. Koncentruj się ................................................................ 106
7.12. Zachowuj się jak profesjonalny dyplomata
i cierpliwy rozmówca ............................................................. 106
7.13. Zalety milczenia............................................................. 107
7.14. Od muzyki piękniejsza jest tylko cisza .................. 108
7.15. Mądrość jest w ciszy .................................................... 109
7.16. Słuchanie empatyczne jest lepsze niż mówienie109
7.17. Korzyści płynące ze słuchania empatycznego ... 111
7.18. Techniki wspomagające słuchanie ......................... 111
7.19. Podsumowanie .............................................................. 112
8. Zamień potrzeby klienta w nieodparte pragnienia ........ 113
8.1. Wstępna analiza — zadawanie pytań otwierających .
113
8.2. Rozpoznanie potrzeby................................................... 115
8.3. Uświadomienie potrzeb................................................ 116
8.4. Parafraza ............................................................................. 116
8.5. Uświadomienie znaczenia problemu....................... 117
8.6. Zaangażowanie procesów myślowych Twojego
rozmówcy................................................................................... 119
8.7. Odmalowanie pozytywnego obrazu rezultatów
końcowych................................................................................. 120
8.8. Ustal hierarchię potrzeb inansowych ..................... 120
8.9. Określ cele inwestycyjne .............................................. 122
8.10. Oszacuj horyzont czasowy ........................................ 123
8.11. Określ możliwości inansowe ................................... 124
8.12. Zidentyikuj proil inwestora..................................... 125
8.13. Oblicz oczekiwaną stopę zwrotu ............................ 126
8.14. Wybierz strategię zmian i inwestycji ...................... 126
8.15. Ustal rodzaj funduszu inwestycyjnego ................. 127
8.16. Wybierz politykę inwestycyjną ................................ 127
8.17. Wezwij do działania...................................................... 127
8.18. Wnioski ............................................................................ 131
9. Rozpoznawanie potrzeb i komunikaty graiczne .....134
9.1. Założenia szczegółowe ................................................. 134
9.2. Prezentacja multimedialna .......................................... 137
9.3. Wzajemny szacunek i zaufanie ................................... 140
9.4. Psychologiczne zasady skutecznej Analizy............ 140
9.5. Poziomy myślenia w toku Analizy ............................. 144
Plik z chomika:
mackuk
Inne pliki z tego folderu:
OCALONA Z PIEKŁA str 310.pdf
(218730 KB)
Maciej Wielobób - Medytacja w życiu codziennym.pdf
(17512 KB)
Szczyt Marek - Chirurg czy artysta.pdf
(2176 KB)
Richard Wiessman - Kod szczęścia.epub
(656 KB)
Potwór w Twojej głowie. Jak być nieszczęśliwym i zatruć życie innym - Olga Rzycka.epub
(3413 KB)
Inne foldery tego chomika:
Ciekawe książki 2013-2015 Polecam !!!!
Guareschi Giovani - Don Camillo
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin