Jan Batorski - Klucz do umysłu klienta.pdf

(1637 KB) Pobierz
794371185.001.png
Copyright by Wydawnictwo Złote My¶li & Jan Batorski, rok 2010
Nr zamówienia: 925597
Nr Klienta: 305004
Data realizacji zamówienia: 2010-12-06
Zapłacono: 12,45 zł
Autor: Jan Batorski
Tytuł: Klucz do umysłu klienta
Data: 2010
ZdjŒcie do projektu okładki zostało u¿yte za zgod– istockphoto.com
Wydawnictwo Złote My¶li sp. z o.o.
44-100 Gliwice
ul. Daszyæskiego 5
Autor oraz Wydawnictwo "Złote My¶li" doło¿yli wszelkich staraæ, by zawarte w tej ksi–¿ce informacje były
kompletne i rzetelne. Nie bior– jednak ¿adnej odpowiedzialno¶ci ani za ich wykorzystanie, ani za zwi–zane z
tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo "Złote My¶li" nie
ponosz– równie¿ ¿adnej odpowiedzialno¶ci za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji
zawartych w ksi–¿ce.
Niniejsza publikacja, ani ¿adna jej czŒ¶ æ , nie mo¿e by æ kopiowana, ani w jakikolwiek inny sposób
reprodukowana, powielana, ani odczytywana w ¶rodkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Wykonywanie kopii metod– kserograficzn–, fotograficzn–, a tak¿e kopiowanie ksi–¿ki na no¶niku
filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Je¶li przez my¶l przeszło Ci, aby udostŒpni æ tŒ ksi–¿kŒ za darmo w internecie łami–c tym samym prawa
autorskie, POMYƒL, czy nie lepiej przył–czy æ siŒ do Programu Partnerskiego i ZARABIA˘ poprzez
promowanie tej i kilkuset innych ksi–¿ek z naszego wydawnictwa. Zobacz szczegóły.
Wszelkie prawa zastrze¿one.
All rights reserved.
Spis treści
113
Zgłoś jeśli naruszono regulamin