publice relation Tp.doc

(29 KB) Pobierz

Działalność Tp SA w zakresie publice relation


 

l        DZIAŁALNOŚĆ SPOŁECZNA

 

TP poprzez działalność Fundacji Grupy TP aktywnie uczestniczy w życiu społecznym tworząc własne programy charytatywne i edukacyjne, a także biorąc udział w ogólnopolskich akcjach społecznych.

l        programy społeczne tp

 

Telekomunikacja Polska tworzy własne programy społeczne, łącząc je z usługami firmy i wolontariatem pracowników TP, ale również włącza się w duże, ogólnopolskie akcje charytatywne.

 

l        program edukacja z internetem tp

 

Celem programu edukacja z internetem tp jest wspieranie edukacji dzieci i młodzieży poprzez zaoferowanie szkołom usług dostępu do internetu na korzystnych warunkach.

 

l        projekty TP wyróżnione publikacją w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

 

Cztery działania Telekomunikacji Polskiej zostały wyróżnione publikacją w raporcie "Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2005". Raport podsumowuje przykłady zaangażowania polskich firm w realizację zasad odpowiedzialnego biznesu w miejscu pracy, w relacjach z klientami i społeczeństwem.

 


 

 


l        SPONSORING SPORTOWY

 

TP chce być obecna przy wszystkich najważniejszych dla polskich kibiców wydarzeniach sportowych. Dlatego wspieramy przede wszystkim reprezentacje narodowe, koncentrując się na piłce nożnej jako najpopularniejszej w Polsce dyscyplinie sportu.

 

l        Piłkarska Reprezentacja Polski

 

Telekomunikacja Polska jest od pięciu lat Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski.

 

l        Puchar TP w Piłce Nożnej dla Dzieci

 

TP od pięciu lat jest Głównym Sponsorem jednego z największych ogólnopolskich turniejów piłkarskich dla dzieci.

 

l        Mistrzostwa Europy EURO 2012 w Polsce

 

TP wspierałą kandydaturę Polski i Ukrainy do organizacji Mistrzostw Europy w 2012 r. oraz podejmuje działania, aby stać się jednym z ich sponsorów.

 


 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin