Gra.txt

(8 KB) Pobierz
#include<iostream>
#include<conio.h>
#include<string>
#include<windows.h>
using namespace std;

class Jednostka
{
   public:
	 int HP;
	 int Sil;
	 int Agil;    //zrecznosc
	 string Nazwa;
	 int Rest_HP; // pozostale hp
Jednostka (string tNazwa, int tHP, int tSil, int tAgil, int tRest_HP) {this -> HP = tHP, this->Sil = tSil, this->Nazwa = tNazwa, this->Agil = tAgil, this->Rest_HP = tRest_HP;}

int PozostaleHP;
};
class Weapon
{
   public:
	 string Nazwa;
	 int Atak;
Weapon (string tNazwa, int tAtak) { this->Nazwa = tNazwa; this->Atak = tAtak;}

int OstatnieObrazenia;
GenerujObrazenia()
{
	 srand(GetTickCount());
	 this-> OstatnieObrazenia = rand() % this->Atak +1;
	 return this->OstatnieObrazenia;
}
};

string imie;
int wiek;
bool lata = false;
char plec;
bool bplec = false;
bool kind = false;
char pokoj;
int find_money; // losowana ilosc pieniedzy do 100
int pieniadze; //pieniadze w ekwipunku
char Kierunek; // kierunki ( lewo, prawo) korytarz
bool find_cash = false;
int zbieranie_kasy = 0;
char Kierunek2; // kierunki, lewo, prawo, prosto - do sali 110
bool Keeper1 = true;

void Room ()
{
cout<<"Znajdujesz sie w swojej sypialni...\n\r"
<<"Co robisz?\n\n\r"
<<"1. Przegladam swoj pokoj\n\n\r"
<<"2. Wychodze z pokoju \n\n\r";
cin>>pokoj;
Sleep(1000);
}

 void Keeper()
 {
 cout<<"W ktora strone chcesz isc?\n\n\r";Sleep(2000);
 cout<<"Prosto - 8 \n\n\r" << "Lewo - 4 \n\n\r" << "Prawo - 6\n\n\r";
 cin>>Kierunek2;
 switch(Kierunek2)
 {
 case '4':cout<<"\n\n\rWchodzisz do jakiegos pomieszczenia, ale nic tam nie ma\n\r"
			  <<"Wychodzisz, i jestes tam gdzie wczesniej";
			  Sleep(3000);
			  clrscr();
			  Keeper();
			  break;

 case '6':cout<<"\tSlepa uliczka !!! \n\r\tCofasz sie";
			   Sleep(3000);
			   clrscr();
			   Keeper();
			   break;

 case '8': clrscr(); cout<<"Wchodzisz do sali 110";
				clrscr();
				Sleep(3000);
				Keeper1 = true;
				break;
default: cout<<"ERROR !!!"; break;
 ;}
 };

main()
{
//---------Postacie-i-przedmioty---------//
 Weapon Sztylet("Sztylet",40);
 Weapon Maczuga("Maczuga",30);
 Jednostka Gracz("Gracz",100,10,8,100);
 Jednostka Troll("Troll",80,8,4,100);
//-----------------------------Charakterystyka postaci-------------------------------------------//
cout<<"Podaj imie swojego bohatera: ";
cin>>imie;
clrscr();
while (!lata)
   {
   cout<< "Podaj wiek: ";
   cin>>wiek;
   if (wiek>60)
	  {
	  {cout<<"Twoj bohater bylby za stary. \n\r Odmlodz go ;) \n\r";
	  lata = false;}
	  }
else (lata = true);
   }
clrscr();
while(!kind)
   {
   cout<<"Wybierz plec (klikajac w odpowiedni klawisz)\n\r"
	   <<"Kobieta - k \n\r" << "Mezczyzna - m \n\n\r";
   cin>>plec;
   switch(plec)
	  {
			   case 'k':
					cout<<"\n\rWybrales kobiete\n\r";
					kind = true;
					Sleep(1000);
					clrscr();
					break;
			   case 'm':
					cout<<"\n\rWybrales mezczyzne\n\r";
					kind = true;
					Sleep(1000);
					clrscr();
					break;
			   default: cout<<"A coz to za gatunek? ;-)\n\n\r";
					kind=false;
					getch();
					clrscr();
					break;
	  }
   }
//--------------------------------------Wstep - Pokoj------------------------//
srand ((int) time(NULL));
find_money = rand() % 100+1;   // losowanie pieniedzy  iprzypisanie do zmiennej

textcolor(13);
	   cprintf("Witaj w swiecie Fantasy ");
	   cout<< imie;
textcolor(13);
	   cprintf(" . \n\n\r");
GOTO:
while(!find_cash)
{
if(zbieranie_kasy>0)
{
Room();
}
else
{
Room ();
}
switch(pokoj)
{
case '1':

if (zbieranie_kasy > 0)
{
cout<<"\n\rNic ciekawego juz nie ma w pokoju \n\r";
Sleep(1300);
clrscr();
goto GOTO;
}
else{};
cout<<"\n\rZnajdujesz na stole Sztylet i " << find_money <<" zl\n\r"; Sleep(500); find_cash=false; zbieranie_kasy = ++zbieranie_kasy;

break;
case '2': cout<<"\n\rWyszedles ze swojego pokoju...\n\r"; find_cash = true; break;
default: cout<<"ups... zly klawisz :/\n\r"; break;
}
pieniadze = find_money;
Sleep(1500);
clrscr();
}
//---------------------------Korytarz-----------------------------------------//

cout<<"Widzisz szeroki korytarz... \n\r"
	<<"W ktora strone chcesz isc?\n\n\r"
	<<"Lewo - 4 \n\r"<<"Prawo - 6\n\n\r";
cin>>Kierunek;
Sleep(3000);
switch (Kierunek)
{
case '4': clrscr(); cout<<"\n\t Slepa uliczka !!! \n\r" << "Cofasz sie i idziesz w prawa strone \n\r"
			  <<"Spotykasz straznika. Straznik cie zauwaza i zagaduje do ciebie. \n\r";
Sleep(3000);
clrscr();
break;
case '6':cout<<"\n\rSpotykasz straznika. Straznik cie zauwaza i zagaduje do ciebie. \n\r";
Sleep(3000);
clrscr();
break;
default: clrscr(); cout<<"ERROR\n\n\r"; system("pause"); break;
}
//---------------------------------ROZMOWA ZE STRAZNIKIEM--------------------//
  cout<<"Straznik - ufff..."; Sleep(2500);
  cout<<"Dobrze ze kogos spotkalem.\n\r"; Sleep(2500);
  cout<<"\t   Zostalismy oblezeni przez trolli \n\r"; Sleep(2500);
  cout<<"\t   Ratuj sie...\n\n\r"; Sleep(2900);
  cout<<imie<<" - \t   Ale oco chodzi?\n\n\r"; Sleep(1700);
 cout<<"Straznik - Nie czas na wyjasnienia ... \n\r"; Sleep(2500);
 cout<<"Masz maczugee od trolla ktorego zabilem  i Idz prosto przed siebie,\n\n\r";Sleep(2000);
 cout<<imie<<"- \t   Rozumiem. Dzieki za pomoc.\n\n\r";Sleep(2500);
 cout<<"Dostales Maczuge";Sleep(2000);
 clrscr();
Keeper();

if (Keeper1 == true)
{
cout<<"Spotykasz malego zielonego potwora, zdzierajace mieso z ciala martwego straznika\n\r";
cout<<"Atakujesz go !! \n\n\r"; Sleep(2500);

 cout<<"Wybierz bron,ktora bys uzywal w walce.\n\r";
 cout<<"1.Sztylet\n\r";
 cout<<"2.Maczuga\n\n\r";
 bool wybrany_sztylet = false;
 bool wybrany_maczuga = false;
 int x;
 cin>>x;
 switch(x)
 {
  case 1: cout<<"\n\rWybrales Sztylet...\n\r"; wybrany_sztylet = true;
  Sleep(2000);
  clrscr();
  if (wybrany_sztylet = true)
  {
   Sztylet.GenerujObrazenia();
   cout<<"Atakujesz wroga sztyletem i zadajesz mu "<<Sztylet.OstatnieObrazenia<<" obrazen.\n\r";
   Troll.PozostaleHP = Troll.HP - Sztylet.OstatnieObrazenia;
   cout<<"Pozostalo mu " << Troll.PozostaleHP << " HP. \n\r";
   Sleep(1500);
   Maczuga.GenerujObrazenia();
   cout<<"Wrog zatakuje cie maczuga i zadaje ci " <<Maczuga.OstatnieObrazenia<<" obrazen.\n\r";
   Gracz.PozostaleHP = Gracz.HP - Maczuga.OstatnieObrazenia;
   cout<<"Pozostalo ci " << Gracz.PozostaleHP << " HP. \n\r";
   Sleep(1500);
   // 2 tura
   while (Troll.PozostaleHP > 0  && Gracz.PozostaleHP > 0)
   {
    if (Gracz.PozostaleHP <= 0)
    {
     clrscr();
     cout<<"Zginoles !!! :( \n\r";
    }
    else
    {
     Sztylet.GenerujObrazenia();
     cout<<"Atakujesz wroga sztyletem i zadajesz mu "<<Sztylet.OstatnieObrazenia<<" obrazen.\n\r";
     Troll.PozostaleHP = Troll.PozostaleHP - Sztylet.OstatnieObrazenia;
     cout<<"Pozostalo mu " << Troll.PozostaleHP << " HP. \n\r";
     Sleep(1500);
    };
    if (Troll.PozostaleHP <= 0)
    {
     clrscr();
     cout<<"Troll zginol z twoich rak. \n\r";
     cout<<"Gratuluje :)";
    }
    else
    {
    Maczuga.GenerujObrazenia();
    cout<<"Wrog atakuje cie maczuga i zadaje ci "<<Maczuga.OstatnieObrazenia<<" obrazen.\n\r";
    Gracz.PozostaleHP = Gracz.PozostaleHP - Maczuga.OstatnieObrazenia;
    cout<<"Pozostalo ci " << Gracz.PozostaleHP << " HP. \n\r";
    Sleep(1500);
    };
   }
   break;
  }
  case 2: cout<<"\n\rWybrales Maczuge...\n\r"; wybrany_maczuga = true;
  Sleep(2000);
  clrscr();
  if (wybrany_maczuga = true)
  {
   Maczuga.GenerujObrazenia();
   cout<<"Atakujesz wroga maczuga i zadajesz mu " <<Maczuga.OstatnieObrazenia<<" obrazen.";
   Troll.PozostaleHP = Troll.HP - Maczuga.OstatnieObrazenia;
   cout<<"Pozostalo mu " << Troll.PozostaleHP << " HP. \n\r";
   Sleep(1500);
   Maczuga.GenerujObrazenia();
   cout<<"Wrog atakuje cie maczuga i zadaje ci "<<Maczuga.OstatnieObrazenia<<" obrazen.\n\r";
   Gracz.PozostaleHP = Gracz.HP - Maczuga.OstatnieObrazenia;
   cout<<"Pozostalo ci " << Gracz.PozostaleHP << " HP. \n\r";
   Sleep(1500);
   while (Troll.PozostaleHP > 0 )
   {
    if (Gracz.PozostaleHP <= 0)
    {
     clrscr();
     cout<<"Zginoles !!! :( \n\r";
    }
    else
    {
     Maczuga.GenerujObrazenia();
     cout<<"Atakujesz wroga maczuga i zadajesz mu "<<Maczuga.OstatnieObrazenia<<" obrazen.\n\r";
     Troll.PozostaleHP = Troll.PozostaleHP - Maczuga.OstatnieObrazenia;
     cout<<"Pozostalo mu " << Troll.PozostaleHP << " HP. \n\r";
     Sleep(1500);
    };
    if (Troll.PozostaleHP <= 0)
    {
     clrscr();
     cout<<"Troll zginol z twoich rak. \n\r";
     cout<<"Gratuluje :)";
    }
    else
    {
    Maczuga.GenerujObrazenia();
    cout<<"Wrog atakuje cie maczuga i zadaje ci "<<Maczuga.OstatnieObrazenia<<" obrazen.\n\r";
    Gracz.PozostaleHP = Gracz.PozostaleHP - Maczuga.OstatnieObrazenia;
    cout<<"Pozostalo ci " << Gracz.PozostaleHP << " HP. \n\r";
    Sleep(1500);
    };
   }
   break;
  }
  default: cout<<"\n\rNie ma takiej broni !!!\n\r"; Sleep(1000);
  break;
 };
};
getch();
return 0;
}



Zgłoś jeśli naruszono regulamin