matematyka_kl_4_1_EK2_2011_12_inst.pdf
(
434 KB
)
Pobierz
711012567 UNPDF
MATEMATYKA
sprawdzian na rozpoczęcie nauki
w czwartej klasie szkoły podstawowej
Eskimosom marzną nosy
Zasady oceniania zadań
© Copyright by Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne sp. z o.o., Warszawa 2011
Matematyka w czwartej klasie szkoły podstawowej
Numer
zadania
Odpowiedź
Zasady
Punktacja
1
B
Wybranie poprawnej odpowiedzi
–
1 punkt.
0–1
2
B
Wybranie poprawnej odpowiedzi
–
1 punkt.
0–1
3
A
Wybranie poprawnej odpowiedzi
–
1 punkt.
0–1
4
C
Wybranie poprawnej odpowiedzi
–
1 punkt.
0–1
5
A
Wybranie poprawnej odpowiedzi
–
1 punkt.
0–1
6
C
Wybranie poprawnej odpowiedzi
–
1 punkt.
0–1
7
B
Wybranie poprawnej odpowiedzi
–
1 punkt.
0–1
8
B
Wybranie poprawnej odpowiedzi
–
1 punkt.
0–1
9
P, F, P
Poprawne uzupełnienie każdej kratki
–
1 punkt.
0–3
10
A
Wybranie poprawnej odpowiedzi
–
1 punkt.
0–1
11
C
Wybranie poprawnej odpowiedzi
–
1 punkt.
0–1
12
A
Wybranie poprawnej odpowiedzi
–
1 punkt.
0–1
13
B
Wybranie poprawnej odpowiedzi
–
1 punkt.
0–1
I
Na przykład:
22 + 22 + 9 + 9
Zapisanie wyrażenia prowadzącego do
obliczenia obwodu prostokąta –
1 punkt
.
0–1
14
Poprawne obliczenie obwodu
prostokąta –
1 punkt.
II
62
0–1
I
30
Poprawne obliczenie liczby Eskimosów
żyjących na Grenlandii –
1 punkt.
0–1
15
Poprawne obliczenie liczby Eskimosów
żyjących na Syberii –
1 punkt.
II
3
0–1
I
Na przykład:
21 : 3 i 33 : 3
Zapisanie wyrażeń prowadzących
do obliczenia liczby dziewcząt i chłopców
–
1 punkt.
0–1
16a
Poprawne obliczenie liczby dziewcząt
i chłopców –
1 punkt.
(Jeżeli uczeń poprawnie obliczy tylko
liczbę dziewcząt lub liczbę chłopców, to za
całe zadanie 16a otrzymuje 1 punkt.)
II
7 dziewcząt i 11 chłopców
0–1
2 wrzesień 2011
Matematyka w czwartej klasie szkoły podstawowej
I
Na przykład:
21 + 33
Zapisanie wyrażenia prowadzącego do
obliczenia liczby kul –
1 punkt.
0–1
16b
Poprawne obliczenie liczby kul
–
1 punkt.
II
54
0–1
I
Na przykład:
7 + 11
Zapisanie wyrażenia prowadzącego do
obliczenia liczby bałwanów –
1 punkt.
0–1
16c
Poprawne obliczenie liczby bałwanów
–
1 punkt.
II
18
0–1
I
Na przykład:
2 ∙ 23
Zapisanie wyrażenia prowadzącego do
obliczenia wagi worków z żywnością
–
1 punkt.
0–1
17
II
46
Poprawne obliczenie wagi worków
z żywnością –
1 punkt.
0–1
III
Na przykład:
46 > 45
Więcej ważą dwa worki z żywnością.
Poprawne porównanie liczb i zapisanie
odpowiedzi –
1 punkt.
0–1
I
Na przykład:
63 – 27
Zapisanie wyrażenia prowadzącego do
obliczenia liczby kilometrów pozostałych
do pokonania –
1 punkt.
0–1
18
II
36
Poprawne obliczenie liczby kilometrów
pozostałych do pokonania –
1 punkt.
0–1
wrzesień 2011
3
Plik z chomika:
emilad1
Inne pliki z tego folderu:
DSW_05_11_matematyka_kl.6_sp_instrukcja(6).pdf
(418 KB)
DSW_05_11_matematyka_kl.6_sp_(6).pdf
(298 KB)
DSW_05_11_matematyka_kl.5_sp_instrukcja(6).pdf
(425 KB)
DSW_05_11_matematyka_kl.6_sp_instrukcja(5).pdf
(418 KB)
DSW_05_11_matematyka_kl.6_sp_(5).pdf
(298 KB)
Inne foldery tego chomika:
Andrzejki
Angielski
Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania
Chcę ładnie pisać - dwuznaki
Ćwiczenia
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin