ustawienie rozrządu.odt

(52 KB) Pobierz

 

Ustawianie czasu na G60 jest bardzo prosta procedura, którą każdy może zrobić z kluczem 13mm i świetle czasu Pierwszą rzeczą, którą chcesz zrobić, to ustawić silnik w GMP (górnego martwego punktu), można usunąć nasadkę distributer w tej sprawie. I... Jeśli podążasz liczba cylindrów 1's (najbliżej pasa napędowego) prowadzą do distributer widać znak w górnej części korpusu distributer w pokazanym przez strzałkę w pierwszym pic ...



Pierwszą rzeczą, jaką chciałbym zrobić, to włączyć silnik do chwili, gdy wirnik jest skierowany do cięcia w obudowie distributer co oznacza, że silnik jest TDC tak długo, jak pasek rozrządu został prawidłowo zainstalowany.  Po distributer sprzymierzył się do znaku TDC chciałbym sprawdzić znaki czasu, aby sprawdzić, czy korby jest TDC.  Jeśli spojrzeć na harmonogram znaki będą wyglądały jak te w pic, które są zaznaczone na niebiesko.  0 z pod znaku jest TDC oraz znak do przodu silnika jest 6 stopni BTDC (Przed Top Dead Center), która jest co silnikowych powinny być ustalone na.  To, co zrobiłem było obracać silnik do 6 stopni znaku BTDC była widoczna i malowałem go z więc łatwo zobaczyć.



Jedną rzeczą, jaką możesz zrobić, jeśli chcesz, aby z wyprzedzeniem czasu jest miarą odległości między TDC i 6 stopni BTDC. . Z tego pomiaru można oznaczyć w dalszej części koła zamachowego i zestawu znaków do 9 stopni lub 12 stopni BTDC lub czego potrzebują. I Chciałbym nie posiadają distributer i upewnić się, można poluzować śrubę na zacisk distributer jak pokazuje zielona strzałka w pierwszym pic. TTa strzała jest trudno dostać się jednak kiedyś przysadzisty 13mm klucz i nie mogłem do niego dostęp bez problemu.

Teraz nadszedł czas, aby uruchomić silnik i dołączyć świetle czasu.  Większość świateł harmonogramem kilka klipów, które przywiązują do baterii i innym, aby dołączyć do numeru jeden główny butli. Musisz upewnić się, że samochód jest do pełnej temperatury pracy i temps oleju około 80 stopni C. Po pracy silnika trzeba odłączyć niebieski temp przełącznik oznaczony "T" w pic poniżej.  Teraz mam wziąć czas i światła świecą go na baterii wskazanych przez żółtą strzałkę.  Musisz upewnić się, że obroty są w przedziale od 2000 do 2500 RPM podczas sprawdzania znaków czasu.  Znak czasu zostanie prawidłowo, jeśli jest w centrum dziura wzroku.  Jeśli termin jest obecnie tylko odkręcić distributer wystarczy przenieść go i delikatnie bump to niewiele.  Sprawdź znak czasu ponownie i sprawdź, czy jest w prawidłowej pozycji.  Jeśli znaki są tam gdzie chcesz je następnie dokręcić śrubę distributer a następnie obrotów silnika, kilka razy i sprawdzić ponownie za pomocą odpowiedniego RPM.  Nie rev mechanicznych w śrubę distributer jest luźny, jak można obracać ciało i zabić czas.



Po ustawieniu czasu można podłączyć niebieski temp wrócić i obrotów silnika kilka razy zresetować bezczynności. . Gdy wszystko rozstrzyga się swoim biegu jałowego należy również około 850 - 900 obroty, jeśli jest to obecnie będziemy chcieli, aby dostosować go.  Teraz to zrobisz upewnij się, że przetestowanie samochodu i upewnić, że wszystko czuje się w prawo.

Jeśli chcesz spróbować postęp czasu chciałbym zaproponować, że wcześniej to 2 do 3 stopni najpierw spróbuj go. Chcesz posłuchać za pukanie lub pingowanie, jeśli napotkasz wysoką liczbę oktanową paliwa można poczuć poprawę. Możesz również włączyć czasu wystarczy mechanicznych uszkodzeń lub stopienia niektórych tłoki więc należy być ostrożnym.  Jak widać jest to bardzo proste procedury i harmonogramu światła jest tylko szczególną rolę.

Jeśli są jakieś błędy lub chcesz dodać coś należy dodać je.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pierwszym krokiem do wymiany paska rozrządu w G60 jest ustawienie silnika do TDC (Top Dead Centre), odbywa się to za pomocą znaku czasu na flyweel lub jeden na przedniej korby koła pasowego i przód w mniejszym stopniu ...



Teraz możesz zdjąć przednią  korby koła pasowego i wyciągnij stary pas wyłączony.  Gdy jesteś gotowy do wprowadzenia paska rozrządu powrotem chcesz się upewnić, że znak czasu na cam jest prawidłowo ustawiony tak ...

Widziane z przodu


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Patrząc od tyłu


. Ostatnim krokiem jest właściwie kolejce korby koła pasowego wału pośredniego i uważam, że to przydatne na taśmę zębów okazja do korby koła pasowego w celu zapewnienia, że są ustawieni prawidłowo.  .. Upewnij się, że przednie koła pasowego korba siedzi prawidłowo i korzystać z tyłu znak czasu koła zamachowego w celu zapewnienia prawidłowego przodu ...



... Po tych wszystkich ustawionych chcesz dodać napięcia do koła pasowego napinające (ten należy zastąpić pasek rozrządu i sprawdzić wszystkie uszczelki z przodu) i jest dostosowana odpowiednio, gdy można tylko włączyć pasek rozrządu 90 stopni w zdjęcie ...



, będziesz potrzebował specjalnego narzędzia (klucz klucza napinacz) do napinacza paska rozrządu, ale reszta elementów złącznych będzie używać standardowych narzędzi.

Cheers, Dennis Cheers, Dennis

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin