Kody usterek PDE
Pompowtryskiwacze 114,124,164 z COO i bez
Kod usterki 11
Usterka
Co najmniej jeden z sygnałów obrotów
silnika wykazał wartość ponad
3000 obr./min.
Kod usterki 12
Główny czujnik obrotów silnika na kole
zamachowym wysłał nieprawidłowy sygnał
Kod usterki 13
Sygnał z pomocniczego czujnika obrotów
silnika na przekładni wałka rozrządu
wykazał nieprawidłowe wartości.
Kod usterki 14
Sygnał z czujnika temperatury płynu
chłodzącego wykazał niedopuszczalną
wartość.
Kod usterki 15
Sygnał z czujnika temperatury powietrza
doładowującego wykazał niedopuszczalną
Kod usterki 16
Sygnał z czujnika ciśnienia powietrza
Kod usterki 18
Sygnał z czujnika ciśnienia oleju wykazał
niedopuszczalną wartość. (16l V8)
Kod usterki 21
Usterka bez coo
Sygnał sterowania regulatorem prędkości
jazdy wykazuje niedopuszczalne wartości.
Usterka z coo
Brak sygnału CAN dotyczącego ustawienia
regulatora prędkości albo sygnał wykazał
niedopuszczalną wartość.
Kod usterki 22
Przełączniki pedału hamulca dostarczyły
sprzeczne sygnały dotyczące położenia
pedału. Jeden z przełączników wskazał, że
pedał został zwolniony, podczas gdy drugi
wskazał, że był on wciśnięty.
Brak sygnału CAN dotyczącego
przełączników pedału hamulca albo sygnał
wykazał niedopuszczalną wartość.
Kod usterki 24
Sygnały informujące, że pedał przyspiesznika
i pedał hamulca zostały wciśnięte w tym
samym czasie.
Moduł sterujący EDC zarejestrował sygnał
CAN z centralnego modułu sterującego
informujący, że pedał przyspiesznika i pedał
hamulca zostały wciśnięte w tym samym
czasie.
Kod usterki 25
Kod usterki może zostać wygenerowany z
dwóch powodów:
· Nieprawidłowego sygnały z potencjometru
czujnika pedału przyspiesznika.
· Niedopuszczalne odchylenie pomiędzy
sygnałami potencjometru czujnika pedału
przyspiesznika a przełącznika uruchomienia
przepustnicy.
potencjometru czujnika pedału
przyspiesznika albo sygnał miał
Kod usterki 26
Brak sygnału prędkości pojazdu lub jego
wartość jest niedopuszczalna.(Tachograf)
Kod usterki 29
atmosferycznego wykazał niedopuszczalną
Kod usterki 33
Moduł sterujący EDC zinterpretował
napięcie akumulatora jako nienaturalnie
niskie lub wysokie.
Kod usterki 37
Sygnał z przełącznika awaryjnego
wyłączenia. W autobusach sygnał ten może
być przesyłany z przełącznika w tylnej
centralnej jednostce elektrycznej znajdującej
się w przedziale silnikowym. (c107,c271)
Kod usterki 39
Moduł sterujący EDC nie jest w stanie
sterować pracą wentylatora.(V8)
Kod usterki 43
Usterka obwodu komunikacji CAN.
Kod usterki 47
Usterka weryfikacji immobilisera, blędny kod.
Kod usterki 48
Wystąpiła usterka w komunikacji CAN z
COO
Kod usterki 49
j.w.
Kod usterki 51
Niedozwolone zużycie prądu przez
pompowtryskiwacz cylindra 1.
Kod usterki 52
pompowtryskiwacz cylindra 2.
Kod usterki 53
pompowtryskiwacz cylindra 3.
Kod usterki 54
pompowtryskiwacz cylindra 4.
Kod usterki 55
pompowtryskiwacz cylindra 5.
Kod usterki 56
pompowtryskiwacz cylindra 6.
Kod usterki 57
pompowtryskiwacz cylindra 7.(V8)
Kod usterki 58
pompowtryskiwacz cylindra 8.(V8)
Kod usterki 61
Funkcjonowanie modułu sterującego EDC
zostało przerwane przed zakończeniem testu
wyłączenia.
Kod usterki 64
Moduł sterujący EDC zasilany jest
napięciem, pomimo że kluczyk znajduje się
w pozycji zablokowania.
Kod usterki 81
Wewnętrzna usterka w module sterującym
układu EDC.
Kod usterki 82
Moduł sterujący EDC zarejestrował usterkę
w czasie testu wyłączenia
mieciora