wszystko w jednym.pdf
(
9061 KB
)
Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
SPIS TRE
Ś
ŚCI
SŁOWO
WSTĘPNE
NOTKA
REDAKCYJNA
INDEKS
AUTORÓW
INDEKS
S
PIS
T
REŚCI
S
ŁOWO
W
STĘPNE
................................................................................ 27
N
OTKA
R
EDAKCYJNA
......................................................................... 28
I
NDEKS
A
UTORÓW
.......................................................................... 1092
I
NDEX
........................................................................................... 1098
S
PIS
I
LUSTRACJI
.................................................................................. 17
Schematy ......................................................................................................... 17
Tabele .............................................................................................................. 19
Wykresy ........................................................................................................... 24
M a j a Cza p l i c k a :
M
a
j
a
C
z
a
p
l
i
c
k
a
:
I.
B
ADANIE
S
ATYSFAKCJI
K
LIENTÓW
S
POSOBEM
N
A
W
ZMOCNIENIE
P
OZYCJI
K
ONKURENCYJNEJ
P
RZEDSIĘBIORSTWA
............................... 29
1.
Proces obsługi klienta............................................................................. 29
2.
Dlaczego zadowolenie nabywców jest takie ważne?.............................. 33
3.
Pomiar satysfakcji................................................................................... 37
4.
Bibliografia: ............................................................................................. 41
J a n u s z M y s zc zy s zy n , W i o l e t t a M y s zc zy s zy n :
J
a
n
u
s
z
M
y
s
z
c
z
y
s
z
y
n
,
,
W
i
o
l
e
t
t
a
M
y
s
z
c
z
y
s
z
y
n
:
II.
B
UDOWANIE
P
ORTFELA
P
APIERÓW
W
ARTOŚCIOWYCH
P
RZY
W
YKORZYSTANIU
T
AKSONOMICZNEJ
M
IARY
A
TRAKCYJNOŚCI
I
NWESTOWANIA
.................................................................................. 42
1.
Portfel papierów wartościowych.............................................................. 43
2.
Stopa zwrotu i ryzyko w inwestowaniu w papiery wartościowe............... 44
3.
Wykorzystanie modelu TMAI w budowie portfela ................................... 48
4.
Bibliografia: ............................................................................................. 53
M a r i a K l o n o ws k a :
n
M
a
r
i
a
K
l
o
n
o
w
s
k
a
:
III.
E
KOLOGICZNE
F
UNKCJE
O
PAKOWANIA
J
AKO
C
ZYNNIK
K
SZTAŁTUJĄCY
K
ONKURENCYJNOŚĆ
R
YNKOWĄ
P
RODUKTU
............ 54
1.
K
Zadania i obszar oddziaływania opakowań ............................................ 54
2.
Opakowania w świetle działań na rynku UE ........................................... 56
3.
Oznakowanie opakowań produktów przyjaznych dla środowiska........... 58
4.
Ekolabelling ............................................................................................ 60
5.
Eko – wizerunek przedsiębiorstwa.......................................................... 61
6.
Opakowanie a „zielony” marketing mix ................................................... 63
7.
Bibliografia: ............................................................................................. 66
2
R
e
n
a
t
a
B
r
a
j
e
r
-
M
a
r
c
z
a
k
,
,
A
n
n
a
O
s
t
r
o
w
s
k
a
:
IV.
E
LASTYCZNOŚĆ
P
RZEDSIĘBIORSTW
W W
ARUNKACH
K
ONKURENCJI
R
YNKOWEJ
.................................................................. 67
1.
Elastyczność małych przedsiębiorstw..................................................... 68
2.
Duże przedsiębiorstwa a elastyczność działania .................................... 74
3.
Zakończenie ........................................................................................... 79
4.
Bibliografia: ............................................................................................. 81
To m a s z Ch o j e c k i :
Re n a t a Br a j e r - M a r c za k , An n a O s t r o ws k a :
T
o
m
a
s
z
C
h
o
j
e
c
k
i
:
V.
E
LEKTRONICZNA
K
ONKURENCJA
W B
ANKOWOŚCI
D
ETALICZNEJ
.
............................................................................................... 82
1.
Zakres bankowości detalicznej oraz klasyfikacja usług elektronicznych. 82
2.
Formy wykorzystania Internetu w bankach ............................................. 84
3.
Cechy usług bankowości elektronicznej ................................................. 86
4.
Determinanty rozwoju bankowości internetowej wśród małych i średnich
przedsiębiorstw....................................................................................... 88
5.
Walory użyteczności usług bankowości elektronicznej ........................... 91
6.
Znaczenie usług bankowości internetowej w strategiach rozwoju banków
detalicznych ............................................................................................ 94
7.
Bibliografia: ............................................................................................. 97
J a c e k P i e t r u c h a :
J
a
c
e
k
P
i
e
t
r
u
c
h
a
:
VI.
F
UNKCJONOWANIE
K
ONKURENCYJNEGO
P
ORZĄDKU
P
IENIĘŻNEGO
...................................................................................... 99
1.
Oryginalna koncepcja F.A.Hayeka.........................................................100
2.
Funkcjonowanie konkurencyjnego porządku .........................................102
3.
Zarządzanie podażą pieniądza ..............................................................108
4.
Zakończenie ..........................................................................................111
5.
Bibliografia: ............................................................................................112
I wo n a Be l k a :
I
w
o
n
a
B
e
l
k
a
:
VII.
G
LOBALIZACJA
R
YNKU
I K
ONSUMPCJI
O
RAZ
J
EJ
W
PŁYW
N
A
S
TRATEGIE
M
ARKETINGOWE
W Ś
WIETLE
B
ADAŃ
E
MPIRYCZNYCH
113
1.
Bibliografia: ............................................................................................123
M a r e k Dr za zg a , I r e n e u s z Dr a b i k :
M
a
r
e
k
D
r
z
a
z
g
a
,
,
I
r
e
n
e
u
s
z
D
r
a
b
i
k
:
VIII.
H
ARMONIZACJA
I
NSTRUMENTÓW
M
ARKETINGU
-M
IX
W
P
RZEDSIĘBIORSTWACH
O Z
ASIĘGU
G
LOBALNYM
............................ 124
1.
Bibliografia: ............................................................................................137
Ra f ał M a zu r :
R
a
f
a
ł
ł
M
a
z
u
r
:
IX.
I
NNOWACJE
J
AKO
C
ZYNNIK
P
ODWYŻSZANIA
K
ONKURENCYJNOŚCI
P
RZEDSIĘBIORSTW
- W
YBRANE
P
ROBLEMY
.. 138
1.
Istota innowacji ......................................................................................138
2.
Innowacje jako narzędzie konkurencyjności ..........................................141
3.
Sposoby podnoszenia innowacyjności przedsiębiorstw.........................144
4.
Podsumowanie ......................................................................................146
5.
Bibliografia: ............................................................................................147
3
G
r
a
ż
ż
y
n
a
M
a
n
i
a
k
:
X.
I
STOTA
M
ODELU
K
ONKURENCYJNEGO
R
YNKU
P
RACY
............. 148
1.
Bibliografia: ............................................................................................153
Ra f ał J a k u b o ws k i , M i c h ał Na r ożn y :
G r aży n a M a n i a k :
R
a
f
a
ł
ł
J
a
k
u
b
o
w
s
k
i
,
,
M
i
c
h
a
ł
ł
N
a
r
o
ż
ż
n
y
:
XI.
J
URYDYCZNA
I
NSTYTUCJONALIZACJA
D
ZIAŁALNOŚCI
U
BEZPIECZENIOWEJ
W O
KRESIE
T
RANSFORMACJI
G
OSPODARCZEJ
W
P
OLSCE
............................................................................................. 154
1.
Etapy regulacji rynku ubezpieczeń w okresie transformacji gospodarczej..
...............................................................................................................159
2.
„Terapia szokowa” na rynku ubezpieczeń .............................................160
3.
Nowe prawo ubezpieczeniowe ..............................................................164
4.
Pakiet trzech ustaw................................................................................171
5.
Podsumowanie ......................................................................................174
6.
Bibliografia: ............................................................................................179
Al e k s a n d r a K o s t r ze wa , Al i c j a M u s i ał – P a c zk o ws k a , J o a n n a P r a s k a -
K r u s zyńs k a , K a t a r zy n a W a c h - G r zy b o ws k a :
A
l
e
k
s
a
n
d
r
a
K
o
s
t
r
z
e
w
a
,
,
A
l
i
c
j
a
M
u
s
i
a
ł
ł
–
P
a
c
z
k
o
w
s
k
a
,
,
J
o
a
n
n
a
P
r
a
s
k
a
-
K
r
u
s
z
y
ń
ń
s
k
a
,
,
K
a
t
a
r
z
y
n
a
W
a
c
h
-
G
r
z
y
b
o
w
s
k
a
:
XII.
K
OMUNIKACJA
J
AKO
I
NSTRUMENT
Z
DOBYWANIA
P
RZEWAGI
K
ONKURENCYJNEJ
............................................................................ 181
1.
Proces komunikacji - istota i znaczenie, wybrane rodzaje .....................183
2.
Komunikacja wewnętrzna ......................................................................184
3.
Komunikacja zewnętrzna .......................................................................190
4.
Kreowanie rynku za pomocą komunikacji..............................................192
5.
Komunikacja poprzez negocjacje ..........................................................194
6.
E-Komunikacja.......................................................................................196
7.
Podsumowanie ......................................................................................200
8.
Bibliografia: ............................................................................................201
P a weł K uśm i e r c zy k :
P
a
w
e
ł
ł
K
u
ś
ś
m
i
e
r
c
z
y
k
:
XIII.
K
ONKURENCJA
C
ZY
K
OOPERACJA
: U
JĘCIE
P
ROBLEMU
Z
P
ERSPEKTYWY
T
EORII
G
IER
............................................................. 202
1.
Dylemat więźnia jako przykład gry rynkowej..........................................203
2.
Wyniki gier przeprowadzonych ze studentami .......................................207
3.
Wnioski dotyczące racjonalności graczy................................................209
4.
Bibliografia: ............................................................................................212
J a d wi g a W a we r - Be r n a t , To m a s z Be r n a t :
J
a
d
w
i
g
a
W
a
w
e
r
-
B
e
r
n
a
t
,
,
T
o
m
a
s
z
B
e
r
n
a
t
:
XIV.
K
ONKURENCJA
N
A
R
YNKU
F
UNDUSZY
E
MERYTALNYCH
.... 213
1.
Powstanie rynku ....................................................................................213
2.
Rola konkurencji pomiędzy funduszami.................................................217
3.
Struktura rynku funduszy emerytalnych.................................................218
4.
Dalszy rozwój rynku – prognoza ............................................................221
5.
Bibliografia: ............................................................................................223
4
T
o
m
a
s
z
B
e
r
n
a
t
:
XV.
K
ONKURENCJA
N
A
R
YNKU
U
BEZPIECZEŃ
................................ 224
1.
Efekt oddziaływania konkurencji na rynek - rozwiązanie teoretyczne....224
2.
Konkurencja w teorii a praktyka .............................................................226
3.
Rynek ubezpieczeń w Polsce - czy struktura oligopolu? .......................228
4.
Podział rynku ubezpieczeń pozostałych osobowych i majątkowych ......232
5.
Perspektywy rozwoju rynku ubezpieczeń w kontekście konkurencyjności .
...............................................................................................................239
M o n i k a K wi e c ińs k a - S ze r m a c h :
To m a s z Be r n a t :
M
o
n
i
k
a
K
w
i
e
c
i
ń
ń
s
k
a
-
S
z
e
r
m
a
c
h
:
XVI.
K
ONKURENCYJNOŚĆ
O
RGANIZACJI
„N
ON
-P
ROFIT
” N
A
T
LE
P
RZEMIAN
S
POŁECZNO
-G
OSPODARCZYCH
W P
OLSCE
..................... 242
1.
Budżet państwa lub budżet gminy .........................................................245
2.
Bibliografia: ............................................................................................249
M i r o sła w M o r o z:
M
i
r
o
s
ł
ł
a
w
M
o
r
o
z
:
XVII.
K
ONKURENCYJNOŚĆ
P
RZEDSIĘBIORSTWA
A W
YKORZYSTANIE
I
NTERNETU
....................................................................................... 250
1.
Wykorzystanie internetu w wybranych instrumentach konkurowania ....251
2.
Koszty stosowania internetu i jego rozpowszechnienie w
przedsiębiorstwach ................................................................................263
3.
Podsumowanie ......................................................................................266
4.
Bibliografia: ............................................................................................267
M a r c i n M u s i ałe k :
M
a
r
c
i
n
M
u
s
i
a
ł
ł
e
k
:
XVIII.
K
ONKURENCYJNOŚĆ
P
RZEDSIĘBIORSTWA
A Z
AANGAŻOWANIE
I W
SPÓŁDZIAŁANIE
W
SZYSTKICH
P
RACOWNIKÓW
.......................... 269
1.
Poziom stanowiska pracy ......................................................................272
2.
Poziom procesu .....................................................................................273
3.
Poziom organizacji.................................................................................274
4.
14 zasad Deminga.................................................................................276
5.
Bibliografia: ............................................................................................290
Re n a t a M a r k s :
R
e
n
a
t
a
M
a
r
k
s
:
XIX.
K
ONKURENCYJNOŚĆ
R
EGIONÓW
A M
AŁE
I Ś
REDNIE
P
RZEDSIĘBIORSTWA
N
A
O
BSZARACH
W
IEJSKICH
............................ 291
1.
Obszary wiejskie w Polsce ....................................................................291
2.
Konkurencyjność gospodarcza regionu a rozwój MSP ..........................292
3.
Konieczność kreowania przedsiębiorczości na obszarach wiejskich .....297
4.
Podsumowanie ......................................................................................301
5.
Bibliografia: ............................................................................................302
5
Plik z chomika:
wojak.aon
Inne pliki z tego folderu:
praca_dypl_1(1).pdf
(321 KB)
Praca licencjacka.doc
(663 KB)
Przedsiębiorczość w Polsce 2010.pdf
(1349 KB)
finanse.pdf
(2364 KB)
Marketing mix(2).doc
(275 KB)
Inne foldery tego chomika:
ADMINISTRACJA
BADANIA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO
BEZPIECZEŃSTWO IMPREZ
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin