karta diagnozy.doc

(28 KB) Pobierz
I Orientacja ciała

I Orientacja ciała

 

Ogólnie

 

Szczegółowo

 

Rysuje ludzką postać

 

II Orientacja  przestrzeni

 

Porusz się wg poleceń

( 2 kroki w prawo, 1 w lewo itd.)

 

Stosunki przestrzenne (ilościowe i jakościowe)

 

Stosunki czasowe

 

Porusza się wg poleceń po przestrzeni kartki ( kontynuuje wzór nazywając kierunki)

 

III Równowaga, sprawność motoryczna

 

Turla się po materacu w lini prostej

 

Podskakuje obnóz wysoko

Przeskakuje przedmiot

 

Podskakuje na lewej nodze - jak?

 

Podskakuje na prawej nodze - jak?

 

IV sprawność manualna

 

Jak trzyma ołówek?

 

Pozycja przy siedzeniu i pisaniu

 

Wrażliwość czucia dłoni

 

Ręka dominująca

 

V naprzemienność

 

Ruchy naprzemienne- sposób wykonania

 

Stopień zmęczenia:

W lezeniu

Pozycja czworaczna

Pozycja stojąca

Pozycja siedząca

Tylko w obrębie górnej części ciała

Tylko w obrębie dolnej części ciała

Jak liczy ruchy

Koordynacja ucho-nos

 

VI Percepcja wzrokowa, kordynacja wzrokowo- ruchowa

 

Wada wzroku

 

Czy wodzi za przedmiotem samymi oczami:

Prawo-lewo

Góra-dół

Ósemka

 

Jak wykonuje ww. samodzielnie ćwiczenie

 

Spstrzeganie- szybkość rakcji na bodziec

( co się zmieniło)

 

Szybko spostrzega

 

Wyróżnia

 

Utrzymuje wzrok na przedmiocie i liczy głośno bez błędów

 

Odwzorowuje- narysuj tak samo

 

Koncentruje wzrok na przedmiocie czynności ( woreczek, piłeczka)

 

Rozprasza się

 

Powtarza wzór którego nie widzi

 

Powtarza  zaprezentowane wyrazy których nie ma w polu widzenia

 

VII percepcja słuchowa

 

Powtarza rytm( wystukuje)

 

Rozumie polecenia sylabami

 

Rozumie polecenia głoskami

 

Spostrzeganie i szybkośc reakcji  na bodziec- nowy dźwięk w otoczeniu

 

Koncentuje się

 

Rozparsza się

 

Potrafi odnaleść wzór graficzny dźwięku

 

Potrafi narysowac wzó graficzny dżwięku

 

Dzieli wyrazy na sylaby

 

Mówi cicho ( w jaki sposób)

 

Mowi głośno ( w jaki sposób)

 

VIII emocje

 

Zagaangażowany w prace

 

Zdyscyplinowany

 

Przeżywa

 

Wrażliwy

 

IX Prakcja (planowanie ruchu)

 

Zbuduj wg wzoru

 

Narysuj wg wzoru

 

Zbuduj jak pamiętasz

 

X grafomotoryka

 

Wzory po śladzie (duże)

 

Wzory po śladzie (małe)

 

Wzory wg wzoru (duże)

 

Wzory wg wzoru ( małe)

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin