Coaching - Wanda Szulc.pdf

(592 KB) Pobierz
116439027 UNPDF
116439027.002.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
Niniejszy ebook jest własnością prywatną .
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani od-
czytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 1.09.2008
Tytuł: Coaching
Autor: Wanda Szulc
Wydanie I
ISBN: 978-83-7582-688-3
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska, Sylwia Fortuna
Skład: Teresa Kopp
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www. ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
116439027.003.png 116439027.004.png
SPIS TREŚCI
................................................13
Różnica pomiędzy coachingiem a terapią .........................................................14
STANDARDY ZAWODOWE ..............................................................19
Standardy pracy z klientem ..............................................................................20
Poufność/prywatność ........................................................................................21
Konflikt interesów .............................................................................................22
COACHING PERSONALNY .............................................................23
COACHING KARIERY ......................................................................24
COACHING W FIRMIE .....................................................................27
Dla kogo coaching? ............................................................................................27
Korzyści z coachingu .........................................................................................28
Kiedy stosować coaching, a kiedy nie ...............................................................29
COACHING KADRY MENEDŻERSKIEJ ...........................................32
KOMPETENCJE COACHA ................................................................34
Jakich umiejętności potrzebujesz? ...................................................................34
Czy coaching jest dla wszystkich? .....................................................................35
Komunikacja w coachingu ................................................................................36
Techniki nawiązywania i potwierdzania kontaktu ...........................................36
Wzorce myślenia ...............................................................................................38
STRUKTURA COACHINGU ..............................................................43
KONTRAKT .....................................................................................46
SABOTAŻ .........................................................................................50
METAFORY ......................................................................................53
RÓŻNE TYPY KLIENTÓW I JAK Z NIMI PRACOWAĆ ......................57
MARKETING DLA COACHÓW .........................................................77
NARZĘDZIA I TECHNIKI PRACY COACHA .....................................91
Model GROW .....................................................................................................91
Ustalanie i osiąganie celu ..................................................................................92
Goal — generowanie celów / generalny cel ......................................................93
WSTĘP ...............................................................................................5
Historia o rozgwiazdach .....................................................................................7
DEFINICJA COACHINGU ..................................................................8
Jak przebiega proces coachingu? ........................................................................9
Definicja coachingu w biznesie .........................................................................10
Rola coacha .........................................................................................................11
PODOBIEŃSTWA I RÓŻNICE POMIĘDZY COACHINGIEM,
DORADZTWEM A TERAPIĄ ............................................................12
Różnica pomiędzy coachingiem a
doradztwem
116439027.005.png
Reality — rzeczywistość .....................................................................................94
Options — szukanie opcji ..................................................................................95
Will — wola .......................................................................................................96
Arkusz: Przygotowanie do sesji ........................................................................97
Kwestionariusz: Poznaj swój preferowany wzorzec myślenia .........................98
Analiza wzorców myślenia ..........................................................................103
Analiza straty czasu .........................................................................................104
Lista „pożeraczy czasu” ....................................................................................107
Zmiana przekonań ...........................................................................................109
Zmartwienia .....................................................................................................110
Nowa wiedza .....................................................................................................111
20 sposobów na rozwiązanie problemu ..........................................................112
Dziennik ............................................................................................................113
Zalety dziennika ...........................................................................................113
Techniki pisania dziennika ..........................................................................114
BIBLIOGRAFIA ..............................................................................116
116439027.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin