Coaching - Wanda Szulc.pdf
(
592 KB
)
Pobierz
116439027 UNPDF
Niniejsza
darmowa publikacja
zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji
kliknij tutaj
.
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora
sklepu na którym mo¿na
nabyæ niniejszy tytuł w pełnej wersji
. Zabronione s¹
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z
regulaminem serwisu
.
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym
e-booksweb.pl - Audiobooki, ksi¹zki audio,
e-booki
.
Niniejszy ebook jest
własnością prywatną
.
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani od-
czytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 1.09.2008
Tytuł: Coaching
Autor: Wanda Szulc
Wydanie I
ISBN: 978-83-7582-688-3
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska, Sylwia Fortuna
Skład: Teresa Kopp
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www. ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
................................................13
Różnica pomiędzy coachingiem a terapią
.........................................................14
STANDARDY ZAWODOWE
..............................................................19
Standardy pracy z klientem
..............................................................................20
Poufność/prywatność
........................................................................................21
Konflikt interesów
.............................................................................................22
COACHING PERSONALNY
.............................................................23
COACHING KARIERY
......................................................................24
COACHING W FIRMIE
.....................................................................27
Dla kogo coaching?
............................................................................................27
Korzyści z coachingu
.........................................................................................28
Kiedy stosować coaching, a kiedy nie
...............................................................29
COACHING KADRY MENEDŻERSKIEJ
...........................................32
KOMPETENCJE COACHA
................................................................34
Jakich umiejętności potrzebujesz?
...................................................................34
Czy coaching jest dla wszystkich?
.....................................................................35
Komunikacja w coachingu
................................................................................36
Techniki nawiązywania i potwierdzania kontaktu
...........................................36
Wzorce myślenia
...............................................................................................38
STRUKTURA COACHINGU
..............................................................43
KONTRAKT
.....................................................................................46
SABOTAŻ
.........................................................................................50
METAFORY
......................................................................................53
RÓŻNE TYPY KLIENTÓW I JAK Z NIMI PRACOWAĆ
......................57
MARKETING DLA COACHÓW
.........................................................77
NARZĘDZIA I TECHNIKI PRACY COACHA
.....................................91
Model GROW
.....................................................................................................91
Ustalanie i osiąganie celu
..................................................................................92
Goal — generowanie celów / generalny cel
......................................................93
WSTĘP
...............................................................................................5
Historia o rozgwiazdach
.....................................................................................7
DEFINICJA COACHINGU
..................................................................8
Jak przebiega proces coachingu?
........................................................................9
Definicja coachingu w biznesie
.........................................................................10
Rola coacha
.........................................................................................................11
PODOBIEŃSTWA I RÓŻNICE POMIĘDZY COACHINGIEM,
DORADZTWEM A TERAPIĄ
............................................................12
Różnica pomiędzy coachingiem a
doradztwem
Reality — rzeczywistość
.....................................................................................94
Options — szukanie opcji
..................................................................................95
Will — wola
.......................................................................................................96
Arkusz: Przygotowanie do sesji
........................................................................97
Kwestionariusz: Poznaj swój preferowany wzorzec myślenia
.........................98
Analiza wzorców myślenia
..........................................................................103
Analiza straty czasu
.........................................................................................104
Lista „pożeraczy czasu”
....................................................................................107
Zmiana przekonań
...........................................................................................109
Zmartwienia
.....................................................................................................110
Nowa wiedza
.....................................................................................................111
20 sposobów na rozwiązanie problemu
..........................................................112
Dziennik
............................................................................................................113
Zalety dziennika
...........................................................................................113
Techniki pisania dziennika
..........................................................................114
BIBLIOGRAFIA
..............................................................................116
Plik z chomika:
joanka75
Inne pliki z tego folderu:
Skuteczne poszukiwanie klientów - Artur Wojciechowski.pdf
(1201 KB)
Dekalog +1 po-prawnego kierowania - Waldemar Stelmach Romuald Romański.pdf
(365 KB)
Coaching - Wanda Szulc.pdf
(592 KB)
Internetowy Milioner(1).pdf
(88 KB)
CzasNaE-Biznes - Praktyczna Wiedza dla Właścicieli E-Biznesów(1).pdf
(137 KB)
Inne foldery tego chomika:
komunikacja
marka
marketing
motywowanie
negocjacje
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin