Jak instalować nowe auta w U2:
1. Ściągamy dowolne auto, np. z NFSCars2. Gdy mamy ściągnięty pojazd, przerzucamy go do folderu z oryginalnym autem (u mnie Focus)Screen:3. Teraz instalujemy ustawienia osi. Najpierw wskazujemy folder z grą.Screen:Potem wskazujemy plik z ustawieniami (rozszerzenie .u2car)Screen:4. Teraz przydadzą się nastepujące programy:NFS TexEd - DownloadNFS LangEd - Download5. Teraz instalujemy loga. Otwieramy NFS TexEd'a i wchodzimy do folderu FRONTEND w folderze z grą i otwieramy plik FrontB.lzc Od razu klikamy na funkcję "Name", aby sortowanie było alfabetyczne szukamy pliku CAR_SELECT_MANAFACTURER _NAZWA SAMOCHODU (u mnie Focus) Klikamy na "Texture" i "Import", oraz wskazujemy plik Manafacturer.dds lub coś podobnie brzmiącego, powinno to wyglądać tak:Teraz szukamy pliku o nazwie SECONDARY_LOGO_NAZWA SAMOCHODU (u mnie Ford), podmieniamy go w ten sam sposób co wyżej, czyli klikamy na "Texture" i "Import". Teraz wskazujemy plik Secondarylogo.dds (lub coś podobnie brzmiącego) który powinien się znajdować w folderze z grą.Powinno to wyglądać tak:6. Teraz zmieniamy nazwę tekstową auta. Włączamy NFs LangEd i wczytujemy plik English.bin, który jest w folderze Languages w folderze z grą. Klikamy na "Lista", "Zapisz do pliku tekstowego" i zapisujemy do dowlonego miejsca o dowolnej nazwie. Otwieramy teraz ten plik, który utworzył LangEd przez notatnik. Wciskamy klawisz F3 i wpisujemy stara nazwę samochodu, (u mnie Focus) i zamieniamy na nową. (u mnie Dodge Charger R/T)Screen:Znów otwieramy LangEd'a, i otwieramy English.bin Klikamy na "Lista" i "Wczytaj do pliku tekstowego" Klikamy teraz na "Plik" i "Zapisz"
Efekt końcowy:
Tutorial by Squarter/Gwozdek
panthera86