DOBRY START – jak wprowadzać alternatywne formy edukacji przedszkolnej.pdf

(2717 KB) Pobierz
253250107 UNPDF
START
JAK WPROWADZAĆ ALTERNATYWNE FORMY WCZESNEJ EDUKACJI?
DOBRY
253250107.019.png
START
JAK WPROWADZAĆ ALTERNATYWNE FORMY WCZESNEJ EDUKACJI?
PUBLIKACJĘ SFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW BERNARD VAN LEER FOUNDATION.
PUBLIKACJA WSPÓŁFINANSOWANA ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
W RAMACH PROGRAMU EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
DOBRY
253250107.020.png 253250107.021.png 253250107.022.png 253250107.001.png 253250107.002.png 253250107.003.png
SPIS TREŚCI
CZĘŚĆ
1.1.
s. 04
DLACZEGO WARTO INWESTOWAĆ W EDUKACJĘ MAŁYCH DZIECI
ANNA BLUMSZTAJN
1.2.
s. 16
ALTERNATYWNE FORMY EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ
ANNA BLUMSZTAJN
1.3.
s. 24
KROK PO KROKU – JAK WPROWADZIĆ ALTERNATYWNE FORMY
EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ W NASZEJ GMINIE
MARTA BIAŁEK-GRACZYK
1.4.
s. 36
JAKOŚĆ ALTERNATYWNYCH FORM EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ
MONIKA ROŚCISZEWSKA-WOŹNIAK
1.5.
s. 44
EFEKTY ALTERNATYWNYCH FORM EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ
MARTA BIAŁEK-GRACZYK
02
1.
253250107.004.png 253250107.005.png 253250107.006.png 253250107.007.png 253250107.008.png
CZĘŚĆ
s. 54
ORGANIZACJA I FINANSE – ALTERNATYWNE FORMY EDUKACJI
PRZEDSZKOLNEJ
ANNA BLUMSZTAJN
03
2.
253250107.009.png 253250107.010.png 253250107.011.png 253250107.012.png 253250107.013.png
1.1.
04
CZĘŚĆ
253250107.014.png 253250107.015.png 253250107.016.png 253250107.017.png 253250107.018.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin