godzina dziennie z web analytics. stwórz dobrą strategię e-marketingową scan.pdf
(
17811 KB
)
Pobierz
Ocena heurystyczna .....................................................................................................90
Przeprowadzanie oceny heurystycznej ..........................................................................................91
Zalety stosowania oceny heurystycznej ........................................................................................93
Na co naley zwróci uwag ........................................................................................................94
Wizyty w siedzibie klienta ............................................................................................94
Przeprowadzanie wizyty w siedzibie klienta .................................................................................95
Zalety wizyt w siedzibie klienta ...................................................................................................97
Na co naley zwróci uwag ........................................................................................................97
Ankiety (kwestionariusze) ............................................................................................97
Ankiety wywietlane w witrynie ..................................................................................................98
Ankiety przesyane po wizycie .....................................................................................................99
Tworzenie i przeprowadzanie ankiety ..........................................................................................99
Zalety stosowania ankiet ...........................................................................................................103
Na co naley zwróci uwag ......................................................................................................104
Podsumowanie ...........................................................................................................106
12
Rozdział 4.
Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych .... 109
Koncentracja na kliencie ............................................................................................110
Odpowiedzi na pytania biznesowe ..............................................................................113
Regua 10/90 .............................................................................................................115
Zatrudnianie doskonaych analityków internetowych .................................................119
Okrelanie optymalnej struktury organizacyjnej i obowizków ...................................128
Centralizacja ..............................................................................................................................131
Decentralizacja ..........................................................................................................................131
Scentralizowana decentralizacja .................................................................................................132
Rozdział 5.
Podstawy analizy danych internetowych ............................................... 133
Zbieranie danych — dzienniki sieciowe czy znaczniki JavaScript? ..............................134
Oddzielenie procesu udostpniania danych od ich zbierania .......................................................135
Rodzaj i rozmiar danych ............................................................................................................135
Innowacje ..................................................................................................................................136
Integracja ..................................................................................................................................136
Wybór optymalnego narzdzia do analizy danych internetowych ...............................137
Dawny sposób ...........................................................................................................................137
Nowy sposób .............................................................................................................................138
Okrelanie jakoci danych ze strumieni klikni .........................................................143
Stosowanie najlepszych praktyk ..................................................................................148
Oznaczanie wszystkich stron .....................................................................................................149
Znaczniki naley umieszcza na kocu (na pierwszym miejscu trzeba stawia klienta!) ..............150
Naley uywa znaczników wewntrzwierszowych ....................................................................150
Okrelanie definicji niepowtarzalnej strony ................................................................................150
Inteligentne uywanie plików cookie .........................................................................................151
Uwzgldnienie problemów z kodowaniem odnoników .............................................................152
Naley uwzgldni przekierowania ............................................................................................153
Walidacja zebranych danych .....................................................................................................156
Prawidowe rejestrowanie operacji w witrynach bogatych w multimedia ....................................157
Trzypoziomowy test „i co z tego?” ..............................................................................157
Kluczowy wskanik wydajnoci: procent wracajcych uytkowników ........................................158
Kluczowy wskanik wydajnoci: gówne strony wyjciowe .........................................................159
Kluczowy wskanik wydajnoci: wspóczynnik konwersji dla najczciej szukanych sów ...........159
Rozdział 6.
Miesiąc 1. Zgłębianie najważniejszych zagadnień
z obszaru analizy danych internetowych ................................................ 161
Tydzie 1. Przygotowania do zrozumienia podstaw ....................................................162
Poniedziaek i wtorek: adresy URL ............................................................................................163
roda: parametry adresów URL .................................................................................................164
Czwartek i pitek: pliki cookie ..................................................................................................165
Tydzie 2. Powrót do podstawowych miar .................................................................168
Poniedziaek: odwiedziny i uytkownicy ....................................................................................168
Wtorek i roda: czas w witrynie .................................................................................................172
Czwartek i pitek: liczba wywietle stron .................................................................................176
Tydzie 3. Poznawanie standardowych raportów .......................................................179
Poniedziaek i wtorek: wspóczynnik odrzuce ..........................................................................179
Od rody do pitku: odnoniki wejciowe — róda i szukane wyraenia ...................................182
Tydzie 4. Korzystanie z raportów na temat nawigacji i poziomu zawartoci witryny ...... 187
Poniedziaek i wtorek: listy stron — najczciej ogldanych, wejciowych i wyjciowych ...........187
roda: najpopularniejsze punkty docelowe (odnoniki wyjciowe) ..............................................192
Czwartek i pitek: nakadki na witryny (mapy czstotliwoci klikni) ......................................194
13
Rozdział 7.
Miesiąc 2. Analiza danych internetowych — szybki start ......................... 201
Wymagania wstpne i ramy .......................................................................................202
Tydzie 1. Tworzenie podstawowych raportów ..........................................................202
Poniedziaek: najpopularniejsze ródowe adresy URL i najpopularniejsze szukane wyraenia ....204
Wtorek: popularno zawartoci witryny i wizyty na stronie gównej .........................................206
roda i czwartek: czstotliwo klikni (nakadki na witryny) ...................................................208
Pitek: wspóczynnik odrzuce witryny .....................................................................................209
Witryna sklepu internetowego — szybki start ...........................................................210
Tydzie 2. Pomiar skutków dziaa firmy ..................................................................................211
Tydzie 3. Ocena wyników na podstawie celów oraz pomiar skutecznoci marketingowej
i zadowolenia klientów ...........................................................................................................214
Witryna pomocy technicznej — szybki start ..............................................................218
Tydzie 2. Wchodzenie w rol klienta i pomiar wpywu witryny na tradycyjne kanay .................. 219
Tydzie 3. Pomiar sukcesu na podstawie gosu lub ocen klientów na poziomie witryny i stron ...... 223
Pomiar blogów — szybki start ...................................................................................226
Tydzie 2. Przezwycianie zoonoci w celu pomiaru podstaw przy uyciu nowych miar .........226
Tydzie 3. Konkurencyjny punkt odniesienia oraz pomiar kosztów i zwrotu z inwestycji ...........229
Tydzie 4. Refleksje i podsumowanie .........................................................................233
Rozdział 8.
Miesiąc 3. Analiza w obszarze wyszukiwania
— wyszukiwanie wewnętrzne, SEO i PPC ............................................. 235
Tydzie 1. Analiza wyszukiwania wewntrznego w witrynie ......................................236
Poniedziaek: poznawanie wartoci wyszukiwania wewntrznego ...............................................236
Wtorek: wykrywanie trendów w wyszukiwaniu wewntrznym ..................................................241
roda: analiza czstotliwoci klikni za pomoc nakadki na witryn ........................................242
Czwartek: pomiar efektywnoci wyników wyszukiwania ............................................................243
Pitek: pomiar skutków zwizanych z wyszukiwaniem wewntrznym .......................................244
Tydzie 2. Rozpoczcie optymalizacji witryny pod ktem wyszukiwarek ....................245
Poniedziaek: zrozumienie wpywu odnoników i ich optymalizacja ...........................................247
Wtorek: odnoniki do publikacji prasowych i witryn spoecznociowych ....................................247
roda i czwartek: optymalizacja znaczników i zawartoci na stronach ........................................248
Pitek: dodawanie wskazówek na potrzeby robotów wyszukujcych ..........................................249
Tydzie 3. Pomiar skutków SEO ................................................................................250
Poniedziaek: sprawdzanie poziomu zindeksowania witryny .......................................................250
Wtorek: ledzenie odnoników wejciowych i najpopularniejszych szukanych sów ....................251
roda: oddzielenie naturalnych odnoników wejciowych od PPC ..............................................254
Czwartek: pomiar wartoci naturalnych odnoników wejciowych .............................................255
Pitek: pomiar wpywu optymalizacji na najpopularniejsze strony .............................................255
Tydzie 4. Analiza skutecznoci kampanii PPC ..........................................................257
Poniedziaek: podstawy PPC .....................................................................................................258
Wtorek: pomiar wskaników zwizanych z ofertami ..................................................................259
roda: definiowanie kluczowych miar wpywajcych na wyniki firmy ........................................260
Czwartek: pomiar liczby niepowtarzalnych uytkowników ........................................................260
Pitek: najlepsze praktyki tworzenia raportów na temat PPC ....................................................261
14
Rozdział 9.
Miesiąc 4. Pomiar marketingu e-mailowego i wielokanałowego ............... 263
Tydzie 1. Podstawy (i nie tylko) marketingu e-mailowego ........................................264
Poniedziaek: podstawy marketingu e-mailowego ......................................................................264
Wtorek i roda: pomiar podstawowych wskaników dotyczcych odpowiedzi ............................265
Czwartek i pitek: pomiar skutków ...........................................................................................266
Tydzie 2. Marketing e-mailowy — zaawansowana obserwacja skutków ...................267
Poniedziaek i wtorek: pomiar efektywnoci witryny ..................................................................267
roda: unikanie puapek w analizie kampanii e-mailowych ........................................................268
Czwartek i pitek: integracja kampanii e-mailowej
z narzdziem do analizy danych internetowych .......................................................................269
Tygodnie 3. i 4. Marketing wielokanaowy — ledzenie skutków i analiza .................270
Tydzie 3. Wprowadzenie do marketingu wielokanaowego
i ledzenie tradycyjnych kampanii skoncentrowanych na internecie ........................................270
Tydzie 4. ledzenie i analizowanie marketingu wielokanaowego .............................................275
Rozdział 10. Miesiąc 5. Eksperymenty i testy związane z witryną
— osiąganie znaczących skutków dzięki uwzględnianiu opinii klientów ..... 283
Tygodnie 1. i 2. Po co testowa i jakie s moliwoci? ................................................284
Tydzie 1. Przygotowania i testy A/B ........................................................................................284
Tydzie 2. Poza testy A/B .........................................................................................................289
Tydzie 3. Co testowa? Konkretne moliwoci i pomysy .........................................296
Poniedziaek: testowanie wanych stron i wezwa do dziaania ..................................................296
Wtorek: koncentracja na ruchu z wyszukiwarek ........................................................................298
roda: testowanie treci i materiaów .........................................................................................298
Czwartek: testy cen i promocji ...................................................................................................299
Pitek: testowanie kampanii marketingu bezporedniego ..........................................................299
Tydzie 4. Tworzenie doskonaego programu eksperymentów i testów ......................300
Poniedziaek: hipotezy i okrelanie celów ...................................................................................301
Wtorek: testy i walidacja pod ktem wielu celów ......................................................................303
roda: przechodzenie od testów prostych do zoonych i rado z pracy .....................................304
Czwartek: koncentracja na wiedzy eksperckiej i propagowaniu testów .......................................305
Pitek: wdraanie dwóch kluczowych elementów kadego programu testów .............................306
15
Rozdział 11. Miesiąc 6. Trzy sekrety praktycznej analizy danych internetowych ............ 311
Tydzie 1. Wykorzystanie punktów odniesienia i celów
do motywowania do dziaa ....................................................................................312
Poniedziaek i wtorek: znaczenie punktów odniesienia i ustalania celów .....................................312
roda: wykorzystywanie zewntrznych punktów odniesienia .....................................................314
Czwartek: wykorzystywanie wewntrznych punktów odniesienia ..............................................317
Pitek: zachcanie i ustalanie celów ...........................................................................................320
Tydzie 2. Opracowywanie skutecznych raportów podsumowujcych dla zarzdu .....323
Poniedziaek: udostpnianie kontekstu — punkty odniesienia, segmenty i trendy .....................324
Wtorek: wyodrbnianie kilku kluczowych miar .........................................................................326
roda: nie poprzestawaj na miarach — docz te wnioski .........................................................327
Czwartek: ograniczanie raportu podsumowujcego do jednej strony ..........................................328
Pitek: wygld ma znaczenie .....................................................................................................329
Tydzie 3. Stosowanie najlepszych praktyk w tworzeniu skutecznych programów
opartych na raportach podsumowujcych ................................................................330
Poniedziaek: wybór miar zgodnych z modelem Trinity pod ktem dalekiej perspektyw ............330
Wtorek: tworzenie istotnych raportów podsumowujcych .........................................................333
roda: jedna miara — jeden waciciel .......................................................................................334
Czwartek: od sów do czynów ....................................................................................................334
Pitek: pomiar skutecznoci raportów podsumowujcych ..........................................................336
Tydzie 4. Stosowanie podejcia Six Sigma i doskonaoci procesu
w analizie danych internetowych .............................................................................336
Poniedziaek: wszystko jest procesem ........................................................................................337
Od wtorku do czwartku: stosowanie procesu DMAIC ...............................................................342
Pitek: analiza zdobytej wiedzy .................................................................................................346
Plik z chomika:
AGAPE_AGAPE
Inne pliki z tego folderu:
autocad 2005 i 2005 pl full.pdf
(22413 KB)
intensywny kurs przywództwa. szybki program rozwoju zdolności przywódczych full.pdf
(9732 KB)
płytki umysł. jak internet wpływa na nasz mózg helion.pdf
(34503 KB)
analiza statystyczna. microsoft excel 2010 pl cała książka.pdf
(27781 KB)
matematyczne-szkielko-i-oko.-mniej-i-bardziej-powazne-zastosowania-matmy full scan.pdf
(28897 KB)
Inne foldery tego chomika:
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(1)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(10)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(2)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(3)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin