t_informatyk_zad_1_092.pdf

(2348 KB) Pobierz
untitled
Komentarz
technik informatyk 312[01]-01
Czerwiec 2009
Strona 1 z 11
211876581.002.png
Komentarz
technik informatyk 312[01]-01
Czerwiec 2009
Strona 2 z 11
211876581.003.png
Komentarz
technik informatyk 312[01]-01
Czerwiec 2009
Strona 3 z 11
211876581.004.png
Komentarz
technik informatyk 312[01]-01
Czerwiec 2009
Strona 4 z 11
211876581.005.png
Komentarz
technik informatyk 312[01]-01
Czerwiec 2009
W pracy egzaminacyjnej podlegały ocenie:
I. Tytuł pracy egzaminacyjnej.
II. Założenia wynikające z treści zadania i załącznika.
III. Lista przyczyn usterki systemu komputerowego.
IV. Wykaz prac prowadzących do usunięcia usterki systemu komputerowego.
V. Wskazania dla użytkowników komputera.
VI. Potwierdzenie wykonania prac związanych z rozwiązaniem projektu.
VII. Praca egzaminacyjna jako całość.
Większość projektów realizacji prac, stanowiących rozwiązanie zadania miała
przejrzystą, uporządkowaną strukturę, zgodną z jej propozycją zawartą w treści
zadania. Treści przedstawione w poszczególnych rozdziałach były odpowiednie do
ich tytułów oraz poprawne merytorycznie. Prace były czytelne, estetyczne, logiczne
i uporządkowane. Rozwiązanie zadania zostało w większości przypadków
poprzedzone wnikliwą analizą treści zadania oraz załączników. Na podstawie
przeprowadzonej analizy został poprawnie sformułowany tytuł projektu, który zawiera
ogólne informacje o czynnościach do wykonania, zarówno okonieczności
zlokalizowania jak i usunięcia usterki systemu komputerowego.
Prawidłowo sformułowane zostały także założenia do projektu, znajdujące się
w rozdziale pierwszym, w których trafnie zauważono że:
z naprawa ma być wykonana u klienta, bez zdejmowania obudowy i reinstalacji
systemu,
Strona 5 z 11
211876581.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin