1
Wyniki:
Legenda:
j. polski
matematyka
przyroda
historia
międzyprzedmiotowo
Wnioski:
Test był dla uczniów trudny, ze średnim wynikiem 20,71 pkt na 40 możliwych. Współczynnik łatwości: 0,51.
Wiele zadań było czasochłonnych, wymagających przeprowadzenia działań pisemnych nawet w części zamkniętej. Do tego dochodziła duża forma otwarta sprawozdanie. Uczniowie narzekali na zbyt mało czasu, nie zdążyli zrobić niektórych zadań, nie było czasu na sprawdzenie.
Najsłabiej opanowane umiejętności:
Nikt z 7 uczniów nie zrobił otwartego zadania 21, gdzie należało korzystając z informacji podanych powyżej wybrać i zapisać informacje, kierując się wskazanymi kryteriami.
Nikt nie otrzymał punktów za zadanie 14, gdzie należało wskazać wyrażenie arytmetyczne prowadzące do obliczenia zysku ze sprzedaży jednego programu (ciężko było uczniom w pamięci ustalić wyrażenie dwudziałaniowe z dużymi liczbami).
Nikt nie otrzymał punktów za bogactwo językowe sprawozdania (czas na napisanie sprawozdania był bardzo ograniczony).
Słabo (wsp. łatwości 0,14) wypadło zadanie dotyczące obliczenia kosztu zużytej wody – pracować nad szacowaniem.
Sukcesem był wynik A. Toczek – 31 pkt (obszar wyników wysokich), natomiast porażką wyniki: Ł. Gromadeckiego -10 pkt. oraz 19 pkt. B. Kaszkowiaka. M. Koźlik nie zdążył wykonać części zadań otwartych, w tym prac z umiejętności pisanie.
dorotagm