29624935,zalacznik.pdf

(255 KB) Pobierz
432571964 UNPDF
10.Lokalny system komunikowania:
Sformalizowany;
-nadawca komunikatu jet jano okrelony albo można go łatwo zidentyikowad
-jano okrelone wzły komunikacyjne i kanały inormacyjne
-można zakarżyd nadawc za naruzenie nazego dobra oobitego
- materializacja informacji
-reklama
Nieformalny;
-nadawca niekoniecznie jest zidentyfikowany
- kanały nierozpoznawalne krzyżujące i, wzły do rozpoznawania, ale wzgldnie
- przy naruzeniu dóbr oobitych nie wiemy, kogo okarżyd, wic nie możemy tego zrobid
- komunikacja ąiedzka
- dochodzi do zniekztałcenia inormacji
- ogłozenia, graiki
6.Wię ekonomicna- charakter wizi oobniczej, dom, jako miejce produkcji zapokajające podtawowe
potrzeby. Dytrybucja dóbr i uług na rynku lokalnym, dobra i uługi wyprodukowane w innym miejscu
konsumujemy u siebie, posiadamy zaoby wymienne. Zdobywanie zaobów- praca jak najbliżej domu (archetyp
rolniczy) migracja dzienna, kiedy miejsce pracy jest poza miejscem zamieszkania. Zdobywanie kwalifikacji - aby
zdobyd zaoby trzeba mied okrelone kwaliikacje, edukacja jak najbliżej domu, pierwze wyjcia migracyjne.
Wg Janowitza podtawową unkcjonowania połecznoci lokalnej jet ekonomia.
8. Wię religijna okrelona orma kulturowa, racjonalizacja wiata, mierd upowzechniona w ludzkoci- geneza
ytemów religijnych jet lokalna, jednak wierzenia rozpowzechniają i i tają i globalne (chrzecijaotwo) a
inne pozotają lokalne- wierzenia Indian. Świątynia- wpólny dom dla wierzących. Porednik- kapłan, związany
ze wiątynią
13. Lokalny system kontroli - kontrola połeczna związana z wizią komunikacyjną, najwyżzą ormą kontroli
jet paotwo i tanowione przez nie prawo.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin