1A.doc

(53 KB) Pobierz

 

 

Piter Pan   35

Pokonywanie przeszkód   39

Powtórz gest  8

Przenoszenie monet  20

Przygotowanie do modlitwy 51

Puzzle  15

 

Quiz  18

 

Rysowanie domu  21

 

Slalom między zegarkami   37

Słoneczko   33

Słońce świeci dla każdego  25

Ściganie ogonka  5

 

Ukłon  26

Usiądź na kolana  3

Uważaj!  11

 

Wiewiórka do dziupli  9

Wilki i lisy   40

Wskazówki  31

Wybuch  47

Wywiad 24

 

Zabawa Grzesia  2

Zabawa z pudełkiem od zapałek 17

Zabójca  36

Zapamiętaj Imiona   30

Zwierzątka   50

Żywioły i zwierzęta  12

 

 

SPIS TREŚCI:

 

"Ból głowy"  14

Co to jest?  7

 

Długopis   44

Dogoń swoją parę  10

Dzień Sportowy  27

 

Goniące koło   43

 

I ty do środka  46

Imię + Gest   32

Imiona   34

 

Kolorowe uczucia   41

Konkurs VABANQUE  22

Korektorzy  38

Kto szybciej? 1

Kto tak jak ja?  6

 

Ładuj - strzelaj - broń się19

Łapki  13

 

Mag  48

Mikser + toster + słoń  23

Młyn z krzesłami  45

Mrugnięcie   42

Następca Joe Luisa  16

Nić Przyjaźni   28

 

Odgadywać pytania  49

 

Papier - kamień - nożyczki   29

Pif - paf!  4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. KTO SZYBCIEJ?             

 

Liczba osób: dowolna

Pomoce: Maskotka / piłka

 

§         Wszyscy siadają w kółku z jedną osobą w środku.

§         Osoba w środku podrzuca do góry maskotkę i wykrzykuje głośno dwa imiona osób w kółku.

§         Wymienione osoby biegną do środka i starają się złapać maskotkę

§         Ta osoba która złapie maskotkę zostaje w środku kontynuując zabawę

 

2. ZABAWA GRZESIA

 

Liczba osób: dowolna (dwie drużyny)

Pomoce: prześcieradło / materiał / koc

 

§         Dzieci dzielimy na dwie drużyny

§         Dwie osoby trzymają materiał (pionowo) tak by obie drużyny się nie widziały (dzieci siadają tak by ich nie widział przeciwnik)

§         Każda z drużyn wyznacza jedną osobę która siada pod materiałem

§         Gdy osoby trzymające materiał opuszczą go na dół wyznaczone dzieci muszą szybko powiedzieć imię osoby siedzącej naprzeciwko

§         To dziecko które nie zdążyło wypowiedzieć (było drugie) przechodzi do drużyny przeciwnika.

§         Gra toczy się tak długo aż w drużynie zostaną 2 osoby

 

3. USIĄDŹ NA KOLANA

 

Liczba osób: dowolna

§         wszyscy siadają w kółku

§         pierwsze z dzieci mówi jakąś swoją oryginalną cechę, wspomnienie bądź zainteresowanie – np. mam brata bliźniaka, lubię zapach pasty do butów

§         jeżeli jest ktoś, kto ma podobną cechę, zainteresowanie, siada osobie mówiącej na kolanach

§         dana osoba podaje swoje cechy dotąd aż nikt nie siądzie jej na kolanach

§         kolejna osoba w kręgu podaje swoje cechy i tak przechodzi kolejka przez wszystkich.

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin