Lp.
ELEMENTY KONSPEKTU
1.
Prowadzący Elżbieta Hadryś, Anna Cichewicz
2.
Czas i miejsce zajęć: 40 min -świetlica
3.
Uczestnicy zajęć :
4.
Temat lub tematyka zajęć: Zwierzątka z rulonu
5.
Zamierzone cele zajęć:
- Dziecko potrafi obsługiwać się nożyczkami
- Zna części ciała zwierząt i człowieka i wie gdzie się znajdują
- Pobudzanie wyobraźni i kreatywności
6.
FORMY :indywidualna, zbiorowa
7.
METODY: praktyczna, ćwiczebna ,instruktażowa
8.
ŚRODKI DYDAKTYCZNE: nożyczki, ksera zwierzątek, klej lub plastelina, kredki, farby, twardy rulon(z papieru toaletowego)
9.
PRZEBIEG ZAJĘĆ:
1.Przywitanie się z dziećmi.
2.Przedstawienie tematyki zajęć. Pokazanie przykładu „zwierzątka z rulonu”
3. Prowadzący rozdaje ksera z zwierzątkami. Każde dziecko wybiera sobie zwierzątko-szablon, który chce wyciąć. Następnie koloruje , wycina i skleja poszczególne części jego ciała, a brzuszek robi z rulonu, które dziecko obkleiło papierem.
4.Piosenki z pokazywaniem: Pingwinek oraz Cztery małe murzynki
5.Pożegnanie oraz podziękowanie za zajęcia.
10.
EWALUACJA ZAJĘCIA (dokonuje słuchacz):
- pozytywne aspekty:
- negatywne aspekty:
- wnioski:
11.
Uwagi o wychowankach:
Zatwierdzenie scenariusza/konspektu do realizacji: …………………………………............................
data i podpis opiekuna praktyki
UWAGI OCENIAJĄCEGO ZAJĘCIE: ......................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................
OCENA ZA SCENARIUSZ/KONSPEKT: .............................................
OCENA ZA PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE:.................................
............................................................
lunia1988