Zasady_GRY_Mistrzostwo_uwodzenia_w_30_dni_Zasady_GRY_Kodeks_uwodziciela_grabox.pdf
(
275 KB
)
Pobierz
Zasady GRY. Mistrzostwo uwodzenia w 30 dni. Zasady GRY. Kodeks uwodziciela
Zasady GRY.
Mistrzostwo uwodzenia w 30 dni.
Zasady GRY. Kodeks uwodziciela
Autor: Neil Strauss
T³umaczenie: Tomasz Misiorek
ISBN: 978-83-246-2584-0
Tytu³ orygina³u:
Rules of the Game
Format: 122x194, stron: 312 (208+104)
Oprawa: twarda
Teoria i praktyka. Regu³y GRY:
•
Przestrzegaj zasad
•
Trzymaj siê planu
•
Poka¿, na co Ciê staæ
•
B¹dŸ twardzielem
•
Poznaj sztukê uwodzenia
•
Zostañ mistrzem w tej grze
•
Przekonaj siê na w³asnej skórze, jak kobiety wodzi siê na pokuszenie!
Wytrawny gracz w uwodzenie
Zastanów siê dwa razy, zanim otworzysz tê ksi¹¿kê. Pomyœl jeszcze chwilê, zanim
zaczniesz j¹ czytaæ. Bo kiedy rozpoczniesz grê, nie bêdzie ju¿ odwrotu. To ksi¹¿ka dla
mê¿czyzny, który nie boi siê wyzwañ — dla kogoœ, kto ma odwagê potrz¹sn¹æ swoim
œwiatem i staæ siê niekwestionowanym mistrzem w grze, któr¹ kocha ka¿dy facet.
Ostrze¿enie. Regu³y GRY:
•
s¹ niezmienne i nieodwo³alne
•
rz¹dz¹ Twoim udanym ¿yciem
•
opieraj¹ siê na emocjach, a nie na logice
•
oferuj¹ Ci przelotne radoœci i trwa³e szczêœcie
•
zaprowadz¹ Ciê na sam szczyt, ale....
Uwa¿aj! Jeœli nie bêdziesz ostro¿ny, mo¿esz zrobiæ sobie powa¿n¹ krzywdê...
Skutki uboczne
Gra, któr¹ podejmujesz, ma równie¿ swoj¹ ciemn¹ stronê. Im wiêcej bêdziesz odnosi³
sukcesów, tym czêœciej bêdziesz siê o tê drug¹, mroczn¹ stronê ociera³. Niebezpieczne
kobiety, nieznane oblicze seksu, mroczne konsekwencje mi³osnych podbojów, destrukcyjne
zwi¹zki... Przygody, które Ciê spotkaj¹, mog¹ Ciê zaskoczyæ, zaniepokoiæ, a mo¿e
i przeraziæ.
8
WYZWANIE STYLELIFE
SPIS TREŚCI
WSTĘP: DLACZEGO TU JESTEŚMY?
11
JAK GRAĆ W GRĘ
14
WYZWANIE STYLELIFE — DZIENNE MISJE
17
DZIEŃ 1
18
DZIEŃ 2
25
DZIEŃ 3
28
DZIEŃ 4
36
DZIEŃ 5
39
DZIEŃ 6
44
DZIEŃ 7
53
DZIEŃ 8
64
DZIEŃ 9
68
DZIEŃ 10
74
DZIEŃ 11
81
DZIEŃ 12
91
DZIEŃ 13
99
DZIEŃ 14
102
SPIS TRECI
9
SESJA SZKOLENIOWA W POŁOWIE DROGI
113
DZIEŃ 15
115
DZIEŃ 16
126
DZIEŃ 17
129
DZIEŃ 18
132
DZIEŃ 19
138
DZIEŃ 20
141
DZIEŃ 21
144
DZIEŃ 22
152
DZIEŃ 23
158
DZIEŃ 24
164
DZIEŃ 25
170
DZIEŃ 26
176
DZIEŃ 27
178
DZIEŃ 28
185
DZIEŃ 29
193
DZIEŃ 30
200
PODZIĘKOWANIA
203
18
ZASADY GRY. MISTRZOSTWO UWODZENIA W 30 DNI
DZIEŃ
1
MISJA 1. Oce siebie
Programy mające poprawić Twoją kondycję fizyczną wymagają, byś pierwszego
dnia się zważył. Plany finansowe wymagają podania majątku i Twoich obciążeń
finansowych. By uzdrowić Twoje życie towarzyskie, będziesz musiał sporządzić
podsumowanie jego aktualnego stanu.
Twoją pierwszą misją jest podanie odpowiedzi na poniższe pytania. Nie
przejmuj się tym, co inni mogą na ich podstawie o Tobie pomyśleć. Twoim ce-
lem jest to, by być ze sobą tak szczerym, jak to tylko możliwe.
1.
Napisz w jednym lub dwóch zdaniach, jak według Ciebie postrzegają
Cię obecnie inni ludzie.
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
2.
Napisz w jednym lub dwóch zdaniach, jak chciałbyś być postrzegany.
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
3.
Wymień trzy swoje cechy lub zachowania, które chciałbyś zmienić.
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
4.
Wymień trzy nowe cechy lub zachowania, które chciałbyś zyskać.
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
DZIE 1
19
MISJA 2. Przeczytaj i zniszcz
Zanim przejdziesz do swojego pierwszego zadania terenowego, koniecznie mu-
sisz zlikwidować wszystkie swoje szkodliwe przekonania ciążące na Twoich kon-
taktach z kobietami. Twoim następnym zadaniem jest przeczytanie manifestu
zatytułowanego „Krępujące kajdany”, zamieszczonego pod dzisiejszymi za-
daniami w Instrukcji na dzień 1.
MISJA 3. Operacja pogawdka
Twoje pierwsze zadanie terenowe: zamień dziś kilka słów z pięcioma obcymi
osobami.
Nieważne, czy będą to kobiety czy mężczyźni, osoby starsze czy młodsze,
przyjazne czy nie. Obcy może być spotkanym na ulicy biznesmenem, starszą panią
w kolejce w supermarkecie, kelnerką w restauracji lub bezdomnym.
Twoim zadaniem jest po prostu rozpoczęcie rozmowy, mającej na celu wy-
łącznie przerwanie ciszy za pomocą pytania lub uprzejmej uwagi. Rozmowa nie
musi wyjść poza komentarz i odpowiedź.
Jeśli trudno przychodzi Ci wymyślenie tego, o czym miałbyś porozmawiać,
zanim wyjdziesz z domu, przejrzyj nagłówki najświeższych wiadomości. Oto
kilka tematów na pogawędkę:
Pogoda: „Piękny dzisiaj dzień. Szkoda, że musimy siedzieć w bu-
dynku”.
Sport: „Widział pan wczorajszy mecz __________? Wprost nie
mogłem uwierzyć”.
Aktualne wydarzenia: „Słyszała pani o __________? Ciekawe, co
następnym razem wymyślą”.
Rozrywka: „Widział pan już (tytuł filmu)? Tak się zastanawiam, czy
warto go obejrzeć”.
Pamiętaj: odpowiedź nie ma znaczenia. Niezależnie od tego, czy otrzymasz
w odpowiedzi długi wywód, czy niezrozumiałe chrząknięcie, wykonałeś misję, jeśli
tylko otworzyłeś usta i odezwałeś się do obcej osoby.
Plik z chomika:
Torens79
Inne pliki z tego folderu:
Penis - Metody Wzmacniania i Powiekszania (3w1).zip
(2525 KB)
mistrzowska postawa -PODRYWANIE DZIEWCZYN alpha male.mp3
(17192 KB)
Zasady_GRY_Mistrzostwo_uwodzenia_w_30_dni_Zasady_GRY_Kodeks_uwodziciela_grabox.pdf
(275 KB)
Księga związków, podrywu i seksu dla mężczyzn.rtf
(1056 KB)
Księga związków, podrywu i seksu dla mężczyzn.pdf
(1527 KB)
Inne foldery tego chomika:
Adam Agraham
Akademia rozwoju
Amdrew austin
Andrzej Kaczorowski
badboy
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin