valve_english.txt

(12 KB) Pobierz
"lang" 
{ 
"Language" "English" 
"Tokens" 
{ 
"Valve_Listen_MapName"			"Mapa"
"Valve_Movement_Title"			"RUCH"
"Valve_Move_Forward"			"W przód"
"Valve_Move_Back"			"W tyl"
"Valve_Turn_Left"			"Obrót w lewo"
"Valve_Turn_Right"			"Obrót w prawo"
"Valve_Move_Left"			"W lewo"
"Valve_Move_Right"			"W prawo"
"Valve_Jump"				"Skok"
"Valve_Duck"				"Uchylanie"
"Valve_Swim_Up"				"Plywanie do przodu"
"Valve_Swim_Down"			"Plywanie do tylu"
"Valve_Look_Up"				"Spogladanie w góre"
"Valve_Look_Down"			"Spogladanie w dól"
"Valve_Look_Straight_Ahead"		"Patrzenie przed siebie"
"Valve_Strafe_Modifier"			"Ostrzeliwanie"
"Valve_Mouse_Look_Modifier"		"Modyfikacja patrzenia mysza"
"Valve_Keyboard_Look_Modifier"		"Modyfikacja patrzenia  
klawiatura"
"Valve_Use_Items"			"Uzywanie przedmiotów  
(przycisków, dzwigni, ...)"
"Valve_Communication_Title"		"KOMUNIKACJA"
"Valve_Use_Voice_Communication"		"Uzycie komunikacji glosowej"
"Valve_Chat_Message"			"Wiadomosc"
"Valve_Team_Message"			"Wiadomosc dla Team'u"
"Valve_Combat_Title"			"WALKA"
"Valve_Primary_Attack"			"Podstawowy atak"
"Valve_Secondary_Attack"		"Drugi atak"
"Valve_Reload_Weapon"			"Przeladowywanie broni"
"Valve_Walk"				"Ciche chodzenia"
"Valve_Flashlight"			"Latarka"
"Valve_Spray_Logo"			"Uzycie spray'u"
"Valve_Weapon_Category_1"		"Kategoria broni 1"
"Valve_Weapon_Category_2"		"Kategoria broni 2"
"Valve_Weapon_Category_3"		"Kategoria broni 3"
"Valve_Weapon_Category_4"		"Kategoria broni 4"
"Valve_Weapon_Category_5"		"Kategoria broni 5"
"Valve_Weapon_Category_6"		"Kategoria broni 6"
"Valve_Weapon_Category_7"		"Kategoria broni 7"
"Valve_Weapon_Category_8"		"Kategoria broni 8"
"Valve_Weapon_Category_9"		"Kategoria broni 9"
"Valve_Weapon_Category_0"		"Kategoria broni 0"
"Valve_Previous_Weapon"			"Poprzednia bron"
"Valve_Next_Weapon"			"Nastepna bron"
"Valve_Last_Weapon_Used"		"Ostatnio uzywana bron"
"Valve_Miscellaneous_Title"		"RÓZNE"
"Valve_Display_Scores"			"Wyswietl tabele wyników"
"Valve_Take_Screen_Shot"		"Zrób zrzut ekranu"
"Valve_Quick_Save"			"Szybki zapis"
"Valve_Quick_Load"			"Szybkie zaladowanie"
"Valve_Pause_Game"			"Pauza"
"Valve_Quit_Game"			"Wyjscie z gry"
"Valve_Cheer"				"Wiwatowanie"
"Valve_Activate_In_Game_GUI"		"Aktywacja GUI w grze"
"Valve_Change_Team"			"Zmiana team'u"
"Valve_Change_Class"			"Zmiana wygladu"
"Valve_Use_Special_Skill"		"Uzywanie specjalnych  
umiejetnosci"
"Valve_Multiplayer_Decal_Limit"		"Limit Multiplayer'a"
"Valve_Valid_Teams"			"Wazne team'y, pozostana puste"
"Valve_Frag_Limit"			"Limit Frag'ów"
"Valve_Time_Limit"			"Limit czasu (Min.)"
"Valve_Falling_Damage"			"Uszczerbki po upadku"
"Valve_Normal"				"Normalne"
"Valve_Realistic"			"Realistyczne"
"Valve_Teamplay"			"Wspólpraca"
"Valve_Friendly_Fire"			"Ranienie przyjaciól"
"Valve_Weapons_Stay"			"Bronie zostaja"
"Valve_Force_Respawn"			"Force Respawn"
"Valve_Footsteps"			"Odglos kroków"
"Valve_Flashlight"			"Latarka"
"Valve_Autocrosshair"			"Auto celownik"
"Valve_Center_Player_Names"		"Centralne imiona graczy"
"Valve_Switch_Weapons_Immediately"	"Natychmiast zmieniaj bron"
"Valve_Automatic_Screenshots"		"Automatycznie rób na koncu gry  
zrzuty ekranu"
"Valve_Observer_Crosshair"		"Celownik obserwatora"

"Spec_Slow_Motion" "Spowolniony ruch"
"Spec_No_PIP" "
Obraz w obrazie nie jest mozliwy
w kamerze 'Pierwsza osoba'.
"

"Spec_Replay" "Powtórka"
"Spec_Auto" "Auto"
"Spec_Time" "Czas"
"Spec_Map" "Mapa: %s1"
"Spectators" "Obserwatorzy"
"Spec_PlayerItem_Health" "%s1 (%s2)"
"Spec_PlayerItem" "%s1"
"Spec_PlayerItem_Team" "%s1 (%s2)"
"Spec_Duck"	"Wcisnij UCHYLANIE dla 'Trybu widza'"
"Spec_Help_Title" "Tryb widza"
"Spec_Help_Text"  "
Uzyj klawiszy do zmiany widoku:

 FIRE1 - Nastepny gracz
 FIRE2 - Poprzedni gracz
 JUMP - Zmiana kamery
 USE - Gra w oknie
 
 DUCK  - Menu 'Trybu widza'
  
W mapie ogólnej poruszaj:

 MOVELEFT - w lewo
 MOVERIGHT - w prawo
 FORWARD - powiekszanie
 BACK - zmniejszania
 MOUSE - zmiana miedzy mapa/celem
"

"Spec_Mode1" "Zablokowana kamera poscigowa"
"Spec_Mode2" "Wolna kamera poscigowa"
"Spec_Mode3" "Wolna kamera"
"Spec_Mode4" "Pierwsza osoba"
"Spec_Mode5" "Mapa ogólna"
"Spec_Mode6" "Mapa ogólna 2"
"Spec_NoTarget" "Brak waznych celów. Zmiana na kamere zablokowana  
niemozliwa."

"OBS_NONE" "Opcje kamery"
"OBS_CHASE_LOCKED" "Zablokowana kamera poscigowa"
"OBS_CHASE_FREE" "Wolna kamera poscigowa"
"OBS_ROAMING" "Wolna kamera"
"OBS_IN_EYE" "Pierwsza osoba"
"OBS_MAP_FREE" "Mapa ogólna"
"OBS_MAP_CHASE" "Mapa ogólna 2"
"SPECT_OPTIONS" "Opcje"
"CAM_OPTIONS" "Opcje kamery"
"Spec_Duck" "Wcisnij UCHYLANIE dla 'Trybu widza'"

"PlayerName"	"Imie"
"PlayerScore"	"Punkty"
"PlayerDeath"	"Zgony"
"PlayerPing"	"Typ"
"PlayerVoice"	"Glos"
"PlayerTracker"	"Przyjaciel"

"T0A0TITLE"	"HAZARD COURSE"
"C0A0TITLE"	"BLACK MESA INBOUND"
"C0A1TITLE"	"ANOMALOUS MATERIALS"
"C1A1TITLE"	"UNFORESEEN CONSEQUENCES"
"C1A2TITLE"	"OFFICE COMPLEX"
"C1A3TITLE"	"WE'VE GOT HOSTILES"
"C1A4TITLE"	"BLAST PIT"
"C2A1TITLE"	"POWER UP"
"C2A2TITLE"	"ON A RAIL"
"C2A3TITLE"	"APPREHENSION"
"C2A4TITLE1"	"RESIDUE PROCESSING"
"C2A4TITLE2"	"QUESTIONABLE ETHICS"
"C2A5TITLE"	"SURFACE TENSION"
"C3A1TITLE"	"FORGET ABOUT FREEMAN!"
"C3A2TITLE"	"LAMBDA CORE"
"C4A1TITLE"	"XEN"
"C4A1ATITLE"	"INTERLOPER"
"C4A2TITLE"	"GONARCH'S LAIR"
"C4A3TITLE"	"NIHILANTH"
"C5TITLE"	"ENDGAME"

"Valve_Hostname"	"Nazwa hosta"
"Valve_Max_Players"	"Max. graczy"
"Valve_Server_Password"	"Haslo serwera"

"Valve_Close"		"Zamknij"
"Valve_Help"		"Pomoc"
"Valve_Settings"	"Ustawienia"
"Valve_Chat_Messages"	"Wiadomosci"
"Valve_Show_Status"	"Pokaz status"
"Valve_View_Cone"	"Widok stozka"
"Valve_Player_Names"	"Imiona graczy"
"Valve_PIP"		"Obraz w obrazie"
"Valve_Auto_Director"	"Auto rezyser"
"Valve_Show_Scores"	"Pokaz punkty"
"Valve_Game_Saved"	"Gra zapisana"

"Valve_Orange"		"Pomaranczowy"
"Valve_Yellow"		"Zólty"
"Valve_Blue"		"Niebieski"
"Valve_Ltblue"		"Jasny niebieski"
"Valve_Green"		"Zielony"
"Valve_Red"		"Czerwony"
"Valve_Brown"		"Bronzowy"
"Valve_Ltgray"		"Jasny szary"
"Valve_Dkgray"		"Ciemny szary"

"Valve_Playing"		"Gra"
"Valve_Stopped"		"Zatrzymanie"
"Valve_Paused"		"Pauza"

"Valve_x_1_4"		"x1/4"
"Valve_x_1_2"		"x1/2"
"Valve_x_1"		"x1"
"Valve_x_2"		"x2"
"Valve_x_4"		"x4"

"Valve_ViewDemoStatus"	"%s1  %s2  %s3"

} 
}
Zgłoś jeśli naruszono regulamin