TEKSTUROWANIE.txt

(0 KB) Pobierz
          Aby nasz s�oik wygl�da� realistycznie musimy na�o�y� na niego odpowiednie materia�y. Z menu Tools uruchamiamy Material/Map Browser. W sekcji Browse From zaznaczamy Mtl Library, je�eli �adna biblioteka materia��w nie jest otwarta, klikamy Open... i otwieramy plik 3dsmax.mat (Rysunek 7). Wybieramy materia� Glass i przeci�gamy go z Browsera na s�oik. Nast�pnie wybieramy materia� Chrome Blue Sky i przeci�gamy go na wieczko s�oika. Po przypisaniu materia�u s�oik znika z okna, a zast�puje go delikatna siateczka punkt�w. Aby ujrze� rzeczywisty wygl�d s�oika klikamy na widok Perspective, a nast�pnie klikamy ikon� Quick Render na pasku zada� (gdy nie jest widoczna przesuwamy pasek zada� w lewo). Uzyskamy efekt taki jak na rysunku 8
Zgłoś jeśli naruszono regulamin