Andrzej Smoleń - Strategie free marketingu w małej firmie.pdf
(
3835 KB
)
Pobierz
Copyright by Złote Myśli & Andrzej Smoleń, rok 2010
Autor: Andrzej Smoleń
Tytuł: Strategie free marketingu
Nr zamówienia: 974434-20110324
Nr Klienta: 697694
Data realizacji: 24.03.2011
Zapłacono: 13,90 zł
Wydanie: 1
Data: 07.04.2010
ISBN: 978-83-7701-000-6
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana, ani w jakikolwiek inny
sposób reprodukowana, powielana, ani odczytywana w środkach publicznego przekazu bez
pisemnej zgody wydawcy. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także
kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw
autorskich niniejszej publikacji.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Spis treści
Od Autora...............................................................................5
Co da Twojej
rmie „Free Marketing”? .........................................7
Organizacja działań...................................................................10
Plan Marketingowy ..............................................................10
Zastosowanie marketingu ......................................................12
Segmentacja rynku..............................................................15
Monitorowanie bazy klientów..................................................18
Konkurencja i potrzeba jej badania ...........................................22
Mechanizmy kontaktu klientów z
rmą.......................................24
Sztuka sprzedaży — kluczowa umiejętność w biznesie...................28
Obsługa klienta ..................................................................31
Szukanie niszy rynkowej........................................................36
Twoje środowisko i możliwości.................................................37
Marketing pozasieciowy..............................................................39
Telemarketing ....................................................................39
Tworzenie materiałów reklamowych ...........................................41
Dobra oferta — co z jej pomocą możesz zdziałać?.......................45
Targi...............................................................................47
Wymiana marketingowa.........................................................51
Ogłoszenia w prasie.............................................................52
Darmowe próbki..................................................................54
Marketing niestandardowy ..........................................................56
Promuj się przez udzielanie wywiadów........................................56
Przekaz ustny — jak go wykorzystać?......................................59
Wartość dodana.................................................................61
Marketing zapachowy ...........................................................64
Marketing w Internecie ..............................................................67
Możliwości i ograniczenia Internetu...........................................67
Forum internetowe ..............................................................72
Lista mailingowa i korzyści z jej posiadania.................................75
Blog — co to jest?............................................................77
Portale społecznościowe — narzędzie promocji............................85
Marketing wirusowy.............................................................93
Darmowe ogłoszenie w Internecie .............................................96
Katalogi internetowe..........................................................101
Aukcje — platformy handlowe..............................................103
Serwisy skojarzeniowe ........................................................109
Napisz artykuł .................................................................114
Google i jego darmowe narzędzia...........................................118
Twoja strona www.............................................................133
Pozycjonowanie.................................................................137
Autoresponder — darmowy pracownik ....................................142
Narzędzia i programy ..............................................................146
Darmowe programy............................................................146
Cechy przedsiębiorcy...............................................................158
Zarządzanie sobą w czasie...................................................158
Kreatywność....................................................................162
Motywacja......................................................................165
Asertywność ...................................................................169
Cierpliwość......................................................................172
Czy chcesz osiągnąć sukces?.....................................................179
Dlaczego niektórzy ludzie nie osiągają sukcesów?........................181
Od Autora
Od Autora
Niniejszą książkę dedykuję osobom wchodzącym
w świat biznesu, które chcą rozwijać swoje przedsię-
wzięcie, nie angażując środków
nansowych lub
sprowadzając je do niezbędnego minimum. Polecam
ją również każdemu, kto szuka sposobów na zopty-
malizowanie kosztów, przeanalizowanie sytuacji
w swojej
rmie lub chciałby coś usprawnić. Ryba
pływająca w wodzie nie zawsze jest świadoma, czym
jest woda, zaczyna jednak wszystko postrzegać ina-
czej, gdy jej zabraknie. Tak samo my postępujemy
w życiu — niejednokrotnienie potra
my spojrzeć na
daną sytuację z innej strony i gdy już obierzemy
kierunek — to „koniec”. Nie zawsze jednak ten
kierunek w danym momencie jest właściwy. Myślę,
że pomogę czytelnikom w podjęciu nowych wyzwań
i pobudzeniu na nowo kreatywności, zwłaszcza tym,
którzyprowadzą już jakiś biznes i szukają inspiracji.
Trendyrynkowezmieniają się całyczas,konsumenci
mają coraz większe wymagania, a my, chcąc prze-
trwać na rynku, musimy złapać odpowiedni wiatr
w żagle i działać oraz starać się optymalnie wpaso-
wać wobecniepanującą sytuację rynkową.Dobrze, że
5
Plik z chomika:
smifos
Inne pliki z tego folderu:
Praca Zbiorowa - Allegro.pl Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych.pdf
(125132 KB)
Nielegalny Kaloryfer Krebsa.pdf
(14003 KB)
Andrzej Smoleń - Strategie free marketingu w małej firmie.pdf
(3835 KB)
ABC Przedsiębiorczości_Marketing1.pdf
(3607 KB)
PCBIZNES ALA EWA AGA.PDF
(5365 KB)
Inne foldery tego chomika:
Pliki dostępne do 19.01.2025
► Programy Diagnostyczne i Serwisowe
►Monster Garage
● Samochody - Chip-owanie
☀Kurs tworzenia stron internetowych
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin