bibliografia.pdf

(74 KB) Pobierz
689698915 UNPDF
BIBILOGRAFIA
METODY DO OCENY GOTOWOŚCI SZKOLNEJ,
RYZYKA ORAZ DIAGNOZOWANIA DYSLEKSJI,
DYSORTOGRAFII I DYSGRAFII
Książki
M. Bogdanowicz, Ryzyko dysleksji, dysortograii i dysgraii , Gdańsk 2011.
R. Czabaj, Pomiar pedagogiczny w szkole , Gdynia (w przygotowaniu).
B. Kaja, Problemy diagnozy i terapii zaburzeń rozwoju u dzieci wieku przedszkolnym , Bydgoszcz 1997.
G. Krasowicz-Kupis, Diagnoza dysleksji. Najważniejsze problemy , Gdańsk 2009.
Narzędzia diagnostyczne
M. Bogdanowicz, Test czytania głośnego „Dom Marka” , Gdańsk 2009.
M. Bogdanowicz, Ocena czytania głośnego „Dom Marka” , Seria EduSensus Dysleksja, Gdańsk 2010.
M. Bogdanowicz, Ocena Ryzyka Dysleksji , Seria EduSensus Dysleksja, Gdańsk 2010.
M. Bogdanowicz, Kwestionariusz rozpoznawania specyicznych trudności w czytaniu i pisaniu u dzieci
rozpoczynających naukę szkolną w I klasie , W: I. Mańkowska, M. Rożyńska, ORTOGRAFFITI z bratkiem
dla uczniów klasy I szkoły podstawowej , Gdynia 2010.
M. Bogdanowicz, Kwestionariusz rozpoznawania specyicznych trudności w czytaniu i pisaniu u dzieci
rozpoczynających naukę szkolną w II klasie i klasie III , Gdynia, (w druku).
M. Bogdanowicz, D. Kalka, U. Sajewicz-Radtke, B. M. Radtke, Bateria metod diagnozy przyczyn
niepowodzeń szkolnych u dzieci ośmioletnich. Bateria-8 , Gdańsk 2008.
M. Bogdanowicz, A. Jaworowska, G. Krasowicz-Kupis, A. Matczak, O. Pelc-Pękala, I. Pietras, J. Stańczak,
M. Szczerbiński, Diagnoza dysleksji u uczniów klasy III szkoły podstawowej , Warszawa 2008.
M. Bogdanowicz, D. Kalka, U. Sajewicz-Radtke, B. M. Radtke, Ocena przyczyn trudności w nauce
czytania i pisania – zestaw zadań dla dzieci ośmioletnich , Seria EduSensus Dysleksja, Gdańsk 2010.
M. Bogdanowicz, D. Kalka, U. Sajewicz-Radtke, B. M. Radtke, Bateria metod diagnozy przyczyn
niepowodzeń szkolnych u dzieci ośmioletnich – wersja skrócona (dla szkolnych psychologów i
pedagogów). Bateria-8S , Gdańsk 2010.
M. Bogdanowicz, D. Kalka, U. Sajewicz-Radtke, B. M. Radtke, Bateria metod diagnozy rozwoju
psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich. Bateria-5/6 , Gdańsk 2010.
M. Bogdanowicz, D. Kalka, U. Sajewicz-Radtke, B. M. Radtke, Bateria metod diagnozy rozwoju
psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich. Bateria-5/6 S , Gdańsk 2010.
689698915.007.png 689698915.008.png 689698915.009.png 689698915.010.png 689698915.001.png
BIBILOGRAFIA
METODY DO OCENY GOTOWOŚCI SZKOLNEJ,
RYZYKA ORAZ DIAGNOZOWANIA DYSLEKSJI,
DYSORTOGRAFII I DYSGRAFII
M. Bogdanowicz, D. Kalka, Skala Ryzyka Dysleksji SDR-6 dla dzieci rozpoczynających naukę szkolną ,
R. Czabaj, ORTOGRAFFITI z Bratkiem – Próby diagnozujące umiejętność czytania i pisania dla klas I–III ,
Gdynia 2010, 2011.
R. Czabaj, I. Mańkowska, M. Rożyńska, E. Tryzno, Gotowość szkolna – zestaw ćwiczeń do wspomagania
procesu diagnozy gotowości szkolnej oraz stymulacji funkcji percepcyjno-motorycznych i umiejętności
matematycznych , Seria EduSensus Specjalne potrzeby edukacyjne, Gdańsk 2009.
Domagała, U. Mirecka, Proil Sprawności Grafomotorycznych , Gdańsk 2010.
Frydrychowicz, E. Koźniewska, A. Matuszewski, E. Zwierzyńska, Skala Gotowości Szkolnej. Doradca
nauczyciela Sześciolatków , Warszawa 2006.
Jaworowska, A. Matczak, J. Stańczak, Diagnoza dysleksji. Aneks do Przewodnika diagnostycznego.
Normalizacja dla uczniów klasy V szkoły podstawowej , Warszawa 2010.
G. Krasowicz-Kupis, Testy czytania dla sześciolatków , Warszawa 2008.
W. Puślecki, Skala pomiaru szybkości czytania głośnego dla klas I–VI .
M. Szczerbiński, O. Pelc-Pękala, Test dekodowania , Kraków 2007.
689698915.002.png 689698915.003.png 689698915.004.png 689698915.005.png 689698915.006.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin