Pyt.egz.PS.W MARKETINGU.docx

(12 KB) Pobierz

Pytania egzaminacyjne : PSYCHOLOGIA W MARKETINGU     rok Akadem.2009/2010

 

 

 

  1. Jaka jest rola marketingu ?
  2. Jakie warunki muszą być spełnione, aby reklama była skuteczna ?

3.      Co to znaczy, że ludzie powszechnie sądzą, iż media mają większy wpływ na przekonania, postawy, zachowania innych niż na nich samych?

4.      Czy za pomocą reklamy można wylansować każdy, także bardzo zły produkt ?

5.      Jakie są podstawowe czynniki determinujące sukces reklamy?

6.      Jak jest wykorzystywane w reklamie to, że klient decyduje się na zakup,

              pod wpływem  bezpośredniej oceny danego produktu?

7.      Co przesądzi o skuteczności reklamy ?

8.      Na co należy zwrócić uwagę konstruując reklamę określonego towaru ?

9.      Na czym polegają reklamy „emocjonalne a na czym  „racjonalne”?

10.  Wymień podstawowe prawidłowości zachowań konsumenckich

11.  Scharakteryzuj 6 błędnych założeń marketingu wg Zaltmana

12.  Dlaczego decydujące jest zdobywanie nowej wiedzy dzięki wyobraźni?

13.  Jak emocje wpływają  na odbiór reklam?

14.  Na czym polega tworzenie strategii promocyjno-reklamowej ?

15.  Podaj Wskazówki przywoływania reklamy wg Kellera

16.  Na czym polega znaczenie humoru w reklamie ?

17.  W  reklamach jakich produktów humor bywa pomocny ?

18.  Na czym polega znaczenie atrakcyjności fizycznej w reklamie ?

19.  Jakie trzy rodzaje stereotypowego ujęcia kobiety stosuje się w reklamach ?

20.  Scharakteryzuj narzędzia marketingowo-reklamowe ATL i BTL

21.  Co to znaczy, że różnorodność kulturowa bardzo silnie wpływa na „uprawianie” reklamy ?

22.  Dlaczego inaczej konstruuje się przekaz reklamowy w krajach o kulturze indywidualistycznej a inaczej w krajach o kulturze kolektywistycznej ?

23.  Wyjaśnij dlaczego reklama powinna być dopasowana do wartości danego kraju?

24.  Scharakteryzuj jakie działania uwzględnia się w reklamie społecznej ?

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin