OVERBOOST-manual.pdf

(528 KB) Pobierz
146940962 UNPDF
Tak mnie męczyly troche małe dziury jakich odświadczałem przy autostradowym przyspieszaniu
stilakiem więc za podszeptem kącikowiczów zabrałem się za zawór overboost . Najpierw trzeba
było go odkręcić ze starego miejsca. Prace zacząłem przy odłączonym zasilaniu oczywiście. Mając
juz zawór w ręku widzimy takie oto coś:
Jak widać korpus do którego dochodzą wężyki przymocowany jest metalowym paskiem. Celem
dobrania się do wnętrza pasek ten delikatnie przecinamy (robimy to delikatnie żeby ten pasek
potem wykorzystać) i naszym oczom ukazuje się wnętrze:
146940962.002.png
Widać tu membrane do której przymocowany jest tłoczek który widzimy dokładnie na tym zdjęciu:
146940962.003.png
Po wyjeciu tłoczka z membrana widać jeszcze pierscień filtra zanieczyszczeń który po wyjęciu
wygląda tak:
146940962.004.png
Wszystkie elementy zaczynając od głowicy
146940962.005.png
czyścimy (u mnie nie było tych znieczyszczeń za dużo) sam tłoczek i jego cylinder również, po
czym smarujemy olejem maszynowym żeby lekko chodził. Całość skałdamy spowrotem nie
zapominając o filterku. Na zewnątrz zakładamy starą opaskę a na zewnątrz nową zaciskową żeby
całość trzymała się kupy. Całość po montażu prezentuje się tak:
146940962.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin