Spider-Man ( PSX ).txt

(19 KB) Pobierz
Spider-Man  ( PSX )



MISJA RATUNKOWA W BANKU 

Na samym pocz�tku pojawi si� Black Cat i poinstruuje ci� troch� w podstawach gry. Za ka�dym razem, gdy zobaczysz "?", mo�esz przywo�a� j� na pomoc. Id� przed siebie i przeskocz na drugi budynek u�ywaj�c R2. Znajdziesz tam kolejny "?" oraz pojemnik z paj�czyn� (w dalszej cz�ci opisu skupi� si� na g��wnej rozgrywce i b�d� pomija� rozmieszczenie apteczek i pojemnik�w z paj�czyn�). Przedosta� si� na nast�pny budynek i za�atw tam zbira. Nast�pnie zeskocz poziom ni�ej i za�atw kolejnego przeciwnika. Przele� na kolejny budynek i na nast�pny o kszta�cie litery "U", gdzie wyko�cz nast�pnego przeciwnika. Teraz dosta� si� na nast�pny budynek i wdrap si� na g�r�. Znokautuj kolejnego zbira, przele� na kolejny budynek i obejrzyj przerywnik. Z l�dowiska dla helikopter�w przeskocz do przodu, gdzie znajdziesz kolejny "?". Przeskocz na budynek po lewej, a z niego na dach Four Freedoms Plaza. Znajdziesz tam komiks nr 1. Wr�� do "?" i przele� stamt�d na budynek po prawo z poprzedniej pozycji. A z niego na dach banku. Znajduje si� tam pi�ciu przeciwnik�w, kt�rych musisz za�atwi�. Jak sko�czysz Spider-Man wybije okno i wejdzie do �rodka. B�d�c ju� w banku wyjd� z pokoju, do kt�rego wszed�e� i wyko�cz stra�nika po lewej stronie. Id� kawa�ek dalej, wejd� w drzwi po prawo i szybko znokautuj zbira. Nast�pnie wdrap si� na sufit, sk�d b�dziesz mia� doskona�y widok na sytuacje. Preferowanym przeze mnie sposobem na uratowanie zak�adnik�w jest: przemieszczanie si� po suficie i strzelanie do przeciwnik�w kulkami z paj�czyny u�ywaj�c celownika (L1). Kiedy wyko�czysz wszystkich zeskocz na d� i przebiegnij obok zak�adnik�w, aby uciekli. Naszym nast�pnym zadaniem jest dostanie si� do pokoju kontrolnego i otwarcie drzwi bezpiecze�stwa. Wejd� na sufit, odnajd� szyb wentylacyjny i przejd� nim do ko�ca. W pokoju kontrolnym wci�nij guziki w kolejno�ci pierwszy, drugi i na ko�cu trzeci. Kiedy uruchomisz ostatni wybiegnie dw�ch zbir�w. Zabij ich i przejd� przez nowo otwarte drzwi. Zn�w wdrap si� na sufit i wyko�cz kulkami przeciwnik�w pilnuj�cych zak�adnik�w. W jednej z kabin po podniesieniu krzes�a pojawi si� komiks nr 2. Odnajd� korytarz w rogu pokoju i wejd� do windy. Na ko�cu korytarza zauwa�ysz kolejnego przeciwnika. Wdrap si� na sufit i wyko�cz wszystkich stra�nik�w znanym ju� sposobem. Jak uwolnisz ju� wszystkich zak�adnik�w wejd� do szybu wentylacyjnego, a nim do zabezpieczonego terenu. Znajdziesz tu dw�ch przeciwnik�w po dw�ch stronach pokoju. Trzeci pojawi si�, gdy zniszczysz obydwu. Kiedy i ten legnie znajdziesz kolejnych dw�ch terroryst�w, dw�ch zak�adnik�w i bomb�. Najpierw wci�nij guzik oznaczony "2", aby otworzy� sejf, a nast�pnie ten pierwszy guzik. kiedy to zrobisz terrory�ci uruchomi� bomb� i zdecyduj� zabi� zak�adnik�w. Szybko wparuj do �rodka i wyko�cz zbir�w zanim zabij� niewinnych. Teraz szybko wr�� do pierwszego wykrywacza metalu i zabierz komiks nr 3. Teraz jeszcze szybciej wr�� po bomb�, podnie� j�, wrzu� do sejfu i wci�nij guzik zamykaj�cy sejf. 

NA RATUNEK SZEFOWI REDAKCJI 

Jest to pierwszy etap "wy�cigowy". Musisz doj�� do ko�ca, czyli do redakcji Daily Bugle, tak szybko jak tylko si� da, czyli zanim Scorpion zabije J.J.'a. Je�li natrafisz na przeciwnik�w to najlepiej ich pomijaj. Przeskocz na pierwszy budynek przed sob�, potem na ten po lewej. B�d�c na jego �cianie przeskocz na nast�pny. Omi� dwa budynki i wdrap si� na drapacza chmur na ma�y dach na prawo, gdzie znajdziesz komiks nr 4. U�ywaj�c teraz kompasu jak najszybciej udaj si� do redakcji, gdzie spotkasz pierwszego bossa - Scorpiona. 

SPIDEY VS SCORPION 

Akurat wlatujesz do pokoju, gdy Scorpion mia� ju� zniszczy� J.J.'a. Jest to pierwszy boss w grze i w zasadzie tylko dlatego mog� by� z nim problemy. Mo�esz rzuca� w niego meblami, strzela� kulami z paj�czyny, nawala� go normalnie lub nawala� r�kawicami z paj�czyny. Dodatkowym utrudnieniem jest to, �e musisz ochrania� J.J, poniewa� je�li zginie, to b�dzie Game Over. Do specjalnych atak�w Scorpiona nale�y uderzenie ogonem i strza� laserem z ogona. Kiedy zjedziesz mu poni�ej 1/2 energii J.J. uwolni si� z pokoju a Scorpion p�jdzie za nim. Tam wystarczy go ju� tylko doko�czy�. Je�li zniszczysz wszystkie meble w pierwszym pokoju pojawi si� komiks nr 5. 

PO�CIG POLICYJNY 

Tym razem to ty jeste� goniony, a �ciga ci� ostro upierdliwy helikopter policyjny, kt�ry nawala w nas rakietami. Ca�kiem �atwo mo�na je omin��, gdy� na przysz�ych celach pojawia si� chwil� przed wybuchem celownik. Nie musisz tak�e sta� twarz� do budynku aby do niego przelecie� na paj�czynie. Id� ca�y czas przed siebie korzystaj�c z kompasu omijaj�c wszystkich przeciwnik�w, kt�rych si� da i przeskocz na ostatni budynek. Za nim przeskoczysz na budynek, po kt�rym si� b�dziesz wspina� poczekaj, a� helikopter zestrzeli pud�a na ostatnim budynku - pod jednym z nich znajdziesz komiks nr 6. Budynek podzielony jest na trzy cz�ci. W pierwszej helikopter strzela do zabitych deskami okien. Wystarczy tylko je omija� i wszystko b�dzie w porz�dku. W drugiej cz�ci pojawi si� celownik, kt�ry b�dzie pr�bowa� ci� namierzy�. Omijaj go jak tylko si� da, a kiedy policjant wyda komend� strza�u odsu� si� na bok. Trzecia cz�� chocia� z za�o�enia tw�rc�w najtrudniejsza, jest �miesznie �atwa. Jak tylko staniesz na gzymsie wystrzel paj�czyn� w sufit (R1) i wejd� na dach. Biegnij ca�y czas wed�ug kompasu, a� zobaczysz d�wig z graffiti dyni. Przeskocz na niego, a na g�rze znajdziesz komiks nr 7 i pancerz. Dalej pod��aj wed�ug kompasu i omijaj przeciwnik�w. Kolejny etap po�cigu zaczynasz w momencie, kiedy przybywasz na wielki budynek. Komiks nr 8 znajdziesz gdzie� w okolicach lewej kraw�dzi. Wejd� po rusztowaniu na sam� g�r�. Kiedy helikopter zestrzeli �wiat�a ostrzegawcze na jednym z budynk�w, zejd� na d� i rozwal dw�ch przeciwnik�w. Kiedy padn� wystrzel kulk� paj�czyny w zbit� szyb� na �cianie, aby znale�� komiks nr 9. Wyjd� st�d i wed�ug kompasu id� do samego ko�ca. Na samym ko�cu zobaczysz scenk� i zostaniesz przeniesiony do kolejnego bossa - Rhino. 

RHINO'S RAMPAGE 

Rhino do najtrudniejszych boss�w w grze nie nale�y. Jest on mo�e i silny, ale tak�e wyj�tkowo g�upi. Nale�y to tylko odpowiednio wykorzysta�. Sta� obok s�upa elektrycznego, wystaw si� mu na widok i kiedy zacznie biec szybko odskocz za s�up. Ten sam manewr mo�esz przeprowadzi� przy pomocy beczek. Ustaw si� rogu i kiedy Rhino zacznie biec szybko odskocz jak najdalej w bok. Je�li zniszczy wszystkie beczki, mi�dzy s�upami elektrycznymi pojawi si� komiks nr 10. 

GONITWA ZA VENOMEM 

Jest to kolejny etap "wy�cigowy". Spidey goni Venoma do jego kryj�wki, co powoduje, �e plansza nie jest zbyt d�uga. Nie mo�esz pozwoli�, aby wizerunek Spidey'ego przesun�� si� do lewej kraw�dzi suwaka. Czasami Venom zatrzymuje si� i czeka na naszego bohatera. Trudny staje si� dopiero po przebyciu po�owy. Komiks nr 11 le�y na rusztowaniu obok pancerza. A nr 12 na dachu jednego z budynk�w zaraz po przej�ciu przez budynek. Jest on dosy� trudny do zdobycia. 

SPIDEY VS VENOM 

Venom jest nieco trudniejszy ni� Rhino, ale to tylko, dlatego �e tutaj musisz by� w ci�g�ym ruchu. Je�li b�dziesz sta� ci�gle w jednym miejscu Venom stelepotruje si� za twoje plecy i spu�ci ci taki �omot, �e a� si� zdziwisz. Najlepsz� metod� jest ci�g�e skakanie w r�ne cz�ci planszy, kiedy Venoma nie ma i podw�jny strza� kulk�, kiedy si� pojawi. I tak ca�y czas, a� do ucieczki Venoma do kana��w. Najlepiej zanim zaczniesz walk� podnie� �mietnik i odrzu� go na bok. Na jego miejscu pojawi si� komiks nr 13. 

GONITWY ZA VENOMEM CI�G DALSZY 

Z g��wnego korytarza skr�� w prawo i id� ca�y przed siebie a� dojdziesz do du�ej jaskini. Zawr�� do samego pocz�tku, gdzie pojawi� si� komiks nr 14. Wr�� do jaskini i przele� na rur�, potem na nast�pn� i na p�k� skaln�. Gdy wejdziesz w kolejny tunel, drzwi zamkn� si� z hukiem, a z ukrycia wyjd� cztery jaszczury. Kiedy dobiegniesz do ko�ca korytarza, pojawi si� Venom, aby po�mia� si� troch� ze Spidey'ego. Tak jak poprzednio przelatuj z rury na rur�, a� staniesz na ostatniej, a przed sob� b�dziesz widzie� rury pionowe. Aby si� na nie dosta� u�yj celownika (L1) i kiedy za�wieci si� na zielono przyczep si� do niej (R2). Za wodospadem znajduje si� komiks nr 15. Przeskakuj tak z rury na rur�, a� trafisz do tunelu z kolejnymi czterema jaszczurami. Pokonaj ich i id� do przodu, aby wskoczy� na p�dz�ce metro. Jest to chyba najprostsza cz�� gry. Utrzymuj si� na poci�gu przez ca�� drog�, likwiduj�c spadaj�cych co jaki� czas jaszczur�w. Kiedy dojedziesz do ko�ca zostaniesz zrzucony do elektrowni wodnej. Kiedy staniesz na nogi ujrzysz "p�dz�cych" na ciebie trzech jaszczur�w. Szybko ich wyko�cz i id� ca�y czas prosto, a� do rozwidlenia. Skr�� w lewo, gdzie na ko�cu znajdziesz komiks nr 16. Id� w drug� stron�, gdzie na ko�cu zobaczysz dziur� w suficie. Wskocz tam i skieruj si� do przej�cia nie zagrodzonego krat�. Sta� na kraw�dzi basenu, strzel w guzik i kiedy woda ca�kowicie opadnie (jest to bardzo wa�ne, bo ja np. maj�c wod� do kolan utopi�em si�) wskocz do �rodka, szybko przebiegnij tunelem i przyczep si� sufitu. Uwaga!!! Woda po pewnym czasie z powrotem nape�nia basen. Na g�rze wci�nij trzy przyciski, przyczep si� sufitu nad basenem i wypu�� wod�. Teraz dla w�asnego bezpiecze�stwa w��cz celownik i skieruj go w d�, aby widzie� opadaj�c� wod�. Kiedy opadnie szybko zeskocz na d�, przebiegnij tunel i przyczep si� sufitu. Teraz po drugiej stronie dziury otworzy�a si� krata. Powt�rz ten sam manewr co przed chwil�, wci�nij kolejne trzy guziki, wr�� zeskocz przez dziur�. Tym razem korytarz, kt�rym przyszli�my zosta� zamkni�ty, a zosta� otwarty pok�j z kolejnym basenem. Strzel w przycisk i kiedy woda opadnie zeskocz na d�, przebiegnij kawa�ek, przyczep si� sufitu i biegnij przed siebie. Znajdujesz si� teraz w pokoju z wielkim basenem i czterema przyciskami w ka�dym rogu planszy po jednym. Po prostu wciskaj kolejne guziki. Kiedy wci�niesz czwarty wr�� do trzeci...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin