Fallout ... New Vegas.txt

(69 KB) Pobierz
Fallout ...  New Vegas



To dopiero kopniak w łeb

Grę rozpoczynasz w mieszkaniu Doktora Mitchella (M1:1), przebudzasz się z ogromnym bólem głowy. Na poczštku podaj swoje imię  , a następnie okrel swój wyglšd zewnętrzny  (bšd skorzystaj z generatora).

Kiedy wstaniesz i uzyskasz kontrolę nad bohaterem postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami doktora  podejd do Testera Wigoru Vit-O-Matic  gdzie będziesz mógł dopasować swoje główne atrybuty S.P.E.C.J.A.Ł. według własnych upodobań. Podšżaj dalej za doktorem i usišd na kanapie  , gdzie zostanie przeprowadzony test psychologiczny, po którym będziesz mógł wybrać umiejętnoci oraz dwie cechy (nieobowišzkowe).

Doktor odprowadzi Cię pod drzwi, gdzie otrzymasz kilka przydatnych przedmiotów: Zlecenie dostawy Mojave Express , 4x Stimpak , 18x Kapsel , 6x Spinka , Pip-Boy 3000 , Kombinezon Krypty 21 . Otrzymasz również broń, w zależnoci od umiejętnoci, którš wybrałe:

Ś[Broń palna ] Pistolet 9mm
Ś[Broń energetyczna ] Pistolet Laserowy
Ś[Materiały wybuchowe ] Dynamit
 
W przypadku braku wyboru którejkolwiek z powyższych umiejętnoci otrzymasz Pistolet .

Na ekranie pojawi się również okno z możliwociš włšczenia trybu Jestem Hardkorem. Jeżeli aktywujesz go teraz, będziesz mógł w dowolnym momencie gry go wyłšczyć, jeli za wytrzymasz całš rozgrywkę w tym trybie otrzymasz na koniec osišgnięcie. Nie zapomnij rozejrzeć się po mieszkaniu, znajdziesz kilka dodatkowych przydatnych przedmiotów.

Zostaje odblokowane zadanie: [Znowu w siodle], [Tędy poszli].



Znowu w siodle

Skieruj się do [Saloon Prospector ] (M1:2), gdzie spotkasz się z Sunny Smiles . Tuż przed drzwiami wejciowymi, na krzele siedzi Luzak Pete , możesz go wypytać o Victora, który Cię uratował, zaporę, czy też człowieka, który Cię postrzelił. Porozmawiaj z Sunny proszšc o naukę przetrwania na pustyni. Opuć saloon i spotkaj się z Sunny na zewnštrz (M1:3), gdzie nauczysz się strzelać. Otrzymasz od niej Karabin na gryzonie , a Twoim zadaniem jest zestrzelenie trzech butelek Sarsaparilli ustawionych na płocie. Strzelaj bez celownika, z celownikiem (prawy przycisk myszy) oraz klęczšc (domylnie Lewy Ctrl). Nie jeste w stanie korzystać z systemu V.A.T.S.!

Śpo pomylnym zestrzeleniu butelek możesz zakończyć samouczek;
Śbšd zdecydować się pomóc Sunny w kolejnym zadaniu.
 
Biegnij cały czas za Sunny do [ródeł Goodsprings ] (MsD:23). Musisz zneutralizować kilka gekonów grasujšcych w okolicy. Do zadania możesz podejć w dwojaki sposób  skradajšc się, dzięki czemu będziesz mógł zadać większe obrażenia będšc wystarczajšco blisko stwora, bšd po prostu pobiec na spotkanie z kreaturami. Tym razem możesz wypróbować system V.A.T.S. W nagrodę otrzymasz 60 nabojów 5,56mm , ponownie porozmawiaj z Sunny :

Śmożesz zakończyć samouczka;
Śbšd raz jeszcze pomóc jej w walce z kolejnymi stworami.
 
Po dotarciu do studni scenariusz jest podobny do uprzedniego, lecz tym razem w drogę wchodzi Ci cywil, postaraj się go nie zestrzelić. W nagrodę za pozbycie się gekonów otrzymasz 50 kapsli . Jeżeli osadnik nie zginie otrzymasz również 3 Oczyszczona woda oraz pozytywnš reputację w Goodsprings . Ostatni już raz możesz wybrać:

Śczy chcesz zakończyć samouczek;
Śczy też pomóc Sunny w ostatnim zadaniu.
W przypadku drugiego wyboru zostaje odblokowane zadanie [Przy ognisku na szlaku].


Przy ognisku na szlaku

W tym zadaniu Sunny nauczy Cię wytwarzania różnych rzeczy. Musisz wpierw zebrać dwa składniki: korzeń ksandrowy i kwiat Broca.

Korzeń ksandrowy znajdziesz tuż przy szkole (M1:10)  .

Kwiat Broca (M2:1)  znajdziesz w okolicach [Cmentarzu Goodsprings ] (MsD10).

Powróć do Sunny, znajdziesz jš czekajšcš przy ognisku. Aktywuj je (klawisz E), a następnie wybierz gotowy schemat Proszek leczniczy, do przygotowania którego potrzebujesz powyższych składników w ilociach po jednym każdego. Po zatwierdzeniu i wytworzeniu co najmniej jednego proszku towarzyszka wyle cię z powrotem do [Saloonu Prospector ] (M1:2), gdzie po rozmowie z Trudy zadanie dobiegnie końca.



Tędy poszli

Jako opcjonalne zadanie możesz porozmawiać z Victorem   znajdziesz go albo kręcšcego się po Goodsprings, albo przy jego domku (M1:9). Podziękuj za wycišgnięcie Cię z grobu oraz zapytaj o ludzi, którzy Cię zaatakowali. Twoim kolejnym celem jest [Primm ] (MsF:4), tuż przed wejciem w strefę miasta zostaniesz ostrzeżony o grasujšcych zbiegłych skazańcach. Oczyć sobie drogę (bšd przelizgnij się używajšc skradania) do [Kasyno Vikki i Vancea ] (M3:1), gdzie przywita Cię Johnson Nash  . Zapytaj go o zagubionš paczkę okazujšc zlecenie dostawy oraz podejrzanego, który Cię postrzelił.

Zostaje odblokowane zadanie poboczne: [Mój rodzaj miasta].

Zastępca Beagle może posiadać nieco więcej informacji na temat tajemniczego mężczyzny. Jest on jednak przetrzymywany przez skazańców  w pobliskim [Hotel Stevea Bizona ] (M3:2). Możesz bšd to spróbować przelizgnšć się do Beaglea  (M3A:1) bšd wystrzelać wszystkich przeciwników. Kiedy znajdziesz się na miejscu masz kilka możliwoci:

Śmożesz go nie wypucić [Retoryka 40 ], otrzymasz potrzebne informacje (następnie uwolnij go bšd pozostaw);
Śmożesz go uwolnić, a następnie: [Retoryka 25 ] zagrozić by szedł przy Tobie, pucić wolno (znajdziesz go wtedy w [Kasyno Vikki i Vancea ]);
Śzajć do niego z ukrycia, przeszukać i wycišgnšć z jego kieszeni Dziennik zastępcy Beaglea (możesz go również zabić).
Jeli postanowisz zabrać Beaglea ze sobš, możesz go uzbroić, dzięki czemu pomoże Ci on przeprawić się przez skazańców (jeli wczeniej nie oczyciłe miejsca).

Twoim kolejnym celem podróży jest [Novac ] (MsE:21)  . Wejd do [Recepcja Dino Dee-lite ] (M4:1), gdzie porozmawiaj z Jeannie May Crawford . Zapytaj o gocia w marynarce w kratę, zostaniesz odesłany do miejscowego snajpera  Mannyego Vergasa , który przebywa w paszczy dinozaura (M4:2). Po wejciu do ogona skieruj się po schodkach na górę  . Istnieje kilka sposobów na uzyskanie potrzebnych informacji:

Śzdecyduj się pomóc Mannyemu wykonujšc dla niego zadanie [Poleć ze mnš];
Ś[Zatwardziały kawaler ] użyj opcji dialogowej dostępnej w przypadku jeli posiadasz podany profit;
Śzakradnij się i okradnij Mannyego zdobywajšc notatkę: Gocinnoć Chanów ;
Śodwied pokój Mannyego (M4:3), aktywuj terminal i odczytaj wiadomoć: Gocinnoć Chanów ;
 
Otrzymane informacje skierujš Cię do [Boulder City ] (MsE:9). Natrafisz na Porucznika Monroe  , który poprosi o pomoc w odbiciu zakładników RNK.

Śmożesz postarać się wynegocjować układ z Wielkimi Chanami;
Śzakrać się i uwolnić zakładników (musisz odczekać do wieczora).
Zostaje odblokowane zadanie poboczne [Pojedynek w Boulder City].

Którškolwiek opcję wybierzesz musisz dotrzeć do Jessup (M5A:1)  i wypytać o Platynowy Szton (bšd go zabić). Dowiesz się, że w jego posiadaniu jest człowiek o imieniu Benny. Nie musisz wykonywać do końca zadania pobocznego.

Zostaje odblokowane zadanie [Dzyń dzyń!].



Dzyń dzyń!

Nadszedł czas stanšć twarzš w twarz z Bennym. Skieruj swe kroki w stronę Stripu Nwoego Vegas, nim jednak przekroczysz bramę zostaniesz zatrzymany przez Sekuritrona portiera [Freeside ] (M6:1). Musisz poddać się procedurze bšd okazać paszport, masz kilka możliwych wyjć:

Śpoddać się procedurze (musisz posiadać przy sobie 2000 kapsli, które tylko okażesz);
Ś[Nauki cisłe 80 ] zhakować robota wypowiadajšc kilka technicznych zwrotów;
Śwykonać zadanie poboczne [G.I. Blues], którym możesz otrzymać paszport jako dług wdzięcznoci;
Śudać się do sklepu [U Micka i Ralpha ] (M6B:2) i poprosić o wyrobienie fałszywego paszportu.
Po przejciu przez bramę [Strip Nowego Vegas ] (M7) zostaniesz przywitany przez Victora , który zaprosi Cię w imieniu Housea do jego apartamentu w [Kasyno Lucky 38 ] (M7:1).

Zostaje odblokowane zadanie [House zawsze wygrywa, I].

Aby zdobyć Platynowy Szton musisz udać się do [Kasyno The Tops ] (M7:3), gdzie znajdziesz Bennyego. Istnieje kilka dróg, które możesz obrać. Po wejciu do kasyna musisz oddać broń (bšd opcjonalnie ukryć jakš przy sobie  im wyższy poziom skradania się tym lepszš broń będziesz mógł zatrzymać), zostanie Ci ona jednak zwrócona po wyjciu.

Przystšp do zadania [House zawsze wygrywa, I], w którym dowiesz się od Pana Housea w jaki sposób możesz podejć do Bennyego.

Rozwišzanie 1

Porozmawiaj z Bennym (M7A:1), ten zaproponuje, by omówić wszystko w ustronnym miejscu, możesz się zgodzić na kilka różnych sposobów:

Śpo prostu się zgodzić i nie kazać sobie zbyt długo czekać.
Ś[Handel 35 ] zgodzić się, uprzednio żšdajšc zapłaty za kontrakt (otrzymasz 500 Kapsli ).
Udaj się do [Apartament prezydencki The Tops ] (M7A:2) używajšc Klucza do apartamentu prezydenckiego The Tops , który wręczył Ci Benny. Pokręć się chwilkę po apartamencie, a następnie podejd do interkomu przy windzie  usłyszysz niemiłš wiadomoć, że Benny jednak nie przyjdzie. Wybierajšc odpowiednie kwestie dialogowe [Retoryka 35 ], [Retoryka 50 ] jeste w stanie przekonać Bennyego o darowaniu Ci życia. W przeciwnym wypadku po chwili do apartamentu wpadnie czterech ochroniarzy prezesa , z którymi będziesz musiał walczyć. W konsekwencji Benny ucieknie.

Zostaje odblokowane zadanie [Dzika karta: As w rękawie].

Musisz porozmawiać z Panem Tak aby zadanie [Dzyń Dzyń!] zostało zakończone.

Śmożesz wykorzystać profit [Czarna wdowa ] aby uwieć Bennyego;
Ś[Retoryka 65 ] zgodzić się pod warunkiem, że Benny pójdzie wraz z Tobš natychmiast.
Po pomylnej rozmowie udaj się za Bennym windš (M7A:3) do jego pokoju na 13 piętrze (M7B:1) bšd do apartamentu prezydenckiego (M7A:2). Będšc na miejscu:

Ś[Przerażajšca obecnoć ] zastrasz Bennyego, po czym go zabij;
Śzaufaj mu i we 250 kapsli;
Śzaatakuj Bennyego;
Ś[Czarna wdowa ] przepij się z nim.
W drugim i trzecim przypa...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin