Paradise.txt

(35 KB) Pobierz
Paradise


Harem

1.Idziemy do przodu. Zauważamy stolik. Podchodzimy do niego i czytamy list.
2.Wyglšdamy przez okno. Zauważamy tam kobietę, która natychmiast przychodzi do pokoju (wstawka).
3.Wchodzimy do inwentarza (prawy przycisk myszy) i wybieramy apaszkę (silk scarf) (klikajšc lewym przyciskiem myszy). Dajemy jš Aichy, w zamian za co ona daje nam klucz. 
4.Teraz możemy z niš porozmawiać o wszystkim. 
5.Wychodzimy z pokoju (drzwi po lewej). Znajdujemy się teraz w korytarzu. Podchodzimy do kredensu, z którego zabieramy flakonik z oliwš (oil flash) i zapalniczkę (lighter).
6.Następnie podchodzimy do bramy. Klikamy na lampę. Wchodzimy do inwentarza, wybieramy zapalniczkę i używamy jej na lampie.
7.Z inwentarza wybieramy klucz i klikamy na zamek. Drzwi się otwierajš.
8.Schodzimy na dół.
9.Rozmawiamy z madame Suafi.
10.Przechodzimy wzdłuż basenu i napotykamy siedzšce na kanapie kobiety. Przechodzimy obok nich i przechodzimy przez duże drzwi znajdujšce się na wprost nas.
11.Skręcamy w prawo i wchodzimy do ogrodu.
12.Po prawej stronie koło ławki znajdujemy patyk (stick).
13.Idšc prosto spotykamy ogrodnika, z którym rozmawiamy o wszystkim.
14.Skręcamy w cieżkę, z której wyszedł Mustapha. Pojawia się lupa, klikamy. Koło ozdobnych drzwi znajdujemy następny patyk (stick).
15.Idziemy w lewo w głšb ogrodu przez metalowe schodki. Następnie podchodzimy do drzewa, gdzie znajdujemy kolejny patyk (stick).
16.Wchodzimy po pokonaniu kamiennych schodów znajdujemy się w wyższej partii ogrodu, gdzie na ławeczce wypoczywa jedna z żon księcia (Favorite). Rozmawiamy z niš o wszystkim. Kobieta odchodzi (wstawka).
17.Przyglšdamy się dokładnie klatce.
18.Wchodzimy po schodach na najwyższy poziom ogrodu i wchodzimy do wieży.
19.Podchodzimy do stolika, na którym znajduje się ksišżka (obok globusa), w której znajdziemy przepis na perfumy (madargane perfume).
20.Podbiegamy do stolika z probówkami, z którego zabieramy probówkę z bršzowym płynem (barbary water).
21.Kierujšc się do wyjcia skręcamy w prawo, podchodzimy do okna i spoglšdamy w teleskop. Zauważamy trzy pški kwiatów, których potrzebujemy do wytworzenia perfum.
22.Wychodzimy z wieży i udajemy się do drzewa, przy którym znalelimy trzeci patyk. Łšczymy patyki (w inwentarzu naciskajšc na patyk i przecišgajšc go na następny).
23.Używamy powstałej tyczki (pole) klikajšc na drzewo, aby stršcić dwa migdały (almonds).
24.Teraz możemy wrócić do haremu, do pokoju z basenem, i porozmawiać z Aichš o wszystkim.
25.Wchodzimy do komnaty oznaczonej niebieskš strzałkš (zdjęcie nr 1).

26.Po wejciu do komnaty przyglšdamy się metalowej klatce po prawej stronie. Zauważamy tu rysunek, przyglšdamy się mu, gdyż będziemy musieli wrócić tu póniej.
27.Tuż obok klatki znajduje się mały pokój. Przyjrzyjmy się mu.
28.Kontynuujemy wycieczkę po komnacie, aż znajdziemy się w pomieszczeniu z klatkš dla ptaków. Tam spotykamy żonę księcia. Porozmawiajmy z niš. Kiedy będziemy jš opuszczać poprosi nas o przyniesienie ciastek.
29.Wróćmy do pomieszczenia z basenem. Koło dwóch kobiet, które mijalimy wychodzšc do ogrodu, znajdziemy dzbanek (jar).

30.Idšc z powrotem do księżniczki, tuż za kanapš podchodzimy do basenu i wybierajšc z inwentarza pusty słój, napełniamy go wodš (klikajšc na basen).
31.Wracamy do pokoju z workami. Wybieramy z inwentarza dzbanek i polewamy wodš najbliższy worek.
32.Idziemy do klatki i zabieramy ciasteczka (light sweetcake).
33.Idziemy do żony księcia i dajemy jej ciasteczka, a ona prosi nas o więcej.
34.Idziemy po raz kolejny napełnić dzbanek wodš, a następnie polewamy niš drugi worek.
35.Znowu wchodzimy do klatki. Zabieramy ciasteczka (normal sweetcake) i zanosimy je księżniczce, a ona znów prosi nas o więcej.
36.Wracamy do pokoju z workami i cišgniemy za metalowš ršczkę. Teraz musimy kliknšć na klatkę. Wchodzimy na klatkę i zabieramy ostatniš porcję ciastek (heavy sweetcake), po czym ponownie udajemy się do księżniczki. Po zjedzeniu ciastek księżniczka poczuje się le i poprosi nas o przygotowanie kšpieli.
37.Udajemy się teraz do pomieszczenia z basenem i wchodzimy na górę. Tam spotykamy madame Suafi, z którš rozmawiamy o wszystkim. A następnie wracamy do żony księcia, rozmawiamy z niš, a ona daje nam medalion (favorites medallion).
38.Wchodzimy do pokoju oznaczonego zielonš strzałkš (zdjęcie nr 1).
39.Podchodzimy do urzšdzenia z prawej strony oznaczonego 1 (zdjęcie nr 2) i wkładamy medalion do otworu na górze. Po czym opuszczamy dzwignię i zabieramy kartę (projector card).

40.Podchodzimy do kotła oznaczonego 2 (zdjęcie nr 2) i zabieramy szmatkę (rag), po czym używamy jš na końcu metalowego pręta. Następnie polewamy jš olejem i podpalamy.
41.Idziemy do pokoju oznaczonego czerwonš strzałkš i podchodzimy do projektora oznaczonego 1 (zdjęcie nr 3). Wkładamy kartę klikajšc na czubek projektora, tuż przy rurze, po czym przesuwamy najbliższš dwignię w górę.

42.Podchodzimy do urzšdzenia oznaczonego 2 (zdjęcie nr 3) i ustawiamy mechanizm tak, żeby promienie wiatła mogły swobodnie przechodzić przez dziurki w obręczach.
43.Wchodzimy na balkon, gdzie ostatnio rozmawialimy z madame Suafi. W rogu po lewej stoi duży wiklinowy kosz, kliknijmy na niego, a bohaterka schowa się w nim. Przyjrzyjmy się uważnie jak Suafi ustawia pokrętła w kształcie ptasich głów (zdjęcie nr 4). 

44.Kiedy Suafi wyjdzie, ustawiamy pokrętła i wchodzimy do komnaty. Podchodzimy do kufra i pocišgamy za sznureczek wiszšcy po lewej stronie. To przywoła Aichę, która da nam suknię i zabierze nas z powrotem do swojego pokoju. Porozmawiajmy z Aichš. 
45.Zejdmy do pokoju z basenem i porozmawiajmy z madame Suafi. Udajemy się następnie do wieży w ogrodzie i jeszcze raz zerkamy przez teleskop. Idšc do niej mijamy klatkę z lampartem, (skręcamy w prawo obok drzewa, z którego zerwalimy migdały) zbliżmy się do niej i zajrzyjmy.
46.Wracamy do komnaty Aichy i wchodzimy w drzwi po prawej stronie. Znajdziemy się na balkonie wiodšcym do komnat księcia. Teraz naszym oczom ukazujš się wiaty. Jest już jednak póno, więc musimy położyć się spać. Wracamy do komnaty, w którym zaczęlimy grę i wyglšdamy przez okno, po czym podchodzimy do łóżka i klikamy na nie.
47.Następuje teraz przejcie na tryb nocnego patrolu lamparta, którym możemy sterować za pomocš strzałek o różnych kolorach (szary oznacza czekanie, zielony poruszanie, a niebieski innš akcję). Jeli nie chcemy dłużej pozostawać w tym trybie naciskamy Esc i powracamy do normalnej gry.
48.Po przebudzeniu udajemy się do ogrodu, gdzie przy ławce po prawej stronie leżš na ziemi kwiaty (madargandier flower), których potrzebujemy do produkcji perfum. Podnosimy je.

49.Udajemy się do wieży i przystępujemy do produkcji perfum. Podchodzimy do urzšdzenia oznaczonego 1 (zdjęcie nr 5) i wyjmujšc migdały z inwentarza wkładamy je do maszynki i mielimy poruszajšc korbkš. Zabieramy powstały proszek (crushed almond). Następnie podchodzimy do urzšdzenia oznaczonego 2 (zdjęcie nr 5) i wsypujemy proszek, wlewamy bršzowy płyn i wkładamy kwiaty do długiego szklanego lejka. Następnie naciskamy na pokrętło na dole urzšdzenia i używamy zapalniczki. Na koniec zabieramy gotowe perfumy. Wychodzimy z wieży i udajemy się do Aichy, która stoi przy fontannie w holu. Porozmawiajmy z niš o perfumach.
50.Ona zabiera nas do pokoju i przebiera w suknie żony księcia. Teraz możemy się udać na spotkanie ze strażnikiem, który bez problemu wpuci nas do komnaty księcia.
51.Podchodzimy do księcia i rozmawiamy z nim. Pod koniec rozmowy opowiada nam on historię o lamparcie i powiadamia nas, że jedynym sposobem na odzyskanie wolnoci jest zgoda na odprowadzenie zwierzęcia do miejsca jego narodzin. Aby podjšć tę podróż, należy się udać do miasta, gdzie znajdziemy wszystkie potrzebne nam rzeczy. Nareszcie możemy opucić harem. Odchodzimy od księcia i podchodzimy do drzwi po prawej stronie, wchodzimy do pokoju, w którym zaczęlimy grę, a następnie udajemy się do holu z fontannš i podchodzimy do drzwi po drugiej stronie fontanny. Za nimi czeka na nas niemal opustoszałe miasto.


Miasto

Udało nam się opucić harem. Jestemy w miecie!

1.Idziemy prosto przed siebie. (wstawka - nasza bohaterka okazuje się córkš króla Rodanu. Czyżby szykowały się kłopoty?) Po powrocie do gry znów idziemy prosto. Spotykamy sprzedawcę dywanów, mijamy go. Przechodzimy przez bramę i skręcamy w lewo. Dochodzimy do ulicy, przy której znajdziemy garaż. Wchodzimy do niego i rozmawiamy z mechanikiem o samochodzie.
2.Skręcamy w prawo i podchodzimy do wraku samolotu. W jego pobliżu znajdujemy pompkę (hand pump). Przyglšdamy się wrakowi i zabieramy z niego sprężynę (spring), akumulator (battery) i dokumenty (documents). 
3.Teraz musimy porozmawiać z mechanikiem o samolocie. Mechanik stoi obok ciężarówki w pomieszczeniu znajdujšcym się po drugiej stronie garażu.
4.Zbliżamy się do ciężarówki, naciskamy gdy pojawi się lupka i wkładamy do rodka akumulator. Następnie używamy pompki, wkładajšc jš do beczki stojšcej po prawej stronie samochodu. Teraz wystarczy połšczyć pompkę z gumowym wężykiem, który leży obok niej. Klikamy na niego.
5.Teraz musimy się udać na poszukiwanie innych potrzebnych częci. Wychodzimy z garażu i wracamy do bramy, przed którš spotkalimy sprzedawcę dywanów. Po ponownym przejciu przez bramę skręcamy w lewo i wchodzimy do budynku po prawej stronie. Rozmawiamy z fryzjerem o wentylatorze (fan).
6.Żeby uzyskać wentylator musimy pomóc fryzjerowi naprawić system wentylacyjny. Klikamy na dół szafki, w lewym tylnym rogu pokoju. Podchodzimy i unosimy deskę leżšcš na ziemi, a następnie wkładamy pod niš sprężynkę. Naprawiamy w ten sposób system wentylacyjny w salonie. W zamian za co możemy zabrać wentylator.
7.Podchodzimy do wentylatora. Naciskamy bršzowy przycisk na dole jego podstawki, wyłšczajšc go. Następnie klikamy na wentylator ...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin