Fania_rozbieranie_licznika
Pamiętaj: Zanim zaczniesz prace przy elektryce swojego auta zdejmij ujemną klemę z akumulatora. Pamiętaj2: Na obudowie zegarów w miejscu połączenia części z szybką i części z elekroniką jest naklejka z numerem seryjnym oraz numerem SKZ. UWAGA aby jej nie zniszczyć. Numery te służą identyfikacji liczników w etce oraz możliwości uzyskania kodu do immobilajzera, są to więc rzeczy bardzo ważne. 1. Wyjąć listwę, która jest na dole zegarów, nad kolumną kierownicy - mocno pociągnąć 2. Wykręcić dwie śruuby (Torx T20) 3.Powoli wyciągnąć zestaw zegarów do siebie. 4. Odpiąć kable z tyłu z dwóch wtyczek 5. Maksymalnie obniżyć kolumnę kierownicy i wyjąć bokiem zegary 6. Podważamy 8 zatrzasków i układ elektroniczny mamy oddzielony od obudowy
WJXT