OBD 2 uniwersalny system diagnostyczny kabel ISO 15765.doc

(46 KB) Pobierz
OBD 2 uniwersalny system diagnostyczny kabel ISO 15765-4 CAN, SAE J1850 PWM, SAE J1850 VPW, ISO 9141-2, ISO 14230-4 oraz SAE J

OBD 2 uniwersalny system diagnostyczny kabel ISO 15765-4 CAN, SAE J1850 PWM, SAE J1850 VPW, ISO 9141-2, ISO 14230-4 oraz SAE J1939 pinout

16 pin J1962 OBD-2 złącza układ własności samochodu
16 pin J1962 OBD-2 car proprietary connector 16 pin J1962 OBD-2 złącza własności samochodu
at the car w samochodzie

9 pin D-SUB żeńskie złącze układ
9 pin D-SUB female connector 9 pin D-SUB żeński

 

PWM, VPW, CAN ISO 9141-2 i są obsługiwane

This device is a microcontroller which is designed to interface a personal computer or laptop with a vehicle's On Board Diagnostic (OBD II) interface. Urządzenie to jest mikrokontroler, który przeznaczony jest do interfejsu komputera osobistego lub laptopa z pojazdu diagnostyki pokładowej (OBD II) interfejs. It is intended to function with all protocols used by vehicle manufacturers to implement the OBD II system as defined by SAE and ISO specifications. To jest przeznaczone do wszystkich protokołów wykorzystywanych przez producentów pojazdów do wdrożenia systemu OBD II, jak określono w specyfikacji SAE i ISO. The OBD II system became mandatory for 1996 and up vehicles, but some vehicles were already fully or partially compatible with OBD II requirements prior to 1996. System OBD II stały się obowiązkowe dla pojazdów do 1996, ale niektóre pojazdy zostały już w pełni lub częściowo zgodny z wymaganiami OBD II przed 1996 r.. The chip is not suitable for the earlier vehicles such as OBD I. The device is intended to function as a simple scan tool and is capable of sending and receiving any OBD II message defined in SAE J1979 for any of the three types of OBDII bus implementations (PWM, VPW, ISO 9141-2). Układ nie nadaje się do wcześniejszych pojazdów, takich jak OBD I. Urządzenie przeznaczone jest do pracy jako narzędzie proste skanowanie i jest zdolny do odbioru i wysyłania jakichkolwiek wiadomości OBD II SAE J1979 określone w do jednego z trzech rodzajów implementacji OBDII autobus (PWM, VPW, ISO 9141-2). It can also be used as an inexpensive interface for custom instrumentation monitoring various vehicle parameters such as speed, RPM, coolant or intake air temperature, engine load, intake air flow rate, etc. Może być również stosowany jako tani interfejs do własnych instrumentów monitorowania różnych parametrów takich jak prędkość pojazdu, obroty płynu chłodzącego, temperatury powietrza dolotowego, obciążenie silnika, wlot powietrza wskaźnik przepływu, itp.

Składniki:

D1=1N4001 D1 = 1N4001
D2,S3,D4,D5=1N4148 D2, S3, D4, D5 = 1N4148
L1,L2,L3,L4=Yellow LED L1, L2, L3, L4 = żółta dioda LED
L5=Green LED L5 = Zielona dioda LED
Q1,Q3,Q5,Q6,Q7,Q9=2N3904(NPN) Q1, Q3, Q5, Q6, Q7, Q9 = 2N3904 (NPN)
Q2,Q4,Q8=2N3906(PNP) Q2, Q4, P8 = 2N3906 (PNP)
U1=ELM327 U1 = ELM327
U2=MCP2551 U2 = MCP2551
U3=78L05(5V, 100mA regulator) U3 = 78L05 (5V, 100mA regulator)
U4=317L (adj. 100 mA regulator) U4 = 317L (prz. 100 regulator mA)

C1,C2,C5,C6,C7=0.1uF 16V C1, C2, C5, C6, C7 = 0.1uF 16V
C3,C4=27p C3, C4 = 27p
C8,C9=560pF C8, C9 = 560pF

R32,R33=100 Ohm R32, R33 = 100 Ohm
R5=240 Ohm R5 = 240 Ohm
R1,R2,R3,R4,R27,R28,R29,R30=470 Ohm R1, R2, R3, R4, R27, R28, R29, R30 = 470 Ohm
R17,R19=510 Ohm 1/2W R17, R19 = 510 Ohm 1/2W
R16,R18=2.2 KOhm R16, R18 = 2,2 kOhm
R6,R7,R14,R15,R23,R26,R31=4.7 KOhm R6, R7, R14, R15, R23, R26, R31 = 4,7 kOhm
R8,R9,R11,R13,R22,R24,R25,R35=10 KOhm R8, R9, R11, R13, R22, R24, R25, R35 = 10 kOhm
R10,R21,R36=22 KOhm R10, R21, R36 = 22 kOhm
R20,R34=47 KOhm R20, R34 = 47 kOhm
R12=100 KOhm R12 = 100 kOhm

X1=4.000MHz crystal X1 = 4.000MHz kryształ

RS232 conn=DB-9 female RS232 conn = żeński DB-9

IC Socket=28 pin 0.3 (or 2x14 pin) Socket IC = 28 pin 0,3 (lub 2x14 pin)

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin