Badanie przeprowadza firma ZZZ na zlecenie przedsiębiorstwa X na temat sposobu wyróżnienia się produktu A na tle konkurencyjnych ofert. Wypełnienie ankiety zajmie ok. 7 min. Ankieta jest anonimowa, a odpowiedzi zostaną wykorzystane tylko w celach badawczych.
Zapraszamy do wypełnienia ankiety!
1. Czy kupuje się Pan/Pani produkt A przedsiębiorstwa X?
Tak
Nie
2. Ile razy w ciągu ostatniego miesiąca kupił(a) Pan/Pani produkt A?
0
1-3
4-6
7 i więcej
3. Czy uważa Pan/Pani produkt A za ciekawy? (zaznacz odpowiednią kratkę)
ciekawa nudna
4. Wskaż po jednym stwierdzeniu przy każdym pytaniu.
Pytanie
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Ani tak ani nie
Raczej nie
Zdecydowanie nie
Przy wyborze produktu nie kieruję się ceną?
Marka produktu nie ma dla mnie znaczenia
Przy wyborze produktu nie kieruję się moda
Czy opakowanie produktu A nie wyróżnia się na tle innych ofert?
5. W tabeli wymieniono różne cechy charakteryzujące produkt A. Proszę je uszeregować w kolejności, zaczynają od tej, na którą Pan/Pani najbardziej zwraca uwagę (1 miejsce), a kończąc na tej, na którą nie zwraca Pan/Pani uwagi (4 miejsce). Żadne dwie cechy nie mogą wystąpić na tym samym miejscu.
Cecha
Miejsce
Niska cena
Opakowanie
Marka
Dostępność
6. Gdzie Pan/Pani najczęściej kupuje produkt A? (max 2 odpowiedzi)
W hipermarketach
W małych sklepach
Na stacji benzynowej
Przez Internet
7. Jeżeli uważa Pan/Pani, że podane określenie dobrze opisuje produkt A, należy wybrać liczbę dodatnią, tym większą, im bardziej to określenie pasuje do produktu. Należy wybrać liczbę ujemną, jeśli uważa Pan/Pani, że to określenie nie pasuje do produktu A.
+5 +5 +5 +5
+4 +4 +4 +4
+3 +3 +3 +3
+2 +2 +2 +2
+1 +1 +1 +1
Rozpoznawalna marka
Cena
Ekologiczne opakowanie
-1 -1 -1 -1
-2 -2 -2 -2
-3 -3 -3 -3
-4 -4 -4 -4
-5 -5 -5 -5
8. Metryczka
1) Płeć
o Kobieta
o Mężczyzna
2) Wiek
ania04408