kwestionariusz.docx

(38 KB) Pobierz

Badanie przeprowadza firma ZZZ na zlecenie przedsiębiorstwa X na temat sposobu wyróżnienia się produktu A na tle konkurencyjnych ofert. Wypełnienie ankiety zajmie ok. 7 min. Ankieta jest anonimowa, a odpowiedzi zostaną wykorzystane tylko w celach badawczych.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety!

 

 

1.       Czy kupuje się Pan/Pani produkt A przedsiębiorstwa X?

        Tak

        Nie

2.       Ile razy w ciągu ostatniego miesiąca kupił(a) Pan/Pani produkt A?

        0

        1-3

        4-6

        7 i więcej

3.       Czy uważa Pan/Pani produkt A za ciekawy? (zaznacz odpowiednią kratkę)

      ciekawa                                                                                    nudna

4.       Wskaż po jednym stwierdzeniu przy każdym pytaniu.

Pytanie

Zdecydowanie tak

Raczej tak

Ani tak ani nie

Raczej nie

Zdecydowanie nie

Przy wyborze produktu nie kieruję się ceną?

 

       

 

      

 

      

 

     

 

        

Marka produktu nie ma dla mnie znaczenia

 

        

 

      

 

      

 

     

 

        

Przy wyborze produktu nie kieruję się moda

 

        

 

      

 

      

 

     

 

        

Czy opakowanie produktu A nie wyróżnia się na tle innych ofert?

 

        

 

      

 

      

 

     

 

        

5.       W tabeli wymieniono różne cechy charakteryzujące produkt A. Proszę je uszeregować w kolejności, zaczynają od tej, na którą Pan/Pani najbardziej zwraca uwagę (1 miejsce), a kończąc na tej, na którą nie zwraca Pan/Pani uwagi (4 miejsce). Żadne dwie cechy nie mogą wystąpić na tym samym miejscu.

Cecha

Miejsce

Niska cena

 

Opakowanie

 

Marka

 

Dostępność

 

 

6.       Gdzie Pan/Pani najczęściej kupuje produkt A? (max 2 odpowiedzi)

        W hipermarketach

        W małych sklepach

        Na stacji benzynowej

        Przez Internet

 

7.       Jeżeli uważa Pan/Pani, że podane określenie dobrze opisuje produkt A, należy wybrać liczbę dodatnią, tym większą, im bardziej to określenie pasuje do produktu. Należy wybrać liczbę ujemną, jeśli uważa Pan/Pani, że to określenie nie pasuje do produktu A.

 

+5                                  +5                              +5                       +5

+4                                +4                              +4                       +4

+3                                +3                              +3                       +3                                         

+2                                +2                              +2                       +2

+1                                +1                              +1                        +1

Dostępność

 

Rozpoznawalna marka

 

Cena

 

Ekologiczne opakowanie

-1                                  -1                              -1                       -1

-2                                -2                              -2                       -2

-3                                -3                              -3                       -3                                         

-4                                -4                              -4                       -4

-5                                -5                              -5                        -5

 

8.       Metryczka

1)       Płeć

o        Kobieta

o        Mężczyzna

2)       Wiek

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin