Jak korzystać ze zdolności parapsychicznych.pdf
(
132 KB
)
Pobierz
Microsoft Word - Dokument3
Jak korzysta
ę
ze zdolno
Ļ
ci parapsychicznych
Leszek
ņĢ
dło
wydawnictwo
SADHANA
Katowice 1998
Copyright (c) by Wydawnictwo SADHANA, 1998
Projekt okładki: Leszek
ņĢ
dło
Rysunek na okładce: Halina Szelak vel
ņ
elak
Symbol Joga Sukcesu: Andrzej Doma
ı
ski
Wykonanie okładki:
Druk i oprawa: Triada, Katowice
Składam serdeczne podzi
ħ
kowania wszystkim osobom, które przyczyniły si
ħ
do
powstania tej ksi
ĢŇ
ki udost
ħ
pniaj
Ģ
c swoje teksty. Współautorami cz
ħĻ
ci tekstów s
Ģ
:
Beata Augustynowicz
Andrzej Doma
ı
ski
Mirosław K
Ģ
dziela
Barbara Kiszka
Andrzej Kluza
Dariusz Loga
Leszek Marynowski
Zbigniew Prochowski
Piotr Sawicki
Wprowadzenie
Istnieje wiele osób, które maj
Ģ
bezpo
Ļ
redni
Ģ
Ļ
wiadomo
Ļę
tego, co kto my
Ļ
li lub czuje,
które widz
Ģ
przeszło
Ļę
lub przyszło
Ļę
, postrzegaj
Ģ
energetyczne barwy, aur
ħ
ludzi, słysz
Ģ
energetyczne d
Ņ
wi
ħ
ki, podró
Ň
uj
Ģ
astralnie oraz prze
Ň
ywaj
Ģ
ró
Ň
norodne pozazmysłowe
do
Ļ
wiadczenia.
Nie da si
ħ
zaprzeczy
ę
,
Ň
e wielu ludzi jest obdarzonych szczególnymi zdolno
Ļ
ciami
psychicznymi, które zw
Ģ
si
ħ
siddhis (mocami urzeczywistnienia) b
Ģ
d
Ņ
darami Ducha
ĺ
wi
ħ
tego
(charyzmatami). Warto o nich wiedzie
ę
i warto z nich korzysta
ę
, je
Ļ
li ma si
ħ
do nich dost
ħ
p.
Opisane w niniejszej pracy praktyki umo
Ň
liwiaj
Ģ
:
- wyciszanie umysłu i odpr
ħŇ
anie ciała
- łatwe przypominanie sobie ju
Ň
zdobytej wiedzy
- diagnozowanie i jasnowidzenie
- samoleczenie
- uzdrawianie ludzi
- podró
Ň
e w czasie i przestrzeni
- popraw
ħ
jako
Ļ
ci
Ň
ycia
- i wiele, wiele innych atrakcji oraz przyjemnych niespodzianek,
a to wszystko bez zb
ħ
dnego wysiłku, bo w aktywnej medytacji.
Materiał zawarty w ksi
ĢŇ
ce wykorzystuje naturalne zdolno
Ļ
ci wszystkich ludzi do
postrzegania pozazmysłowego, które bezpiecznie rozwija przez relaks i aktywn
Ģ
medytacj
ħ
.
Korzysta te
Ň
z naturalnych zdolno
Ļ
ci pozytywnego wpływania na siebie, na swoje
Ň
ycie i swoje
otoczenie. Je
Ļ
li jeste
Ļ
człowiekiem, to masz te zdolno
Ļ
ci.
Znajdziesz tu
ę
wiczenia, dzi
ħ
ki którym mo
Ň
esz rozwin
Ģę
wra
Ň
liwo
Ļę
na subtelne energie i
wibracje niewidzialnych obszarów rzeczywisto
Ļ
ci oraz twojego ciała i twojego otoczenia. Je
Ň
eli
chcesz osi
Ģ
gn
Ģę
szybki sukces w swej praktyce, jest istotne, by
Ļ
pogł
ħ
bił swoj
Ģ
prac
ħ
z
medytacjami i afirmacjami. Nieocenion
Ģ
przysług
ħ
przyniesie ci równie
Ň
opanowanie technik
modlitwy. Powiniene
Ļ
si
ħ
liczy
ę
z wewn
ħ
trznymi zmianami i jest konieczne, aby
Ļ
był
przygotowanym do podj
ħ
cia odpowiedzialno
Ļ
ci za siebie i swoje wybory oraz dyscypliny
mentalnej.
Moda na praktyki
O modzie na praktyki wnioskuj
ħ
z du
Ň
ego zapotrzebowania na kursy i na podr
ħ
czniki.
Towarzyszy temu zanikaj
Ģ
ce zainteresowanie literatur
Ģ
teoretyczn
Ģ
. A przecie
Ň
bez teorii, bez
podstaw wiedzy o zjawiskach zachodz
Ģ
cych podczas wykonywania praktyk psychotronicznych
czy duchowych, adepci owych praktyk s
Ģ
skazani na niepowodzenia lub ogromne w
Ģ
tpliwo
Ļ
ci i
rozterki.
No có
Ň
, moda jest mod
Ģ
i
Ň
aden autorytet,
Ň
aden nauczyciel z prawdziwego zdarzenia nie
jest w stanie przekona
ę
kandydata do duchowych czy sekretnych nauk o konieczno
Ļ
ci
wszechstronnego przygotowania podczas praktyki jak i przed jej rozpocz
ħ
ciem. Wygl
Ģ
da na to,
Ň
e decyduj
Ģ
ce zdanie ma polecenie praktyki przez "zaufane osoby", o których kwalifikacjach
duchowych czy nauczycielskich nic ogółowi nie wiadomo (to podobno dlatego,
Ň
e "mistrz" jest
skromny i nie szuka rozgłosu).
Psychotronika "trafiła pod strzechy" i ka
Ň
dy chciałby sprawdzi
ę
, czy ró
Ň
ne praktyki
przynosz
Ģ
efekty, czy te
Ň
nie. Pogo
ı
za efektami praktyk przesłania wi
ħ
kszo
Ļ
ci poszukiwaczy
zdrowy rozs
Ģ
dek. Ale có
Ň
tam zdrowy rozs
Ģ
dek! Prawa duchowe działaj
Ģ
niezgodnie z zasadami
logiki. Tego przecie
Ň
nauczaj
Ģ
Mistrzowie.
Jednak czym innym jest logika, a czym innym zdrowy rozs
Ģ
dek. Zdrowy rozs
Ģ
dek ka
Ň
e
pyta
ę
o konsekwencje. A wi
ħ
c ka
Ň
dy z kandydatów na adepta wiedzy tajemnej powinien si
ħ
zapyta
ę
: co ja z tego b
ħ
d
ħ
miał? Czy przyniesie mi to korzy
Ļ
ci? Czy poprawi jako
Ļę
mojego
Ň
ycia i zdrowia? Czy poprawa jest tylko chwilowa i jak
Ģ
cen
ħ
nale
Ň
y za ni
Ģ
zapłaci
ę
? Czy ta
praktyka poci
Ģ
ga za sob
Ģ
konsekwencje karmiczne?
Wi
ħ
kszo
Ļę
ludzi takich pyta
ı
sobie nie stawia. Wierz
Ģ
,
Ň
e najwa
Ň
niejsze s
Ģ
efekty i
obietnice tych, którzy ju
Ň
zacz
ħ
li praktyk
ħ
. To nie wa
Ň
ne,
Ň
e nie doszli do ko
ı
ca,
Ň
e nie widz
Ģ
skutków i ceny, jak
Ģ
ju
Ň
zacz
ħ
li płaci
ę
. Pogo
ı
za efektami wydaje si
ħ
by
ę
wystarczaj
Ģ
cym
argumentem przemawiaj
Ģ
cym za podj
ħ
ciem efektownej praktyki.
Podobna sytuacja ju
Ň
miała miejsce w Europie, kiedy to rozmaici oszu
Ļ
ci w rodzaju
Mistrza Cagliostro czy Twardowskiego zakładali ró
Ň
ne tajemne lo
Ň
e i udzielali bzdurnych
wtajemnicze
ı
. To ka
Ň
e zachowywa
ę
ostro
Ň
no
Ļę
i podejrzliwo
Ļę
.
Inni wi
ħ
c z kolei, maj
Ģ
c mniej lub wi
ħ
cej w
Ģ
tpliwo
Ļ
ci co do kwalifikacji ró
Ň
nych
"mistrzów", próbuj
Ģ
praktykowa
ę
sami, korzystaj
Ģ
c tylko z podr
ħ
czników. Teori
ħ
za
Ļ
z góry
odrzucaj
Ģ
,
Ň
eby "nie namiesza
ę
sobie w głowie" cudzymi pogl
Ģ
dami. To prawda,
Ň
e nic nie
zast
Ģ
pi własnego do
Ļ
wiadczenia,
Ň
e ono jest decyduj
Ģ
ce. Z własnym do
Ļ
wiadczeniem nie mo
Ň
na
dyskutowa
ę
. Czego
Ļ
si
ħ
przecie
Ň
do
Ļ
wiadcza, albo te
Ň
nie do
Ļ
wiadcza. Innej mo
Ň
liwo
Ļ
ci nie ma.
Jest w tym jednak pewien "haczyk". Własne do
Ļ
wiadczenie mo
Ň
na rozmaicie
interpretowa
ę
. A interpretacja zawsze zale
Ň
y od posiadanej wiedzy. Wiedza decyduje równie
Ň
o
stopniu otwarto
Ļ
ci na do
Ļ
wiadczanie. l w tym momencie trzeba przyzna
ę
,
Ň
e z wiedz
Ģ
na tematy
duchowe czy parapsychiczne w naszym społecze
ı
stwie jest "cienko".
Podr
ħ
czniki, z których mo
Ň
na si
ħ
nauczy
ę
ró
Ň
nych praktyk, zachowuj
Ģ
kolejno
Ļę
ę
wicze
ı
tak,
Ň
e wst
ħ
pne
ę
wiczenia przygotowuj
Ģ
do zaawansowanych. A tu okazuje si
ħ
,
Ň
e wystraszeni
czytelnicy moich ksi
ĢŇ
ek pisz
Ģ
,
Ň
e zacz
ħ
li od podnoszenia energii kundalini czy pracy z
czakramami. Pytaj
Ģ
, czy podobne zjawiska przydarzaj
Ģ
si
ħ
wszystkim praktykuj
Ģ
cym?
l wówczas pozostaje mi odpowiedzie
ę
,
Ň
e ksi
ĢŇ
ka ma pocz
Ģ
tek i
Ļ
rodek, a nie tylko
koniec. Praktyk nie mo
Ň
na zaczyna
ę
od ko
ı
ca. Poza tym, dobrze by było,
Ň
eby kandydat do
pracy z czakramami i energi
Ģ
kundalini dowiedział si
ħ
o niej co nieco, je
Ļ
li sam ich nie postrzega
poprzez jasnowidzenie. To samo dotyczy tak ostatnio modnej czakroterapii. Praktykowa
ę
nie
mo
Ň
na lekcewa
ŇĢ
c siebie i swoje
Ň
ywotne interesy, l nie mo
Ň
na praktykowa
ę
lekcewa
ŇĢ
c prawa
duchowe.
Sytuacja w Polsce zaczyna przypomina
ę
ameryka
ı
ski szat zwi
Ģ
zany z ruchem New Ag
ħ
,
w którym skupiły si
ħ
wszelkie dziwactwa, a którego liderzy utrzymuj
Ģ
,
Ň
e wszelkie praktyki
spitytualne (duchowe) i spirytystyczne s
Ģ
sobie równe. Za takim stanowiskiem kryje si
ħ
gł
ħ
boka
niewiedza i idea fałszywie poj
ħ
tego równouprawnienia (no bo dlaczegó
Ň
by odrzuca
ę
praktyki
szamanów, sufich, joginów, tantryków, czarowników czy innych z powodów rasowych?). Idee
polityczne (w tym i
Ļ
wiatowego braterstwa rozwijaj
Ģ
cej si
ħ
duchowo ludzko
Ļ
ci) nie mog
Ģ
stanowi
ę
podstawy do oceniania skuteczno
Ļ
ci i konsekwencji praktyk duchowych.
ĺ
wiadectwo
praktykom wystawia jedynie prawo karmy (czyli przyczyny i skutku), czasem dopiero w
nast
ħ
pnych wcieleniach.
Hasła równouprawnienia kultur nie wolno rozci
Ģ
ga
ę
na równouprawnienie praktyk
spirytualnych. Mog
ħ
szanowa
ę
na
ę
panego szamana czy op
ħ
tanego spitytyst
ħ
i nawet mog
ħ
w nim
dostrzega
ę
bosko
Ļę
. Jednak to nie za
Ļ
lepia mnie a
Ň
tak,
Ň
ebym nie mógł dostrzega
ę
fatalnych
skutków wykonywanych przez nich praktyk.
Szamanizm staje si
ħ
modny w społecze
ı
stwach ekologizuj
Ģ
cych
Ļ
wiadomo
Ļę
społeczn
Ģ
.
Szamani twierdz
Ģ
,
Ň
e wszystko pochodzi od Boga i jest wobec tego
Ļ
wi
ħ
te. Ładny to i prawdziwy
pogl
Ģ
d. Jednak jego konsekwencje bywaj
Ģ
ró
Ň
ne. Je
Ļ
li kto
Ļ
twierdzi,
Ň
e nale
Ň
y u
Ň
ywa
ę
narkotyków, gdy
Ň
s
Ģ
one darem Boga, to powinien równie
Ň
posiedzie
ę
w mrowisku, mi
ħ
dzy
mrówkami, które te
Ň
s
Ģ
darem Boga i przemy
Ļ
le
ę
swój stosunek do siebie. Hasła ekologizmu czy
powszechnej miło
Ļ
ci nie mog
Ģ
zast
Ģ
pi
ę
rzetelnej wiedzy duchowej. Strze
Ň
si
ħ
powierzchowno
Ļ
ci.
Hasła powszechnej miło
Ļ
ci i jedno
Ļ
ci trafiaj
Ģ
do nas ze
Ņ
ródeł, o których cz
ħ
sto si
ħ
zapomina.
Moda si
ħ
zmienia. Teozofowie, którzy wykonali ogrom pracy, by ludziom zwi
Ģ
zanym z
kultur
Ģ
europejsk
Ģ
przybli
Ň
y
ę
wiedz
ħ
o zjawiskach zachodz
Ģ
cych podczas budzenia si
ħ
zdolno
Ļ
ci
parapsychicznych, z ich cennymi dziełami zostali zapomniani. Ale nie tylko ich spotkało
zapomnienie.
Kilkana
Ļ
cie lat temu wielu zwolenników zdobył sobie w naszym społecze
ı
stwie
Bhagawan
ĺ
ri Rajneesh. Czas mijał, Bhagawan zmienił imi
ħ
na Osho, a wielu jego wielbicieli
nawet tego nie zauwa
Ň
yło. Przy wszelkich zachwytach dla duchowych inspiracji trzeba pami
ħ
ta
ę
,
Ň
e wi
ħ
kszo
Ļę
duchowych nauczycieli nie zna i nie rozumie inno
Ļ
ci kultury europejskiej,
postkomunistycznej czy katolickiej. Bezpo
Ļ
rednie przenoszenie niektórych praktyk na grunt
Polski jest utrudnione lub wr
ħ
cz niemo
Ň
liwe Obowi
Ģ
zkowe antyameryka
ı
skie tyrady ró
Ň
nych
guru nie s
Ģ
przyjmowane z entuzjazmem, a pochody
Ļ
piewaj
Ģ
cych bhakótw raczej s
Ģ
przejawem
kontestacji ni
Ň
duchowej praktyki.
l wreszcie kto
Ļ
genialny wpadł na pomysł, by przybli
Ň
y
ę
temu społecze
ı
stwu łatwy
sposób na szcz
ħĻ
cie! To feng shui, które bije wszelkie rekordy popularno
Ļ
ci zaraz za
"uzdrawiaj
Ģ
c
Ģ
" diet
Ģ
polegaj
Ģ
c
Ģ
na ob
Ň
eraniu si
ħ
miechem i tłuszczami. Te sposoby "na
szcz
ħĻ
cie" nie wymagaj
Ģ
ani my
Ļ
lenia, ani intuicji, ani podnoszenia samooceny, ani tak przez
niektórych znienawidzonego pozytywnego my
Ļ
lenia. A wi
ħ
c ludzie szukaj
Ģ
chyba nie tyle
skutecznych praktyk, ile łatwych sposobów na szcz
ħĻ
cie. Ale...
Deszcz ranny, gniew panny i taniec starej baby niedługo trwaj
Ģ
. Ka
Ň
da z duchowych czy
tajemnych szkół obiecuje co
Ļ
cennego. Na natychmiastowe efekty daje si
ħ
nabra
ę
wielu ludzi.
Cz
ħĻę
z nich trafia do ró
Ň
nych grup satanistycznych, cz
ħĻę
do sekt, które daj
Ģ
poczucie wsparcia i
jedno
Ļ
ci tak obce w domach, z których uciekli ich członkowie. Wiele spirytualnych praktyk
bazuje na nie
Ļ
wiadomo
Ļ
ci czy na niskiej samoocenie praktykuj
Ģ
cych je. D
ĢŇ
enie do rozwijania
praktyk telepatycznych, spirytystycznych czy medialnych
Ļ
wiadczy o niezrozumieniu własnego
interesu oraz o poczuciu niedowarto
Ļ
ciowania. Szacunek dla siebie chroni przed odkładaniem
korzystania z dobra i bogactwa na "po
Ļ
mierci" i u
Ļ
wiadamia cał
Ģ
bzdurno
Ļę
ekstatycznego
oczekiwania na koniec
Ļ
wiata!
Powa
Ň
ny nauczyciel nie wyobra
Ň
a sobie, by mógł skutecznie naucza
ę
uczniów maj
Ģ
cych
nisk
Ģ
samoocen
ħ
. W jodze znana jest praktyka medytacji swej jedno
Ļ
ci z Bogiem. Bóg jest pełni
Ģ
doskonało
Ļ
ci. Jak mógłby
Ļ
medytowa
ę
na jedno
Ļę
z doskonałym Bogiem, je
Ļ
li masz okropne
wyobra
Ň
enia o sobie, o swoim poczuciu winy czy niegodno
Ļ
ci? Samoocen
ħ
mo
Ň
na podnie
Ļę
, l, o
ile z ksi
ĢŇ
ek nie da si
ħ
nauczy
ę
jogi, to mo
Ň
na si
ħ
nauczy
ę
podnosi
ę
sw
Ģ
samoocen
ħ
.
Odpowiednich ksi
ĢŇ
ek jest wiele. Ucz
Ģ
one dostrzegania warto
Ļ
ci duchowych w
codziennym
Ň
yciu, podpowiadaj
Ģ
, jak mo
Ň
na wykorzystywa
ę
codzienne
Ň
ycie do duchowej
praktyki i skutecznie godzi
ę
jedno z drugim. Pod tym wzgl
ħ
dem warto zarekomendowa
ę
prace:
Ja S. Niwi
ı
skiego oraz To ja decyduj
ħ
o moim
Ň
yciu K. Wojtynek.
Warto przy okazji zapozna
ę
si
ħ
z rebirthingiem - technik
Ģ
duchowego odradzania przez
oddech i budowanie pozytywnego nastawienia. Stosuj
Ģ
c oddychanie rebirthingowe mo
Ň
na
uwolni
ę
si
ħ
od wielu napi
ħę
, chorób i problemów. Jednak nie nale
Ň
y podziela
ę
nadmiernego
optymizmu wielu rebirtherów, jakoby dało si
ħ
przeoddycha
ę
wszystko. Trafiaj
Ģ
si
ħ
przecie
Ň
osoby uzale
Ň
nione i op
ħ
tane przez istoty astralne. Cz
ħ
sto zdarza si
ħ
,
Ň
e pozory op
ħ
tania i
uzale
Ň
nienia pojawiaj
Ģ
si
ħ
jako skutki bł
ħ
dnych praktyk tajemnych czy rytualnych,
wykonywanych w poprzednich wcieleniach. Jedno jest pewne,
Ň
e skuteczne uzdrowienie czy
uwolnienie wynika wył
Ģ
cznie z własnego wyboru cierpi
Ģ
cej osoby,
Ň
e wbrew woli nikogo nie
mo
Ň
na uzdrowi
ę
. Mo
Ň
na i warto natomiast pokaza
ę
ludziom,
Ň
e uzdrowienie i uwolnienie s
Ģ
mo
Ň
liwe,
Ň
e le
ŇĢ
w zasi
ħ
gu ich mocy. Po listach, które otrzymałem od czytelników, mog
ħ
s
Ģ
dzi
ę
,
Ň
e moja ksi
ĢŇ
ka Tajemne moce umysłu spełnia wła
Ļ
nie tak
Ģ
rol
ħ
. Dostałem wiele podzi
ħ
kowa
ı
od ludzi, którzy zrozumieli,
Ň
e nie s
Ģ
ofiarami złych duchów czy szatana,
Ň
e to tylko czasem
odnawiaj
Ģ
si
ħ
u nich transy medialne czy spirytystyczne. Wielu z nich podj
ħ
ło si
ħ
zaradzenia
swym problemom w sposób opisany w ksi
ĢŇ
ce, l wielu si
ħ
to udało. Czyta
ę
wi
ħ
c warto zarówno
przed przyst
Ģ
pieniem do praktyk, jak i podczas ich wykonywania. Tym jednak co decyduje o
efektach praktyk jest czysto
Ļę
intencji (nastawie
ı
) do siebie, do duchowej praktyki, do
o
Ļ
wiecenia, do Boga i do nauczyciela.
Z czego korzystamy?
Parapsychologia - mieszanina praktyk i pogl
Ģ
dów pochodz
Ģ
cych z ró
Ň
nych
Ņ
ródeł, cz
ħ
sto
zwanych tajemnymi lub duchowymi
Ļ
cie
Ň
kami. Jedn
Ģ
z nich jest okultyzm, innym rad
Ň
a joga, a
jeszcze inne wywodz
Ģ
si
ħ
z praktyk szama
ı
skich lub nawet z dziwacznych, a bezsensownych
rytuałów. Nie wszystko, co jest przedmiotem zainteresowa
ı
parapsychologów, ma realn
Ģ
warto
Ļę
i nie wszystko jest godne polecenia.
Plik z chomika:
fenix71
Inne pliki z tego folderu:
Prosperujaca_swiadomosc.jpg
(295 KB)
Uzdrawianie_zwiazku_z_Bogiem.jpg
(275 KB)
kurs doskonalenia umyslu.rar
(189845 KB)
zadlo- zdrowie.rar
(57498 KB)
Jak korzystać ze zdolności parapsychicznych.pdf
(132 KB)
Inne foldery tego chomika:
- ▧ ▍PROGRAMY PC NAJNOWSZE WERSJE
! IPTV - TELEWIZJA CYFROWA PL - HD PC
_Portable_
► Książki PDF (pdf)
●Sztuczki Magiczne
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin