DIAGNOSTYKA I NAPRAWA WTRYSKIWACZY CR (COMMON RAIL):
stosowane w pojazdach osobowych i dostawczych: Citroen, Renault, Peugeot(HDi), Alfa Romeo, Lancia, Fiat, Iveco (JTD), BMW, Mercedes-Benz, Volvo, VW (CDI); pojazdach ciężarowych: IVECO, MAN, RENAULT TRUCK itp.
1. czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
2. wymiana uszczelnień wewnętrznych na nowe, oryginalne części Bosch
3. montaż części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi i technologii Bosch
4. wymiana innych zużytych elementów wtryskiwacza (koszt części dodatkowo płatny)
5. regulacja odpowiednich dawek wtryskowych
6. test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200 lub EPS-815:
7. nadawanie kodu IMA
8. wysokociśnieniowy test szczelności z pomiarem przelewu bez wysterowania wtryskiwacza
9. pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu
10. pomiar dawki wtryskowej przy częściowym obciążeniu
11. pomiar dawki wtryskowej na biegu jałowym
12. pomiar dawki pilotażowej
DIAGNOSTYKA I NAPRAWA WTRYSKIWACZY JEDNOSPRĘŻYNOWYCH:
stosowane w Audi, BMW, Fiat, Ford, VW, Mercedes-Benz, Opel, Seat, Skoda, SCANIA, RENAULT TRUCK itp.
wielo-otworkowe Bosch
1. test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200:
2. pomiar ciśnienia otwarcia
3. komputerowe badanie chrypienia
4. komputerowe badanie szczelności kompletnego wtryskiwacza
5. badanie szczelności końcówki wtryskiwacza
6. badanie kształtu strugi rozpylania
czopikowe Bosch, Delphi, Lucas, Zexel i inne
1. test po naprawie na urządzeniu BOSCH EPS-100:
2. badanie szczelności kompletnego wtryskiwacza
3. badanie szczelności końcówki wtryskiwacza
4. badanie szczelności prowadzenia iglicy rozpylacza
5. pomiar ciśnienia otwarcia
7. badanie chrypienia
Diagnostyka i naprawa wtryskiwaczy dwusprężynowych: stosowane w Audi, BMW, Fiat, Ford, VW, Mercedes-Benz, Opel, Seat, Skoda, SCANIA, RENAULT TRUCK itp.
1. demontaż wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi
2. czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
3. regulacja ciśnień otwarcia wtryskiwacza
4. w razie potrzeby wymiana elementów wtryskiwacza
5. test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200:
6. pomiar ciśnienia otwarcia pierwszego stopnia
7. pomiar ciśnienia otwarcia drugiego stopnia
8. komputerowe badanie chrypienia
9. komputerowe badanie szczelności kompletnego wtryskiwacza
10. badanie szczelności końcówki wtryskiwacza
11. badanie kształtu strugi rozpylania
12. dodatkowy test rozpylania i chrypienia wtryskiwacza na próbniku BOSCH EPS-100
wojtek-u