SCENARIUSZ NA POŻEGNANIE KLAS 6 SP NR 1 W BRZESZCZACH
1. Scena czterech chłopców
2. DOMINO
Prowadzący: A WSZYSTKO PRZED SZEŚCIU LATY ZACZEŁO SIĘ TAK…
3. Piosenka „ I wioski srebrzyste od lamp…”
Ty jesteś, ojczyzno, jak płomień wysoki,jak dzień, co ludowi zabłysną;to morze szumiące, te górskie potoki,to niebo- to tyś jest, ojczyzno.Tyś metal gorący, heroizm górniczy,robota i taniec wesoły,i wioski srebrzyste od lamp elektrycznych,i dzieci idące do szkoły.
4. / w tle wejście, na salę słychać idących uczniów/
- DARUJ MATULU
- PÓKI ŻYCIA NIE BĘDĘ
- ZOSTAWCIE W DOMU
/ grecki chór płaczek/
5. Siadają w ławkach
6. Wchodzi nauczycielka – Sara
MOI DRODZY. ŚWIAT WIEDZY, KTÓRY PRZED WAMI SIĘ ROZTOCZY, POCHŁONIE WAS I ZAFASCYNUJE. KAŻDY BĘDZIE ZBIERAŁ KWIATY Z PRZEBOGATEGO OGRODU NAUKI. WIARA W SUKCES, MOŻLIWOŚĆ OSOBISTEGO ROZWOJU….
I – Proszę pani – złamał mi się ołówek
II– Proszę pani – nabój mi się skończył
III – Proszę pani – znalazłem śmiecia
IV – Proszę pani – mogę wyjść
V– Proszę pani – ( zapomniałem)
– Proszę pani , Proszę pani - / przewracają nauczycielkę, wychodzą z sali/
7. Prowadzący :
TEN EFEKTYWNY PROCES WYCHOWAWCZY REALIZOWANY PRZEZ NASZĄ SZKOŁĘ MIAŁ DOPROWADZIĆ DO UFORMOWANIA MODELU ABSOLWENTA I ABSOLWENTKI.
/” We are the champion”/ - wchodzą Kamil i Klaudia
Prowadzący : ÓW SZYK, ELEGANCJA, MANIERY TO ZNAK FIRMOWY UCZNIA NASZEJ SZKOŁY. JEDNAK MARZENIA I EFEKTYWNA PRACA NIE ZAWSZE PRZYNOSZĄ OCZEKIWANE EFEKTY – wchodzą Zajas, Gembala, Knapik, Skrabala.
NIESTETY TO WŁAŚNIE STAŁO SIĘ EFEKTEM WYTĘŻONEJ PRACY . CZYJEJ PRACY? TYCH OTO LUDZI:
( podkład) wchodzą AWK, ELA, TANIA
A/ OTO MATEMATYCZNY I PRZYRODNICZY WZÓR CNÓT WSZECHLUDZKICH. OSOBY GODNE SZACUNKU, DOŚWIADCZONE, ZORGANIZOWANE, PRECYZYJNE. ZAWSZE MOŻNA NA NIE LICZYĆ.
B/ JĘZYKOWCY, ANGLIŚCI TO LUDZIE, KTÓRZY UMOŻLIWIAJĄ OTWARCIE NA RÓZNE CYWILIZACYJNE POROZUMIENIA. JEDNYM SŁOWEM ŚWIATOWCY STAREJ WSI I ZASOLA.
C/ WRESZCIE INŻYNIEROWIE DUSZ, POLONISTKA I HISTORYCZKA: OSOBY PEŁNE WERWY I ŻYCIOWEJ ENERGII, AKTYWNE, CHOĆ NIEZORGANIZOWANE TO JEDNAK WYBITNE ORGANIZATORKI.
D/ OPIEKĘ DUCHOWNĄ, ZAPOWNIAJĄ DWIE SIŁY, KTÓRYCH WSTĘPNA MOC WPŁYWA NA NASZĄ MŁODZIEŻ I UMOŻLIWIA ZBLIŻENIE DO KRÓLESTWA NIEBIESKIEGO
E/ PLASTYCY I MUZYCY TO MUZY NASZEJ SZKOŁY ATMOSFERA JAKĄ WPROWADZAJĄ KOI DUSZĘ I SERCE.
F/ WRESZCIE, PRAWDZIWI MĘŻCZYŹNI, CI KTÓRZY KSZTAŁTUJĄ I MODELUJĄ CIAŁO NASZEJ MŁODZIEŻY. JAK TO SIĘ STAŁO ŻE TA SZKOŁA ISTNIEJE I JEST W NIEJ MIŁY NASTRÓJ.
O TYM PRZEKONA NAS NASTĘPNA MELODIA „ SIEDEM DZIEWCZĄT Z ALBATROSA”
/ budowa mini piramidy – wprowadzenie Dyrektora/
/podziękowania/
Prowadzący : I WRESZCIE FINAŁ, W KTÓRYM POKAŻEMY ŻE TANIEC ŻRÓDŁO KULTURY NIE JEST NAM OBCE. SZTUKA RUCHU SŁUŻY ZARÓWNO POWITANIU JAK I POŻEGNANIU. ZE SMUTKIEM ALE JEDNAK RADOSNYM AKCENTEM ŻEGNAMY KLASY 6
/mażoretki/
Tamaris