skrzynka bezpieczników cz.1.pdf

(1655 KB) Pobierz
Nieszczęsna skrzynka bezpieczników tzw. przelutowanie.
Na początek chciałem od razu uprzedzić, że zdjęcia pochodzą z już raz robionej skrzynki, ale nie do
końca.
Zaczynamy od wymontowania skrzynki, czyli klema z aku wymontowana i demontaż skrzynki z
kabiny. Niestety nie posiadam zdjęć, ale trzeba odkręcić jedną śrubę torks, wypiąć wszystkie
wtyczki z kablami, lekkie odgięcie skrzynki w kierunku (radia) i wysunięcie z uchwytu
kokpitu do tyłu, każdy kto podejmie się tej rozbiórki będzie wiedział o co chodzi). Do tego jeszcze
wymontowanie zespołu przekaźnika i bezpieczników szyb tylnych co nie będzie sprawiać
kłopotów. Teraz odpinamy dwie wtyczki od modułu kabinowego i cała skrzynia z modułem jest
wyjęta. Następnie demontujemy kabinówkę (czarna obudowa)ze skrzynki – bardzo proste 3
zaczepy i moduł wychodzi bez problemów. Jak już mamy na wierchu skrzynkę to wyciągamy
wszystkie bezpieczniki, tu proponuję zapisać wartości, albo poukładać kolejno, lub po remoncie
wsadzać według tablicy na klapce bezpieczników – to jest do wyboru.
Teraz wymontować wszystkie przekaźniki i zwory, jeżeli chodzi o zwory trzeba pamiętać w jakich
pozycjach były one zamontowane.
991260683.018.png 991260683.019.png 991260683.020.png 991260683.021.png 991260683.001.png
 
Uploaded with ImageShack.us
Po wyjęciu jest takie coś.
991260683.002.png 991260683.003.png 991260683.004.png 991260683.005.png
 
Uploaded with ImageShack.us
Teraz rozpołowić plastykową obudowę skrzynki – kilka zaczepów na około przez podważenie
śrubokrętem i wysuwanie.
991260683.006.png 991260683.007.png 991260683.008.png 991260683.009.png
 
Uploaded with ImageShack.us
991260683.010.png 991260683.011.png 991260683.012.png 991260683.013.png
 
Uploaded with ImageShack.us
Po demontażu obudowy mamy widok wnętrza skrzynki od strony wtyczek i przekaźników:
991260683.014.png 991260683.015.png 991260683.016.png 991260683.017.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin