OCENA KOŃCOWA KL II A.doc

(779 KB) Pobierz
Klasa II a 20

                        Klasa  II a                                                                                    20.05.2010r.

                      

 

Aleksandra Ambroży

 

 

zachowanie

Lubi przebywać w gronie koleżanek i kolegów. Chętnie się z nimi bawi, ale zdarza się jej popaść w konflikty z rówieśnikami.. Trochę rozmawia na zajęciach. Jest aktywna.

nieobecności

 

spóźnienia

 

Przygotowanie do zajęć (przybory, podręczniki itp., strój na wf)

Posiada potrzebne pomoce.

Zadania domowe

Odrabia zadania domowe

SŁUCHANIE

Słuchając potrafi wydobyć i zrozumieć kluczowe informacje w słuchanym tekście.

TECHNIKA PISANIA

Pisząc mieści się w liniaturze, zachowuje kształt i proporcje liter.  Prawidłowo rozmieszcza tekst.

WYPOWIEDZI  PISEMNE

Potrafi napisać kilka zdań na dany temat w oparciu o zebrane słownictwo, własne doświadczenia.

GRAMATYKA

Zna i wyróżnia rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki, wskazuje rodzaj oraz liczbę mnogą i pojedynczą.

ORTOGRAFIA

Poprawność ortograficzna pisanego tekstu wynosi 76% do 95%.Pisze poprawnie z pamięci zdania i krótkie teksty. W pisowni ze słuchu popełnia błędy.

WYPOWIEDZI USTNE

Wypowiada się na określony temat zdaniami, ale niezbyt chętnie.

WYGŁASZANIE TEKSTÓW Z PAMIĘCI

Poprawnie wygłasza cały tekst. Próbuje zmieniać intonacje. Zwraca uwagę na znaki przestankowe.

CZYTANIE

Czyta  płynnie  teksty znane. W dalszym ciągu powinna doskonalić technikę czytania. Posiada ogólną orientację w tekście po przeczytaniu go.

CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM

Dobrze czyta ze zrozumieniem różnorodne teksty Czyta druki użytkowe. Rozumie większość pojęć. W zadaniach sprawdzających popełnia niewielkie błędy.

LICZENIE

Potrafi liczyć-dodawać, odejmować w zakresie 100, mnożyć i dzielić w zakresie 50.

ZADANIA Z TREŚCIĄ

Rozwiązuje proste jednodziałaniowe zadania tekstowe. Układa proste zadania tekstowe do ilustracji lub działania.

WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI PRAKTYCZNE (obliczenia pieniężne, poprawnie pisze daty,  znaki rzymskie od I do XII zegar, miesiące, adres zamieszkania, alfabet)

Stosując zdobytą wiedzę sporadycznie popełnia błędy w ćwiczeniach praktycznych.

WIEDZA I UMIEJĘTNOSCI SRODOWISKOWO – PRZYRODNICZE

Potrafi zastosować wiedzę  z  zakresu środowiska społeczno-przyrodniczego przy wykonywaniu różnych zadań.

UMIEJĘTNOSCI MUZYCZNE

Czynnie uczestniczy w zajęciach. Zbiorowo śpiewa piosenki. Próbuje wyrażać muzykę ruchem.

ZAJĘCIA RUCHOWE

Wykonuje prawidłowo podstawowe ćwiczenia fizyczne. Wykazuje właściwą postawę na zajęciach motorycznych.

J. ANGIELSKI

 

RELIGIA

 

INFORMATYKA

 

 

 

 

                                                                                                                    WYCHOWAWCZYNI

 

                                                                                                                         Katarzyna Kaliciak

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        Klasa  II a                                                                                    20.05.2010r.

                      

 

Aleksandra Burda

 

 

zachowanie

Lubi przebywać w gronie koleżanek i kolegów. Chętnie się z nimi bawi .z rówieśnikami.. Trochę rozmawia na zajęciach. Jest aktywna.

nieobecności

 

spóźnienia

 

Przygotowanie do zajęć (przybory, podręczniki itp., strój na wf)

Posiada potrzebne pomoce.

Zadania domowe

Odrabia zadania domowe

SŁUCHANIE

Słuchając potrafi wydobyć i zrozumieć kluczowe informacje w słuchanym tekście.

TECHNIKA PISANIA

Pisząc mieści się w liniaturze, zachowuje kształt i proporcje liter.  Prawidłowo rozmieszcza tekst.

WYPOWIEDZI  PISEMNE

Potrafi napisać kilka zdań na dany temat w oparciu o zebrane słownictwo, własne doświadczenia.

GRAMATYKA

Zna i wyróżnia rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki, wskazuje rodzaj oraz liczbę mnogą i pojedynczą.

ORTOGRAFIA

Poprawność ortograficzna pisanego tekstu wynosi 96% do 99%. Poprawnie pisze z pamięci i ze słuchu w zakresie opracowanego słownictwa. Popełnia  sporadycznie błędy.

WYPOWIEDZI USTNE

Wypowiada się na określony temat zdaniami, ale niezbyt chętnie.

WYGŁASZANIE TEKSTÓW Z PAMIĘCI

Poprawnie wygłasza cały tekst. Zdarzają się drobne potknięcia. Próbuje zmieniać intonacje. Zwraca uwagę na znaki przestankowe.

CZYTANIE

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin