Klasa II a 20.05.2010r.
Aleksandra Ambroży
zachowanie
Lubi przebywać w gronie koleżanek i kolegów. Chętnie się z nimi bawi, ale zdarza się jej popaść w konflikty z rówieśnikami.. Trochę rozmawia na zajęciach. Jest aktywna.
nieobecności
spóźnienia
Przygotowanie do zajęć (przybory, podręczniki itp., strój na wf)
Posiada potrzebne pomoce.
Zadania domowe
Odrabia zadania domowe
SŁUCHANIE
Słuchając potrafi wydobyć i zrozumieć kluczowe informacje w słuchanym tekście.
TECHNIKA PISANIA
Pisząc mieści się w liniaturze, zachowuje kształt i proporcje liter. Prawidłowo rozmieszcza tekst.
Potrafi napisać kilka zdań na dany temat w oparciu o zebrane słownictwo, własne doświadczenia.
GRAMATYKA
Zna i wyróżnia rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki, wskazuje rodzaj oraz liczbę mnogą i pojedynczą.
ORTOGRAFIA
Poprawność ortograficzna pisanego tekstu wynosi 76% do 95%.Pisze poprawnie z pamięci zdania i krótkie teksty. W pisowni ze słuchu popełnia błędy.
WYPOWIEDZI USTNE
Wypowiada się na określony temat zdaniami, ale niezbyt chętnie.
WYGŁASZANIE TEKSTÓW Z PAMIĘCI
Poprawnie wygłasza cały tekst. Próbuje zmieniać intonacje. Zwraca uwagę na znaki przestankowe.
CZYTANIE
Czyta płynnie teksty znane. W dalszym ciągu powinna doskonalić technikę czytania. Posiada ogólną orientację w tekście po przeczytaniu go.
CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM
Dobrze czyta ze zrozumieniem różnorodne teksty Czyta druki użytkowe. Rozumie większość pojęć. W zadaniach sprawdzających popełnia niewielkie błędy.
LICZENIE
Potrafi liczyć-dodawać, odejmować w zakresie 100, mnożyć i dzielić w zakresie 50.
ZADANIA Z TREŚCIĄ
Rozwiązuje proste jednodziałaniowe zadania tekstowe. Układa proste zadania tekstowe do ilustracji lub działania.
WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI PRAKTYCZNE (obliczenia pieniężne, poprawnie pisze daty, znaki rzymskie od I do XII zegar, miesiące, adres zamieszkania, alfabet)
Stosując zdobytą wiedzę sporadycznie popełnia błędy w ćwiczeniach praktycznych.
WIEDZA I UMIEJĘTNOSCI SRODOWISKOWO – PRZYRODNICZE
Potrafi zastosować wiedzę z zakresu środowiska społeczno-przyrodniczego przy wykonywaniu różnych zadań.
UMIEJĘTNOSCI MUZYCZNE
Czynnie uczestniczy w zajęciach. Zbiorowo śpiewa piosenki. Próbuje wyrażać muzykę ruchem.
ZAJĘCIA RUCHOWE
Wykonuje prawidłowo podstawowe ćwiczenia fizyczne. Wykazuje właściwą postawę na zajęciach motorycznych.
J. ANGIELSKI
RELIGIA
INFORMATYKA
WYCHOWAWCZYNI
Katarzyna Kaliciak
Aleksandra Burda
Lubi przebywać w gronie koleżanek i kolegów. Chętnie się z nimi bawi .z rówieśnikami.. Trochę rozmawia na zajęciach. Jest aktywna.
Poprawność ortograficzna pisanego tekstu wynosi 96% do 99%. Poprawnie pisze z pamięci i ze słuchu w zakresie opracowanego słownictwa. Popełnia sporadycznie błędy.
Poprawnie wygłasza cały tekst. Zdarzają się drobne potknięcia. Próbuje zmieniać intonacje. Zwraca uwagę na znaki przestankowe.
jolas_79