KARTA SZKOLNYCH OSIĄGNIĘĆ UCZNIA KLASY III(1).docx

(15 KB) Pobierz

KARTA SZKOLNYCH OSIĄGNIĘĆ UCZNIA KLASY III / SEMESTR I /

ROK SZKOL. 2007/2008

 

 

UCZEŃ;

 

 

CZYTANIE

Technika czytania: czyta z ekspresją, płynnie, wyraziście, zdaniami, wyrazami, sylabami, głoskuje.

Poprawność: czyta poprawnie, popełnia błędy przy czytaniu / liczne , nieliczne/.

Czytanie nowego tekstu: czyta nowy tekst bez większych kłopotów, ma kłopoty /duże, niewielkie /

z prawidłowym czytaniem nowego tekstu. Ciche czytanie ze zrozumieniem: w pełni rozumie czytany tekst, ma trudności ze zrozumieniem

tekstu.

 

PISANIE

Pisanie ze słuchu: poprawnie zapisuje cały tekst, poprawnie zapisuje większość zdań, popełnia liczne

błędy /opuszcza, dodaje litery, myli litery o podobnym kształcie/. Zasady ortograficzne: zna i stosuje je zawsze, zazwyczaj, czasami, wykazuje czujność ortograficzną,

nie wykazuje czujności ortograficznej. Formułowanie myśli w zdaniu pisanym: potrafi samodzielnie ułożyć ciąg zdań logicznie powiązanych,

potrafi samodzielnie ułożyć zdania (proste - złożone), ma trudności z ułoże­niem zdań poprawnych pod względem językowym. Przepisywanie tekstu: przepisuje bezbłędnie, myli się przy przepisywaniu.

 

MÓWIENIE

Wypowiada się: swobodnie i płynnie, wyrazami, krótkimi zdaniami, zdaniami złożonymi.

Chętnie zabiera głos podczas lekcji, rzadko zgłasza się do odpowiedzi.

Układa ustny opis i opowiadanie: samodzielnie, potrzebuje pomocy, ma kłopoty .

Potrafi słuchać innych: uważnie, w skupieniu uwagi na przekazywanej treści, utrudnia wypowiedzi

innym.

Wyróżnia: rzeczowniki, czasowniki, przymiotniki; poprawnie, myli, nie rozpoznaje. EDUKACJA MATEMATYCZNA

Dodaje i odejmuje w zakresie 100 :biegle, wystarczająco, popełnia błędy, działa na konkretach. Wyodrębnia cyfry: jedności, dziesiątek, setek, tysięcy - bezbłędnie, myli.

Dodawanie liczb w zakresie 1000 bez przekroczenia progu dziesiątkowego :bezbłędnie, prawidłowo, wystarczająco, z pomocą.

Odejmowanie liczb w zakresie 1000 bez przekroczenia progu dziesiątkowego: biegle, dobrze, wystarczająco, z pomocą.

Dodaje pisemnie: sprawnie, wystarczająco, radzi sobie, nie opanował. Odejmuje pisemnie: sprawnie , wystarczająco, radzi sobie, nie opanował. Opanowanie tabliczki mnożenia: biegle, dobrze, wystarczająco, ma trudności.

Oblicza ilorazy dowolnym sposobem w zakresie 100: biegle, poprawnie, wystarczająco, nie radzi sobie.

Rozwiązuje zadania tekstowe: proste, złożone, samodzielnie, z pomocą.

Wykonuje proste obliczenia:

pieniężne - prawidłowo, ma trudności;

pomiaru /długości/ - prawidłowo, ma trudności;

zegarowe - prawidłowo, ma trudności

 

 

 

 

 

EDUKACJA PRZYRODNICZA

 

Zna/myli/nie zna/ nazwy roślin w poszczególnych warstwach lasu; rozpoznaje/myli nazwy grzybów jadalnych; zna /myli nazwy zwierząt pól i lasów; rozpoznaje/nie rozpoznaje produkty z roślin uprawianych na polu uprawnym;

 

EDUKACJA ARTYSTYCZNO - TECHNICZNA

 

Prace plastyczne są bogate w treści: zazwyczaj, czasami, rzadko.

Prace plastyczno-techniczne wykonuje estetycznie: zawsze, czasami, sporadycznie.

 

SPRAWNOŚĆ FIZYCZNO - RUCHOWA

 

Zachowanie na zajęciach: zdyscyplinowany, czasami niezdyscyplinowany, niezdyscyplinowany.

Poziom sprawności ruchowej: bardzo dobry, dobry, słaby.

Wykonuje: chętnie/ niechętnie ćwiczenia.

Chętnie/ mało chętnie uczestniczy w grach zespołowych.

 

ROZWÓJ SPOŁECZNO - EMOCJONALNY

 

Relacje z rówieśnikami: bierze aktywny udział w życiu klasy, chętnie pomaga innym, optymista, często niezadowolony, unikający działania, lekkomyślny, życzliwy , koleżeński, radosny, odpowiedzialny. Prawidłowo organizuje swoją pracę: zazwyczaj, czasami, rzadko. Pracuje samodzielnie: zazwyczaj, czasami, oczekuje pomocy. Stosuje się do wskazówek nauczyciel: zawsze, czasami, rzadko.

 

RELIGIA             

JĘZYK ANGIELSKI             

 

 

 

 

Wychowawca :

                 …………………………………

 

 

 

 

UWAGI…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

 

2

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin