9 Helloween.pdf

(1709 KB) Pobierz
659953144 UNPDF
Scenariusze zabaw – Halloween
Rozwijanie sprawności manualnej i umiejętności współpracy w grupie.
Pajęczyna
1. Cele: rozwijanie sprawności manualnej i umiejętności współpracy w grupie.
2. Czas trwania: 20 minut.
3. Rekwizyty: kłębek czarnej włóczki.
4. Opis: dzieci ustawiają się w okręgu i rzucają miedzy sobą kłębek wełny, w taki
sposób, aby włóczka się stopniowo rozwijała. Zabawa kończy się, gdy kłębek
całkiem się rozwinie, tworząc wielką pajęczynę.
2. Czas trwania:
3. Rekwizyty:
4. Opis:
całkiem się rozwinie, tworząc wielką pajęczynę.
Słodkie zawody
1. Cele: rozwijanie sprawności i motoryki.
2. Czas trwania: 20 minut.
3. Rekwizyty: żelki Haribo różnych kształtów, szpulka mocnej nitki.
4. Opis: dzieci, trzymając ręce z tyłu, mają za zadanie złapać i zjeść żelki zwisa-
jące na mocnych nitkach zaczepionych np. na górnej framudze drzwi. Wygry-
wa ten, kto najszybciej upora się z tym zadaniem.
www.haribo.com
1. Cele:
659953144.005.png 659953144.006.png 659953144.007.png
Scenariusze zabaw – Halloween
Rozwijanie sprawności manualnej i motoryki małej, nauka rozpoznawania emocji.
Grymasy Pana Dyni
1. Cele: rozwijanie sprawności manualnej i motoryki małej, nauka rozpoznawa-
nia emocji.
2. Czas trwania: 40 minut.
3. Rekwizyty: karton w kolorze pomarańczowym i czarnym, farby, pędzelki, klej,
słomki, zasuszone liście.
4. Opis: dla każdego dziecka nauczycielka przygotowuje wycięte z pomarań-
czowego kartonu kształty dużych dyń oraz oczy, uśmiechy, nosy, zęby wycięte
z czarnego kartonu. Dzieci mają za zadanie udekorować dynie według włas-
nego pomysłu, wykorzystując elementy przygotowane przez nauczycielkę. Po
skończonej pracy dzieci opowiadają, jaki humor ma Pan Dynia: czy jest wesoły
czy może chce kogoś dziś przestraszyć?
www.haribo.com
659953144.008.png 659953144.001.png
www.haribo.com
659953144.002.png
www.haribo.com
659953144.003.png
www.haribo.com
659953144.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin