Zastawienie bibliograficzne na hasło.doc

(35 KB) Pobierz
Zastawienie bibliograficzne na hasło:

Zastawienie bibliograficzne na hasło:

 

ADAPTACJA/ DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA

 

ALFABETYCZNIE

 

B

 

1.                  Basiaga Marzena: „Wiedza nauczycieli o trudnościach adaptacyjnych pierwszoklasistów”. „Nowa Szkoła”, 2004, Ne 6, s. 26-30.

2.                  Bielska Beata: „Rola rodziców w osiąganiu przez dzieci dojrzałości szkolnej”. „Wychowanie na co dzień”, 2009, nr 6, s. VII-VIII /Wkładka metodyczna.

3.                  Brejnak Wojciech: „Sześciolatki a nauka szkolna”. „Życie Szkoły”, 2009, nr 9, s. 48-52.

4.                  Brejnak Wojciech: „O dojrzewaniu do dojrzałości szkolnej”. „Życie Szkoły”, 2009, nr 8, s. 46-51.

5.                  Brejnak Wojciech: „Wybrane problemy dojrzałości szkolnej”. „Życie Szkoły”, 2009, nr 5, s. 46-51. Część II w nr 6, s. 40-46.

6.                  Broń Maria: „Grupa zabawkowo – adaptacyjna”. „Wychowanie w Przedszkolu”, 2006, nr 6, s. 50-51.

 

C

 

1.                  Chojak Małgorzata: „Gotowość czy dojrzałość szkolna?”. „Wychowanie w Przedszkolu”, 2009, nr 8, s. 20-23.

2.                  Czekała Agnieszka: „Przygotować dziecko do szkoły”. „Gazeta Szkolna”, 2003, nr 2, s. 14.

 

D

 

1.                  Dąbrowska – Król Hanna: „Problemy adaptacyjne młodzieży gimnazjalnej”. „Nowa Szkoła”, 2006, nr 6, s. 45-47.

2.                  Denst – Sadura Aleksandra: „Pierwsze dni w klasie”. „Głos Nauczycielski”, 2009, nr 37, s. 12.

3.                  Drachal Halina: „W szaleńczym tempie”. „Głos Nauczycielski”, 2009, nr 1, s. 9.

 

F

 

1.                  Fajkowska – Stanik Małgorzata: „Bo źle się trzyma długopis…”. „Psychologia w Szkole”, 2005, nr 3, s. 17-20.

2.                  Filipiak Ewa: „Dojrzałość potrzebna od dziecka”. „Psychologia w Szkole”, 2005, nr 3, s. 3-10.

 

 

G

 

1.                  Góral Renata: „Dojrzałość przedszkolna”. „Bliżej przedszkola”, 2009, nr 6, s. 34-35.

2.                  Górska Małgorzata: „Będę przedszkolakiem – program adaptacyjny”. „Wychowanie w Przedszkolu”, 2003, nr 7, s. 408-409.

 

 

J

 

1.                  Jagieła Jarosław: „Nowy uczeń w klasie”. „Psychologia w Szkole”, 2006, nr 4, s. 23-30.

2.                  Janiszewska Bożena: „Dojrzałość szkolna pięciolatka: narzędzia diagnostyczne”. „Bliżej Przedszkola”, 2009, nr 5, s. 60-61.

 

 

K

 

 

1.                  Katz Lilian: „Jak być dobrym nauczycielem”. „Psychologia w Szkole”, 2005, nr 3, s. 35-40.

2.                  Krawczyk Anna: „Zrozumieć trudne dziecko”. „Psychologia w Szkole”, 2006, nr 4, s. 105-112.

3.                  Kubik Anna: „Spotkania adaptacyjne”. „Wychowanie w Przedszkolu”, 2004, nr 7, s. 41-44/ 425-427.

4.                  Kuchta Krystyna: „Rozbudzić to, co najlepsze”. „Edukacja i Dialog”, 2006, nr 3, s. 19-21.

5.                  Krupa Elżbieta: „Witamy trzylatki. Program adaptacyjny”. „Wychowanie w Przedszkolu”, 2005, nr 7, s. 21-23 / 405-407.

6.                  Kuszak Kinga: „Dziecko bezradne w szkole”. „Problemy Opiekuńczo Wychowawcze”, 2006, nr 10, s. 17-20.

 

Ł

 

1.                  Łapińska Edyta: „Adaptacja przedszkolaka”. „Gazeta Szkolna”, 2003, nr 42, s. 13.

 

M

 

1.                  Malinowski Andrzej: „Wiek rozpoczęcia nauki szkolnej”. „Życie Szkoły”, 2006, nr 7, s. 12-14.

2.                  Marek Elżbieta: „O pomyślny start ucznia w szkole”. „Życie Szkoły”, 2003, nr 1, s. 56-62.

3.                  Michalak Renata: „Wsparcie dziecka w procesie adaptacji rozwojowej”. „Życie Szkoły”, 2009, nr 3, s. 10-15.

4.                  Moczulska Weronika: „Sześciolatek do szkoły”. „Edukacja i Dialog”, 2006, nr 3, s. 11-12.

5.             ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin