Course Progress Card [Stage 1].pdf

(113 KB) Pobierz
QPrint
CALLAN METHOD - COURSE PROGRESS CARD
YEAR: 2007
STAGE: 1
NAME OF COURSE:
SPEED OF LEARNING:
COMMENTS:
London
REVISION - 25&
Monday + Wednesday
NEW MATERIAL - 5-7&
18 00 Ï 19 50
No Date Month
Last
paragraph
Last word
Reading
Dictation
Signature
Comments
1 5
4 SMALL
TM
2 5
8 WHAT COLUOR
MG
3
10
11 YOU
ÿK
4 10
14 PUTTING
IM
5 12
14
AS
6 12
20 GRAY
WM
7 17
20
ÿK
8 17
26 NUMBER
IM
9 19
24
AS
10
19
31 PLEASE
1
TM
11 24
31
2
WD
12 24
38 LAST
3
ML
13 26
35
(1)
TW
14 26
43 PEOPLE
(2)
MG
15
1
43
(3)
MM
16 1
50 ANSWER
4
ÿC
17 3
50
KL
18 3
57 DICTATION
5
1 SM
19 8
55
(4)
(1) MK
20
8
63 CLASSROOM
6
TM
21 10
Revision
(5)
(1) MG Revision 2 hr.
22 10
Revision
(6)
ÿK
23 15
Exam 3
IM
Exam
24
- 1 -
2585705.012.png 2585705.013.png 2585705.014.png 2585705.015.png 2585705.001.png 2585705.002.png 2585705.003.png 2585705.004.png 2585705.005.png 2585705.006.png
CALLAN METHOD - COURSE PROGRESS CARD
Uwagi:
1 jednostka lekcyjna Î (podkreĻlona); powtrzenie z ostatnich 20 paragrafw, wpisaę
ostatni powtrzony paragraf, a kartkĢ samoprzylepnĢ w TeacherÓs Book zaznaczyę w
ostatnio czytane pytanie
2 jednostka lekcyjna Î (brak podkreĻlenia); ewentualne dokoıczenie powtrki i
wprowadzenie nowego materiaþu (przedziaþ wprowadzanych paragrafw zaleŇy od
poziomu Î patrz tabelka na str. 4), wpisaę ostatni nowy paragraf i ostatnio
wprowadzane sþwko, a kartkĢ samoprzylepnĢ w TeacherÓs Book zaznaczyę w
ostatnio czytane pytanie
Czytanka lub dyktando, ktre jest przerabiane drugi raz naleŇy wziĢę w nawias.
Pierwsze dyktando jest tþumaczone przez kursantw.
Po zakoıczeniu poziomu 2, 4, 6, 8 kursanci nie przerabiajĢ GRAMMAR
QUESTIONS, alternatywħ mogĢ stanowię ęwiczenia gramatyczne (szczeglnie
zalecane po realizacji poziomu 5 i 6).
Lekcjħ naleŇy rozpoczĢę árundĢ pytaıÑ Î oprcz dowolnych pytaı, moŇna daę
kaŇdemu studentowi wyraŇenie lub sþwko, z ktrym student powinien utworzyę
pytanie. BezpoĻrednio po wejĻciu do klasy nauczyciel podaje wyraŇenie i zaczyna
rundħ pytaı. JeĻli student nie moŇe wymyĻlię pytania natychmiast, nauczyciel
przechodzi nie czekajĢc do nastħpnej osoby, a na koıcu moŇe powrcię do tego, ktry
pytania nie zadaþ, majĢc jednak na uwadze aby runda nie trwaþa zbyt dþugo. Ta sama
procedura moŇe byę zastosowana na koıcu lekcji.
STAGE 1: realizacja na ogþ wymaga do 23 jedn. lekcyjnych, lecz poziom ten naleŇy
realizowaę tak dþugo aŇ caþa grupa nie bħdzie miaþ problemw z materiaþem. Gdy
wyniki egzaminu bħdĢ niezadowalajĢce naleŇy przeprowadzię ponownĢ powtrkħ
etapu pierwszego (4 - 6 jed. lek.)
STAGE 2 - 10: czas realizacji danego poziomu powinien byę zbliŇony do 32 jed.
lekcyjnych, lecz nie powinien przekraczaę 40.
STAGE 11: tempo grupy i iloĻę czasu na realizacjħ materiaþu ustalana przez
metodyka, proszħ zwrcię szczeglnĢ uwagħ na naukħ wyraŇeı czasownikowych i
przyimkowych. Grupa decyduje o realizacji ADDITIONAL PHRASAL VERBS i
ADDITIONAL VACABULARY.
STAGE 12: realizacja poziomu jest uzaleŇniona od uczestnikw kursu, alternatywħ
moŇe stanowię 3-miesiħczny kurs przygotowawczy do egzaminw na poziomie B2 tj.
FCE, TELC.
- 3 -
2585705.007.png
CALLAN METHOD - COURSE PROGRESS CARD
Stage
Revision
New Material
1 - 6
25 &
5 - 7 &
7 - 8
20 &
9 - 10
7 - 10 &
11
12
15 &
it depends of headteacher
- 4 -
2585705.008.png 2585705.009.png 2585705.010.png 2585705.011.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin