CZYSZCZENIE TURBINY - 2.5 TDI.doc

(2774 KB) Pobierz

CZYSZCZENIE ŁOPATEK KIEROWNICY – TURBINA 2,5TDI

ZANIM ZACZNIECIE COKOLWIEK ROBIC ZAMOWCIE SOBIE NOWE USZCZELKI UKLADU SAMROWANIA HEHEH

DODAM ZE LEPIEJ ISC DO SKLEPU WZIASC SRUBE ZE SOBA I KUPIC TROSZKE WIEKSZE TZN ZEBY WYSTAWALY JAKIES 3 MM (NIE ZA GRUBE I NIE ZA TWARDE )ZA SRUBE BO ORGINALNE TO PO PROSTU JEST TAKIE DZIADOSTWO ZE MASKARA ZAWSZE PRZECIEKA NAWET PO PARU GODZINACH NIE WIEM JAK MOZNA COS TAKIEGO ZROBIC MASAKRA

SCIAGNAC TURBO MOZE KAZDY JAK MI SIE UDALO TO KAZDEMU SIE UDA HEHEHE

1.ODRECAMY DOLOT POWIETRZA DO TURBINY(1 OPASAKA)

2.NASTEPNIE WYLOT Z TURBINY (ZIMNA CZESC)2 OPASKI POD DOLOTEM POWIETRZA

3.ODKRECAMY WLOT OLEJU DO TURBO SRUBA I DWIE PODKLADKIO KTORYCH WCZESNIEJ PISALEM NAPRAWDE NIE MA ZARTOW Z TYM CHOLERSTWEM

4. ODKRECAMY SRUBY Z PODSTAWY TURBO 4 SZT 12 KLUCZ LATWE Z JEDNA JEST PROBLEM ALE UZYJ KROTKIEGO KLUCZA I DA SIE ZROBIC

5,DALEJ MAMY 3 SRUBY Z WYLOTU TURBINY Z GORACEJ CZESCI LACZY ONA TURBO CHYBA Z UKL WYDECHOWYM

6 I POMALU WYCIAGAMY JA NAWET NIE ZAKLAJALEM WEZYKA METALOWEGO Z DOPLYWU PALIWA NIC NIE LECI

A TERAZ GROZNIEJSZA CZESC TEMATU CZYSZCZENIE LOPATEK JA WZIOLEM SOBIE ZA PRZYKALD ZDJECIA Z FORUM ALE W TEJ TURBINCE JEST TROSZKE INACZEJ OK

KROK PO KROKU

MOJE TURBO WYGLADALO TAK

PIERWSZY KROK

ODKRECAMY RURKE ODPROWADZAJACA OLEJ Z TYRBINY 2 SRUBY SZESCIOKATNE SRODEK PUSTY

NASTEPNYM KROKIEM ODKRECAMY POMPKE (GRUSZKE )JAK KTO WOLI 2 SRUBY +TAKA OBRACZKA ZACISKOWA

WAZNE NIE DOTYKAJCE ZADNYCH SRUBEK NA SZTANDZE JEST TAM ZOLTE FARBA INFORMUJE ONA O FABRYCZNYM WYREGULOWANIU SZTANGI

WAZNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OK NASTEPNIE ZAZNACZMY MIEJSCA NA TURBO ZEBY PODCZAS SKLADANIA ZLOZYC TAK SAMO (NA ZIMNEJ I GORACEJ CZESC

OK PRZYSTEPUJEMY DO ROZKRECENIA

ZIMA CZESC CHYBA JEST 6 SRUB

U MNIE WYGLADALO TAK

BEDZIE TAM WSRODKU USZCZELKA ZACHOWAJCIE JA DO POWROTNEGO ZLOZENIA A WYGLADA TAK

GORACA CZESC CHYBA TAKZE 6 SRUB

ZRUBCIE TO BARDZO OSTROZNIE PATRZAC JAK MACIE WSZYTSKO POUKLADANE NAJLEPIEJ ZROBIC ZDJECIA ZWROCCIE UWAGE NA METALOWY RING KTORY TRZYMA NASZE LOPATKI JAK JEST ULOZONY

U MNIE BYLA KATASTROFA JAK NA JAKIMS GRILLOWANIU HEHEHEH

NASTEPNIE ODKRECAMY 3 SRUBY MOCUJACE NASZE LOPATKI Z GORACA CZESCIA DO TEGO GWIAZDKI SA IDEALNE CHYBA SIE NAZYWA TORX ORGINALNIE

W SRODKU BEDA TULEJKI DYSTANSUJACE I WALKI OTO ZDJECIE

3 SA OD SRUB TORX POD NASZYMI LOPATKAMI A 6 I WALKI NA GORZE PRZY LOPATKACH

WCHODZA DELIKATNIE POD METALOWY RING W NIE WSADZAMY KOLKI I POZNIEJ DOPASOWUJEMY DO OBUDOWY

 

NARZEDZIA DO CZYSZCZENIA BARDZO MIECIUTKA SZCZOTKA TEFLON LUB METAL DO WKRETARKI LUB LEPIEJ SRUBOKRETA ROPA NAFTA ROZPUSZCZALNIK U MNIE NAJLEPIEJ ZADZILAL ROZPUSZCZALNIK LADNIE PUSZCZALO NAMOCZYLEM NA POL GODZINY I LADNIE SCHODZILO NIE WIEM CZY MOZNA ALE U MNIE ZDALO EGZAMIN

POZNIEJ DOCZYSCILEM WLASNIE TEFLONOWA I METALOWA SZCOTKA BARDZO DELIKATNIE

 

JESLI WSZYTSKO WYGLADA PODOBNIE JAK U MNIE HEHEH 2 GODZINKI CZYSZCZENIA

MOZEMY SKRECAC

JA ZACZALEM OD ZIMNEJ CZESCI PAMIETAKMY O USZCZELCE I ZAZNACZONYCH MIEJSCACH NA OBUDOWIE MUSI BYC TAK SAMO

POZNIEJ GORACA STRONA CZYLI

3 TULEJKI DYSTANSUJACE NASTEPNIE WKALDAMY NASZE LOPATKI

ZWROCCIE UWAGE JAK MUSZA BYC ULOZONE PRZYPASUJCIE RING (OBEJME METALOWA JEDNO MIEJSCE MUSI ZOSTAC WOLNE NA LOPATKE KTORA JEST PRZYMOCOWANA NA STALE DO GORACEJ CZESCI

BEDZIE TO MIEJSCE GDZIE JEDNA SRUBA WKRECA SIE TROSZKE BARDZIEJ OD POZOSTALYCH DWOCH ( JA MIELEM TROSZKE Z TYM ZABAWY ) ALE MOZNA POCHYYYYTAC HEHEHE JESLI ZLE TO ZROBICIE TURBO NIE BEDZIE CHODZIC A TAKZE NAWET DOBRZE TEGO NIE DOKRECICIE BEDZIE SZPARA NA ODUDOWIE UWAZAJCIE NA TO WSZYTSKO ELEGANCKO MUSI SIE ZGRAC TAK ZE JAK PORUSZYCIE SAMO BEDZIE SMIGAC

NAPRAWDE ZWROCCIE UWAGE GDZIE JEDNA SRUBA WCHODZI WGLEBIEJ

W TO MIEJSCE PRZYPASUJCIE TAK METALOWY RING ZEBY WLASNIE NA TEJ SRUBIE ZOSTALO JEDNO WOLNE MIEJSCE NA LOPATKE STALA OD OBODOWY

DAJEMY 6 TULEJEK DELIKATNIE WCHODZA BOKIEM POD METALOWY RING

WCISKAMY W NIE KOLKI I PRZYPASOWUJEMY Z OBUDOWA POMALU OSTROZNIE

JESLI WSZYTSKO GRA SKRECAMY Z OBUDOWA

SPRAWDZAMY JESZCE RAZ CZY WSZYTSKO DELIKTANIE CHODZI I

DOKRECAMY GRUSZKE DWIE SRUBY I OBRACZKA ZACISKOWA PAMIETAJCIE

DOKRECAMY ODPLYW OLEJU Z NOWYMI USZCZELKAMI JEDNA DUZA DO TURBO

A DRUGA JEST GUMOWA I MA BYC PRAWIE NA KONCY RURKI MIEDZY TYMI METALOWYMI ZAGIECIAMI (ZIELONA) JEST PRAWIE NA GORZE ZOBACZ ZDJECIE

NIE WIEM CZY JEST POTRZEBNA WYMIANA OLEJU MOZE TAK MOZE NIE NIE WIEM ALE JA SOBIE WYMIENILEM I ZOSTAWILEM JAKIES 200 ML REZERWY I WLALEM STRZYKAWKA DO TYRBINY GDYZ POTRZEBUJE SMAROWANIA W INNYM PRZYPADKU MOZE SIE COS ZATRZAC NIE WIEM MOZE LOZYSKA TAKA TURBINKE WKRECAMY DO NASZEGO AUTKA PAMIETAJCIE NOWE USZCZELKI DWIE MALE O KTORYCH WSPOMINALMEM NA POCZATKU DO DOPLYWU OLEJU UWAZAJCIE NPARWDE JAK NIE DACIE RADY I COS DELIKTANIE BEDZIE CIEKLO (DELIKTANIE ) JEDZCIE W MIARE MOZLIWOSCI Z SAMOCHODEM DO JAKIEGOS DOBREGO MECHANIKA COS POMOZE BO NAPRAWDE MOZE WYCIEKAC OLEJ MALO ALE SMIERDZI I CO WIECEJ NIKT NIE CHCE ZEBY SIE ZAPLIŁO

U MNIE TO BYLA DOPIERO POLOWA DROGI

BYLO ZNACZNA POPRAWA DODAM WYMIENILEM OLEJ MOBIL 1 FILTR OLEJU FILTR POWIETRZA I PALIWA

PRZEPLYWKA WIADOMO U MNIE BYLA ZESPUTA A TAKZE NOWY N75

AUTO DOCHODZILO DO 4 TYS ALE DALEJ LAPALO NIE WIEM JAK DOKLADNIE SIE TO NZAYWA NAPISZE FAULA HEHE TZN 130 -140 I NIE WIECEJ

RECE OPADLY MASKARA TYLE ROBOTY KASY A TU DALEJ PODOBNIE

W KONCU PPOSTANOWILEM ROZEBRAC I SPRAWDZIC EGR NA WAGU NIBY OK ALE WSKAZYWAL 20 % A POWINNO BYC NA BIEGU JALOWYM 40 -70

LEPIEJ TO ZROBIC PRZED ZALOZENIEM TURBO W TYM PASSACIE GDYZ DOJSCIE JEST ZNIKOME Z TURBO BEZ O NIEBO LEPSZE

POTRZEBNE SA 3 USZCZELKI NIE PAMIETAM NAZWY DOLACZE POZNIEJ ZDJECIA Z ETKI TO SPBIE MOZNA SPARWDZIC JA WYCIAGNALEM EGR Z RURKA DOCHODZACA DO TURBO BO CIEZKO JEST ODKRECIC SRUBY PRZY EGR KTORE SA WKRECONE OD DOLU

ZAMOCZYLEM GO W ROPIE 9ALE TYLKO ZROBCIE TO Z CZESCIA OTWARTA NIE TAM BGZIE JEST TA GRUSZKA ( HEHE JA TAK ZROBILEM I SUSZYLEM GO POZNIEJ DOSC DLUGO ALE DALEM RADE )ZNOW POZNIEJ ROZPUSZCZALNIK ALE JUZ DELIKTANIE NA PEDZELKU HEHEHHE

WLALEM DO NIEGO DUZO WD 40 POPCHALEM KILKADZIESIAT RAZY I ZACZAL TAK CHODZI C ZE MASKARA A NADMIENIE ZE NIE WYGLADAL JAK WIEKSZOSC Z FORUM DOSC DOBRY BYL ALE CHYBA SIE ZAPIEKL PENER JEDEN HEHEH

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin