Gr 1
1. Scharakteryzować proces rozdrabniania i narysować schemat kinematyczny UMG.
2. Formierka – schemat, opis działania.
3. Piec z zainstalowanym wentylatorem wewnątrz schemat + od czego zależy współczynnik konwekcji α.
4. Cel i metody obróbki cieplnej żywności, do każdego podać co najmniej jedną maszynę.
5. Wzór na wydajność maszyn pracujących w trybie ciągłym.
6. Cele mieszania (+ coś jeszcze dotyczącego mieszania).
7. Schemat tunelowej maszyny myjącej i opis co się dzieje w poszczególnych sekcjach + temperatury.
Gr2
1. Scharakteryzować proces obierania + schemat kinematyczny obieraczki.
2. To samo
3. Piec z zainstalowanym wentylatorem na zewnątrz + to samo.
4. Cel i metody obróbki termicznej + to samo.
5. To samo
6. To samo
7. Zmywarka komorowa + to samo.
savanka17