Na łące.doc

(42 KB) Pobierz
Temat kompleksowy

 

Temat kompleksowy

Podstawa programowa

Sposoby realizacji

Umiejętności zdobywane przez dzieci

Cel obserwacji dzieci-diagnoza

Uwagi

 

 

Poniedziałek

05.04.2010r.

 

 

 

Święta Wielkanocne

- potrafi uważnie słuchać

- potrafi rozpoznać odgłosy (rechot żaby, brzęczenie owadów, śpiew ptaków)

- potrafi naśladować ruchy i odgłosy zwierząt i owadów

- potrafi poprawnie posługiwać się kredką, pędzlem

- potrafi prawidłowo posługiwać się nożyczkami, potrafi wyciąć element

- potrafi zgodnie pracować w zespole

 

 

Umiejętność przechodzenia na czworaka z woreczkiem na plecach

 

Umiejętność rysowania ilustracji do przeczytanego opowiadania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wtorek

06.04.10r.

1. „Magda na łące” – inscenizacja opowiadania przez nauczyciela

2. „Co słychać na łące?” – wysłuchanie dźwięków

3. „Na łące” – zestaw  ćw. gimnastycznych z elementami ortofonicznymi w ogrodzie

4. „Wiosenna łąka” – kinezjologiczna zabawa dydaktyczna, praca zbiorowa, przeliczanie kwiatów, rozróżnianie kolorów.

Środa       

07.04.10r.

1. „Biedroneczki są w kropeczki” – zabawa matematyczna, ćw w przeliczaniu w zakresie 7, ćw. w tworzeniu zbiorów

2.Zestaw ćw. gimnastycznych wg. własnego pomysłu w ogrodzie lub sali – wspinanie się po drabinkach

3. „Bal na łące” -= nauka piosenki

4. „Biedronka” – praca plastyczna z kół origami

Czwartek

08.04.10r.

1. Warsztaty muzyczno – teatralne.

2.Zabawy bieżne w ogrodzie

3 „Lubię wiosnę za…´- zabawa dydaktyczna (dokończ zdanie)

4 „Owady” – praca plastyczna

Piątek

09.04.10r.

1.Warsztaty plastyczne

2. „Wiosenny tor przeszkód” – zabawy sportowe w ogrodzie

3.”Na łące” -  karta pracy, ćw. grafomotoryczne

4. „Bal na Łące” – śpiewanie piosenki

 

Zatwierdzam:

 

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin