Temat kompleksowy
Podstawa programowa
Sposoby realizacji
Umiejętności zdobywane przez dzieci
Cel obserwacji dzieci-diagnoza
Uwagi
Poniedziałek
05.04.2010r.
Święta Wielkanocne
- potrafi uważnie słuchać
- potrafi rozpoznać odgłosy (rechot żaby, brzęczenie owadów, śpiew ptaków)
- potrafi naśladować ruchy i odgłosy zwierząt i owadów
- potrafi poprawnie posługiwać się kredką, pędzlem
- potrafi prawidłowo posługiwać się nożyczkami, potrafi wyciąć element
- potrafi zgodnie pracować w zespole
Umiejętność przechodzenia na czworaka z woreczkiem na plecach
Umiejętność rysowania ilustracji do przeczytanego opowiadania
Wtorek
06.04.10r.
1. „Magda na łące” – inscenizacja opowiadania przez nauczyciela
2. „Co słychać na łące?” – wysłuchanie dźwięków
3. „Na łące” – zestaw ćw. gimnastycznych z elementami ortofonicznymi w ogrodzie
4. „Wiosenna łąka” – kinezjologiczna zabawa dydaktyczna, praca zbiorowa, przeliczanie kwiatów, rozróżnianie kolorów.
Środa
07.04.10r.
1. „Biedroneczki są w kropeczki” – zabawa matematyczna, ćw w przeliczaniu w zakresie 7, ćw. w tworzeniu zbiorów
2.Zestaw ćw. gimnastycznych wg. własnego pomysłu w ogrodzie lub sali – wspinanie się po drabinkach
3. „Bal na łące” -= nauka piosenki
4. „Biedronka” – praca plastyczna z kół origami
Czwartek
08.04.10r.
1. Warsztaty muzyczno – teatralne.
2.Zabawy bieżne w ogrodzie
3 „Lubię wiosnę za…´- zabawa dydaktyczna (dokończ zdanie)
4 „Owady” – praca plastyczna
Piątek
09.04.10r.
1.Warsztaty plastyczne
2. „Wiosenny tor przeszkód” – zabawy sportowe w ogrodzie
3.”Na łące” - karta pracy, ćw. grafomotoryczne
4. „Bal na Łące” – śpiewanie piosenki
Zatwierdzam:
Mamla